تاثیر ویباکس در بازی فورتنایت به چه صورت است؟

تقریبا به صراحت می توان گفت که نام بازی فورتنایت و جذابیت آن را همه افرادی که بازی های دیجیتالی وآنلاین را دنب

توسط ABDOOSNEWS در 12 آبان 1400

تقریبا به صراحت می توان گفت که نام بازی فورتنایت و جذابیت آن را همه افرادی که بازی های دیجیتالی وآنلاین را دنبال می کنند، شنیده اند. این بازی فوق العاده جذاب در تمام دنیا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است که رقابت های آن به دلیل وجود گیمرهای حرفه ای بسیار جذاب و لذت بخش است‌.

ویباکس از تاثیرگذارترین عناصر موجود در این بازی است که به دست آوردن آن برای گیمرها در اولویت قرار دارد. اگر به بازی فورتنایت علاقه دارید، ادامه مطلب را همراهی کنید تا تاثیر ویباکس در بازی فورتنایت را برای شما شرح دهیم.

 

 
   

 

 

با بازی فورتنایت آشنا شوید.

یکی از پرطرفدارترین بازی های آنلاین در دنیا، بازی فورتنایت است که توسط کمپانی اپیک گیمز ساخته شده است که گرافیک بالا و کیفیت بسیار عالی صدا و دیگر مشخصه ها، آن را بسیار محبوب کرده است.

این بازی در سبک اکشن طراحی شده است و گیمرها برای پیروز شدن باید رقبای خود را یکی پس از دیگری حذف کنند. طراحی بازی فورتنایت به این صورت است که تعداد صد کاراکتر توسط یک اتوبوس به یک جزیره فرستاده می شوند و رقابت آن ها پس از فرود آمدن در جزیره آغاز می شود. جذابیت بازی این است که در ابتدا کاراکتر وسیله های جنگی همراه خود ندارد و باید درهمان جزیره نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کند تا در مبارزات خود از آن ها استفاده کند.

پیروزمیدان کسی است که زنده از جزیره بیرون بیاید پس برای این مبارزه سخت و نفس گیر، داشتن امکانات و تجهیزات جنگی لازم و ضروری است که کاراکتر باید آن ها را خریداری کند و در این مرحله داشتن ویباکس فورتنایت بسیار کارآمد است.

ویباکس فورتنایت چیست؟

تمام بازی های سطح بالا و باکیفیت برای بالا بردن جذابیت بازی، تمام امکانات را در اختیار گیمر قرار نمی دهند بلکه مرحله به مرحله و با پرداخت ارز بازی که از روش های مختلفی به دست می آید، گیمر می تواند آن ها را خریداری کند.

ارز بازی فورتنایت، ویباکس نام دارد که با خرج کردن آن جذابیت بازی بالاتر می رود.  در واقع گیمربرای آنکه نهایت لذت را از بازی فورتنایت ببرد، باید مدام در طول بازی به تعداد ویباکس خود بیافزاید تا یک کاراکتر تجهیز شده را به میدان بفرستد.

اما نحوه قیمت گذاری این ارز به چه صورت است؟ توصیه می کنیم حتما مقاله "چه سیاست هایی در تعیین قیمت پکیج های ویباکس در بازی فورتنایت دخیل است؟" را مطالعه کنید.

تاثیر ویباکس در بازی فورتنایت

ارز بازی فورتنایت که ویباکس نام دارد، نقش اصلی را در بازی ایفا می کند و نداشتن آن شما را از گیمر حرفه ای دور می کند و توانایی پیروزی در بازی های آنلاین را از شما می گیرد چرا که کاراکتر شما به کمک ویباکس تجهیز می شود. برای درک این موضوع تاثیرات ویباکس در بازی فورتنایت و مزایای آن را در ادامه لیست کرده ایم:

·         سلاح های مختلفی در این بازی وجود دارد که با پرداخت ویباکس، می توان آن ها را برای کاراکتر مورد نظر خریداری کرد.

·         امکان استفاده از کاراکتر جدید با ویژگی ها و قابلیت های جدید را برای شما فراهم می آورد تا از نیروهای جدید در میدان نبرد استفاده کنید.

·         لباس های جنگی راهی برای حفظ جان کاراکتر است که با خرید لباس های تجهیز شده مختلف، کاراکتر خود را در برابر برخی از ضربات حفظ خواهید کرد.

·         می توان سلاح ها و تجهیزات خود را در ازای پرداخت ویباکس فورتنایت آپدیت کرد.

روش های بدست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت

1.      به صورت رایگان: با انجام مراحل مختلف بازی و پیروزی در مبارزات و تغییر لول بازی می توانید تعدادی ویباکس به دست آورید که هم تعداد آن ها کم است و هم نیاز به زمان زیادی دارد.

خرید و پرداخت نقدی: از فروشگاه معتبر در ازای پرداخت پول، تعداد ویباکس مورد نیاز را خریداری کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن