تاتا موتورز هدف جدید هیوندای i20 را می گیرد

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

در آستانه راه اندازی ، Tata Motors از طریق ویدئویی در جشنواره شبح وار هالووین ، در آینده i20 گشت و گذار کرد.

هیوندای i20 آینده ایمن ترین تکرار برای ورود به بازار ما خواهد بود بسط دادن مشاهده عکس ها

هیوندای i20 آینده ایمن ترین تکرار برای ورود به بازار ما خواهد بود

هیوندای موتور هند قرار است اوایل ماه آینده نسل جدید هاچ بک ممتاز هیوندای i20 را در کشور راه اندازی کند. هاچ بک کاملاً جدید هیوندای i20 مانند Maruti Suzuki Baleno ، Tata Altroz ​​، Honda Jazz و Volkswagen Polo به بازار عرضه خواهد شد. در آستانه راه اندازی ، تاتا موتورز از طریق ویدئویی در شبکه های اجتماعی ، i20 آینده را مورد بررسی قرار داد. در این پست آمده بود: "شما می توانید این ترفند را 20 بار بفهمید ، اما این درمانی است که به آن مبتلا می شوید."

همچنین بخوانید: نسل سوم هیوندای i20 با این حال ایمن ترین تکرار خواهد بود

این پیام در این توییت کاملاً واضح بود و i20 را یک ترفند و آلتروز را یک درمان خواند. منتظر می مانیم ببینیم هیوندای حرفی برای گفتن دارد یا خیر. i20 نبرد را به Altroz ​​می رساند و قول می دهد یکی از ویژگی های برتر هاچ بک برتر در این بخش باشد. هیوندای i20 در آینده با افزایش تجهیزات و بهبود قابلیت خرابی ایمن ترین تکرار برای ورود به بازار ما خواهد بود. این خودروساز کره جنوبی قبلاً رزرو ماشین برتر را با مبلغ 21000 پوند قبول کرده است. خریداران علاقه مند می توانند از طریق بستر رسمی رزرو آنلاین برند یا نمایندگی های مجاز فروش در سراسر کشور ، اتومبیل را رزرو کنند.

فضای برتر هاچ بک برای خودروسازانی مانند Maruti Suzuki و Hyundai بسیار مهم است ، زیرا این بخش همچنان رشد و حجم خود را نشان می دهد. دقیقاً چرا ، Maruti Suzuki Baleno بر فضای پیرو هیوندای i20 تسلط دارد. آخرین شرکت تاتا در این بخش Altroz ​​است که به این خودروساز کمک کرده است تا مشتری های مناسبی را تأمین کند.

اخبار

هاچ بک ممتاز تاتا آلتروز در اوایل ژانویه امسال در کنار Tiago ، Tigor و Nexon در هند معرفی شد. این یکی از ایمن ترین خودروهای سازندگان اتومبیل هندی است که در تست تصادف جهانی NCAP نمره پنج ستاره ایمنی می گیرد. بعد از SUV ساب کامپکت نکسون ، این دومین اتومبیل از اصطبل تاتا است که دارای امتیازات ایمنی پنج ستاره عالی است.

hmhgm8t

هیوندای i20 از هند به بازارهای جهانی صادر می شود

همچنین بخوانید: نسل سوم هیوندای i20 از هند به بازارهای جهانی صادر می شود

0 نظرات

هیوندای i20 کاملا جدید محصولی بسیار مهم برای این خودروساز در هند است. جالب خواهد بود که ببینید ، هیوندای چگونه به پیشنهادات برتر خود در برابر تاتا موتور پاسخ می دهد. ما معتقدیم که یک رقابت رقابتی یک امر ضروری است ، مگر اینکه یک توهین باشد. هالووین همه مبارک!

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن