تجاوی یداو به NDTV گفت که چگونه 10 شغل شغلی به جوانان بیهار ارائه دهد - تجاوی یداو به NDTV گفت ، هوای هوایی نوید 10 شغل را نمی دهد

[ad_1] کارشناسان تصور می کنند که جوانان ایالت درگیر مسئله اشتغال هستند و آنها اکنون پس از حکومت 15 ساله نیتیش

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

کارشناسان تصور می کنند که جوانان ایالت درگیر مسئله اشتغال هستند و آنها اکنون پس از حکومت 15 ساله نیتیش کومار خواستار تغییر هستند. در همان زمان ، احزاب مخالف دائماً به قول استخدام یداو در استخدام حمله می كنند و از آنها می پرسند كه آنها 10 شغل دولتی به جوانان دولت از كجا می دهند؟

در یک مصاحبه اختصاصی با خبرنگار NDTV ، اوماشانکار سینگ ، آنچه Tejashwi Yadav در مورد سوالات مخالفان و انتظارات عمومی از قول انتخاباتی RJD به شما گفت ....

'نیتیش جی همه چیز را خراب کرد'
از تجاوی س thatال شد که مسئله استخدام توسط CM Nitish Kumar به عنوان ساختگی خوانده شده است ، که وی گفت ، "Nitish Kumar ji کاملا خسته شده است. نیتیش جی شغلی فراهم نکرد ، اکنون او هر چیزی می گوید ، بیهار قادر به اداره آنها نیست. مواردی در بیهار ، درآمد ، دارو ، آموزش و آبیاری وجود دارد ، نیتیش کومار همه را در امان نگه داشته است. ما ترتیب آن را داده ایم. پست خالی را پر نمی کنید. ما این قول را فقط پس از گفتگو با صاحب نظران اقتصاد به عموم مردم داده ایم. ما می توانیم به هر شماره ای بگوییم که انجام دهد. اما ما آماری داریم. پست های 4.5 لک خالی است و 5.5 لک در مقابل میانگین ملی قرار دارد.

"هوا هوا وعده شغلی نیست"
وی در مورد مقایسه وعده تجاوی برای تأمین 10 شغل لك با قول نخست وزیر مودی مبنی بر فراهم كردن 2 شغل كرور گفت: "ما نمی خواهیم در مورد هوا و هوا صحبت كنیم. زیرا ما باید سیاست طولانی مدت انجام دهیم. و چیزی که ممکن است ، در صورت وجود پول ، برای پر کردن موقعیت های خالی ، بر خلاف میانگین کشوری است. آیا وقتی انسان می تواند به ماه برود ، آیا نمی توان در بهار کارخانه ای راه اندازی کرد؟ آیا نمی توانید مشاغل را پر کنید؟ ما در مورد پر کردن پست های خالی صحبت می کنیم. این یک چیز احمقانه است که پستهای خالی سالهای زیادی باقی مانده است. "

پاسخ تجشوی در مورد حمله PM Modi
در حالی که نخست وزیر مودی به عنوان ولیعهد فساد خوانده می شود ، تجاوی یداو گفت ، "آنها باید از ولیعهد جنگل راج صحبت کنند ، مهم نیست ، او حرفی برای گفتن ندارد. دولت دو موتوره 15 ساله چه چیزی به بهار داده است؟ از ارگان های محلی گرفته تا دولت NDA در کل کشور ، بیهار چه چیزی بدست آورد؟ بسته ویژه کجا رفته است؟ وضعیت خاص دولتی به کجا رفته است؟ فقط گزارش NITI Aayog را بخوانید ، بیهار در هر شاخص شکست خورده است. در مورد آموزش بهداشت س askال نکنید ، این گزارش آنهاست. و صحبت از جنگل راج است. ما همچنین 15 ماه در دولت بوده ایم و پرونده جرم را بیرون آورده و می بینیم. به داده های NCRB نگاه کنید. رقم زندگی ما چه بود و بعد از رفتن ما چقدر وجود دارد. نخست وزیر می تواند هر چیزی بگوید. ما قول کسب درآمد ، دارو و مطالعات از سوی مردم را داریم که به آنها عمل خواهیم کرد. نیتیش در مدت 15 سال چه چیزی به بیهار داد. هر کارخانه از کارخانه قند بسته است ، ما آن را افتتاح خواهیم کرد. صحبت از جنگل راج ، شما می توانید سابقه جرم را ببینید و یک کارخانه جدید راه اندازی خواهید کرد. مهاجرت را متوقف می کند ، همچنین اشتغال در کشاورزی را افزایش می دهد. سیاست جدید کشاورزی را ایجاد می کند لالو جی عدالت اجتماعی داد ، ما عدالت اقتصادی خواهیم داد.

'صفحات بیات تاریخ را شاد کنید'
وقتی BJP در مورد جنگل راج Lalu Yadav صحبت کرد ، تجاوی گفت: 'ما نگران حال و آینده هستیم ، آینده باید بهبود یابد. باید در مورد آینده صحبت کنیم صفحات بیاب تاریخ را بر این افراد مبارک باد. سلام ، BJP و JDU 15 سال در دولت بوده اند. چه کار کردین؟ 60 کلاهبرداری که در آنها 30 هزار کرام میمون توزیع شده است. آنها در مورد فساد صحبت می کنند ، می روند و از شخصی می پرسند که آیا فساد در ایستگاه بزرگ افزایش یافته است یا نه.

اتحاد با Nitish پس از نتایج؟
در مورد سوال اتحاد با نیتیش پس از نتایج انتخابات ، تجاوی یداو گفت ، "به او فرصتی داده شد اما مردم را فریب داد. ما بسیار مطمئن هستیم که مردم به ما اکثریت مطلق خواهند داد. اولویت نیتیش جی صندلی او است ، او می تواند برای او هر کاری انجام دهد. نیتیش کومار طی 4 سال چهار دولت تشکیل داد. حتی اگر نتایج از مجمع آویزان بدست بیاید ، در برابر نیتیش خواهد بود.

در زبان مبارزات انتخاباتی نیتیش کومار ، تجشوی یداو گفت که او برای من یک نعمت است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن