بهترین روش ها برای بدست آوردن رویال پس

کشتی غرق شده، فصل 2 کلش رویال پس علاوه بر اضافه شدن فصل جدید، تغییرات مهمی نیز در برخی حروف ایجاد کرده اند. ای

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

کشتی غرق شده، فصل 2 کلش رویال پس علاوه بر اضافه شدن فصل جدید، تغییرات مهمی نیز در برخی حروف ایجاد کرده اند. اینها هستند:

آنها 9.5 درصد از زندگی را کاهش می دهند. دامنه غوغا آن از کوتاه به برد بلند می رود. کماندار جادویی خسارت 16 درصد افزایش یافته است. سرعت حمله از 1.0 تا 1.1 ثانیه است. بشکه بربر آنها حمله را 15٪ کاهش می دهند. چوب بر سرعت حمله از 0.7 تا 0.8 ثانیه است. ماهیگیر آنها عمر شما را 10 درصد افزایش می دهند. لنگر در محدوده افزایش می یابد، از 6.5 به 7 می رود. والکری برد غوغا آن از برد دور می گذرد. تا اینجا تمام اطلاعات فصل 2 کلش رویال. از ما معتقدیم که با توجه به همه چیزهایی که فقط 5.49 یورو ارائه می دهد، یک پیشنهاد فوق العاده است. به ما بگویید، آیا آنچه را که رویال پس به ارمغان می آورد، دوست داشتید، آیا آن را می خرید؟ نظر شما برای ما مهم است، در نظرات به ما اطلاع دهید.

من به خودم اجازه می‌دهم که نظر شخصی خود را در مورد معرفی پاس و بررسی‌های مختلفی که در اینجا خوانده‌ام، مداخله کنم.

فکر نمی‌کنم کسی را شگفت‌زده کند، اما من یکی از افرادی هستم که پاس را خریدم :) شخصاً، آن را راهی عالی برای حمایت از بازی و خرج کردن پولم برای آن می‌دانم. این به وضوح سودآورترین چیز است (مخصوصا ورود رایگان در چالش های ویژه) و فکر نمی کنم از این به بعد دیگر هیچ پیشنهادی غیر از Pass Royale بخرم.

بنابراین شما آن را دارید، برای من Pass واقعا عالی، بسیار سودآور و برای بازیکنانی که می خواهند مقداری پول در بازی بگذارند، عالی است، فقط به این دلیل که بازی را دوست دارند و آن را به طور منظم بازی می کنند.

حالا سوال عصبانی: بازیکنان پاس برتری قابل توجهی نسبت به F2P خواهند داشت، کلش رویال به Pay to Win تبدیل شده است!

من با آن موافق نیستم. برای من رویال پس یک پرداخت سریع است و همیشه خواهد بود. با گذاشتن پول سریعتر از بقیه پیشروی می کنید اما هرگز در بازی مقابل حریف برتری نخواهید داشت.

"خب بله، هرچه منابع بیشتری داشته باشید، بیشتر می توانید کارت های خود را بالا ببرید، بیشتر از نردبان بالا می روید و بنابراین مزیت خواهید داشت. برای جنگ ها هم همین طور."

بنابراین بله، در واقع، اگر در نظر بگیرید که رسیدن به نردبان بالا، "پایان بازی" کلش رویال، "برد" معروف است. اصلاً دید من نیست. یک بازیکن بسیار بد، که پول زیادی برای به حداکثر رساندن عرشه خود صرف می کند، در واقع تنها به لطف سطوح کارت خود، در جام ها بالا می رود. اما در سطح مسابقات با او برخورد کنید و آن مرد زیر گرفته خواهد شد.

بازیکنی که پول بدی دریافت می‌کند، سریع‌تر می‌رود تا جام‌هایش را سوار کند، اما در نقطه‌ای از مهارت‌هایش گیر می‌کند. یک بازیکن خوب f2p ممکن است نتواند به این سرعت از نردبان بالا برود اما اگر این کار را انجام دهد در چالش های مختلف و حتی مسابقات / تورنمنت ها / LAN بسیار بهتر عمل خواهد کرد.

برای جنگ‌ها هم همین‌طور است، همیشه حداقل یک حالت با کارت‌های سطح مسابقات وجود دارد.

من درک می کنم که دیدگاه من برای همه بازیکنان مشترک نیست و برای برخی نردبان همان چیزی است که آنها دوست دارند، اما من در مقابل کسانی که CR را به عنوان پول برای برنده شدن واجد شرایط می کنند، ایستاده ام. پرداخت مطلقاً همه چیز را برای شما به ارمغان نمی آورد، بلکه باعث می شود در پیشرفت خود سریعتر پیشرفت کنید.

من نظرات بسیار معتبری را خوانده ام و با برخی از آنها موافقم (نام طلایی خودکار، نمایش خرید در چت قبیله)، اما با استدلال ابدی "سوپرسل فقط به پول فکر می کند، CR پرداخت به برد است" بازگردید. ، وقتی یک گام به عقب برمی‌گردیم به تکامل بازی از ابتدا و همه چیزهایی که به مدت 3 سال برای بازیکنان رایگان اضافه شده است، به نظر من واقعا معتبر نیست.

5.50 یورو در ماه، برای بازی‌ای که معمولاً یک ساعت در روز روی آن می‌گذرانم (خیلی بازی می‌کنم اما بدیهی است که به عنوان CM اجتناب‌ناپذیر است) این را بیش از حد درست می‌دانم! این یک بازی خوب 60 یورو در سال یا یک بازی AAA است، اما من زمان زیادی را برای آن صرف خواهم کرد. یک بازی AAA، اگر واقعا طولانی باشد، حداکثر 60 ساعت است (من RPG های 120 ساعتی را در نظر نمی گیرم). من مطمئناً بیش از 60 ساعت در سال را روی CR صرف می کنم (حتی بیش از 120 ساعت) علاوه بر اینکه واقعاً از بازی لذت می برم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن