بهترین ربات افزایش فالوور هدفمند - اینستا ربات

 بهترین ربات افزایش فالوور هدفمند -  اینستا ربات Ninjagram  بهترین ربات اینستاگرام اس

توسط ABDOOSNEWS در 17 آذر 1399

 بهترین ربات افزایش فالوور هدفمند -  اینستا ربات

 

Ninjagram  بهترین ربات اینستاگرام است که به مدیریت صفحه اینستاگرام و انجام فعالیت های مختلف مرتبط با این شبکه اجتماعی کمک می کند. با کمک ربات نینجاگرام می توانید یک صفحه به روزرسانی با تمام ویژگی ها داشته باشید. در حال حاضر ، این ربات محبوب بیش از 300 میلیون کاربر دارد و با رابط کاربری عالی خود می تواند تمام نیازهای شما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام برطرف کند. با استفاده از این برنامه نیازی به خرید فالوور و لایک نخواهید داشت.


ربات نینجاگرام باعث می شود  شما براساس فیلترها و معیارهای خاصی همه دنبال کنندگان خود را انتخاب و جذب کنید و بدین ترتیب سرعت تعامل با کاربران افزایش می یابد. قیمت این محصول در مقایسه با اپلیکیشنی که برای شما به ارمغان می آورد بسیار ناچیز است و با تهیه آن می توانید

نیاز به هرگونه فعالیت در فضای اینستاگرام را برطرف کنید. فالوورهایی که با دانلود  اینستا ربات به دست می آورید کاملا واقعی هستند و می توانید فعالیت آنها را در صفحه خود مشاهده کنید. برخلاف فالوورهای جعلی ، آنها پست های شما را دوست دارند و داستان های شما را می بینند!


ویژگی های ربات نینجاگرام چیست؟


نینجاگرام  نام یکی از ربات های اینستاگرام است که به مدیریت صفحه اینستاگرام و انجام فعالیت های مختلف مرتبط با این شبکه اجتماعی کمک می کند. با کمک ربات نینجاگرام Ninjagram می توانید یک صفحه به روزرسانی با تمام ویژگی ها داشته باشید. در حال حاضر ، این ربات محبوب بیش از 300 میلیون کاربر دارد و با رابط کاربری عالی خود می تواند تمام نیازهای شما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام برطرف کند. با استفاده از این برنامه نیازی به خرید فالوور و لایک نخواهید داشت.


ربات نینجاگرام Ninjagram باعث می شود سریعتر اینستاگرام مارکتینگ را شروع کنید و براساس فیلترها و معیارهای خاصی همه دنبال کنندگان خود را انتخاب و جذب کنید و بدین ترتیب سرعت تعامل با کاربران افزایش می یابد. قیمت این محصول در مقایسه با اپلیکیشنی که برای شما به ارمغان می آورد بسیار ناچیز است و با تهیه آن می توانید نیاز به هرگونه فعالیت در فضای اینستاگرام را برطرف کنید. فالوورهایی که با دانلود نینجاگرام Ninjagram به دست می آورید کاملا واقعی هستند و می توانید فعالیت آنها را در صفحه خود مشاهده کنید. برخلاف فالوورهای جعلی ، آنها پست های شما را دوست دارند و داستان های شما را می بینند!


در حال حاضر ،ربات نینجاگرام Ninjagram بهترین و قدرتمندترین ربات در اینترنت است که می تواند تمام نیازهای یک صفحه اینستاگرام را برای رسیدن به اهداف خود دنبال کند. در این قسمت شما را با برخی از ویژگی های منحصر به فرد ربات اینستاگرام برای شما عزیز آشنا کرده ایم.


1. لیستی از کاربران را تهیه کنید

ربات نبنجاگرام قادر است شناسه های کاربر اینستاگرام را از طریق فیلترهای مختلف مکان ، هشتگ های خاص ، دنبال کنندگان یا دنبال کنندگان در یک صفحه خاص ، پسندیدن ها یا نظرات در یک صفحه خاص و از طریق شناسه های این لیست برای دنبال کنندگان ، دنبال کنندگان ، پسندیدن ها ، نظرات و موارد جمع آوری کند. از دیگری استفاده کنید. همچنین می توانید به لیست شناسه های این ربات وارد شوید و می توانید در صورت تمایل به لیست شناسه هایی که از قبل آماده کرده اید وارد شوید و براساس آن فعالیت های مختلفی انجام دهید.


2. دنبال کنید و دنبال کنید

ردیابی کاربران را به روشهای مختلف (به موقع ، بر اساس لیست خاصی از کاربران و ...) و بصورت کاملاً منظم و بدون مسدود شدن دنبال و متوقف کنید! در نینجاگرام ، می توانید لیست کاربران را دنبال کنید بدون اینکه توسط Instagram مسدود شود. امکان تنظیم فاصله زمانی هر دنبال کننده با یک دنبال کننده دیگر ، به شما امکان می دهد حداکثر حد دنبال کنندگان را در اینستاگرام پشت سر بگذارید. آنفالو براساس لیست تهیه شده یا براساس کسانی که پشتیبان گیری کرده اند یا نه ، گزینه دیگری وجود دارد که در فهرست بعدی این ربات وجود دارد.


3. با تنظیمات مختلف  اینستا ربات لایک کرده و نظر دهید

با کمک ربات اینستاگرام می توانید یک پست یا مجموعه ای از پست ها را در فواصل منظم پسند کنید. همچنین می توانید به عنوان مثال 3 پست آخر همه کاربران موجود در لیست مورد علاقه خود را لیست کنید و این می تواند در کوتاه مدت کاربران بیشتری را به صفحه خود جذب کنید. تمام تنظیمات و ویژگی های پسندیدن نیز در نظرات این ربات موجود است و می توانید نظرات خود را با متن دلخواه در صفحات مختلف و پست های خاص ارسال کنید.


4. درخواست های بعدی کاربر را بپذیرید و رد کنید

صفحات قفل شده به کاربران دیگر امکان مشاهده پست ها در آن صفحات را می دهد. با استفاده از نسخه جدید این ربات ، می توانید تمام درخواست هایی را که به صفحه شما ارسال می شوند ، مدیریت کرده و مشخص کنید کدام درخواست ها پذیرفته می شوند و کدام یک رد می شوند.


5. امکان استفاده از چندین حساب

شما می توانید حساب اینستاگرام خود را به طور نامحدود به ربات پیوند دهید و کارهای مختلفی را با هر یک انجام دهید.


6. رابط کاربری ساده و قابل درک

بیشتر ربات های موجود در اینستاگرام منوهای بسیار دشوار و پیچیده ای دارند که کار را برای کاربران دشوار و غیرقابل درک می کند. برخلاف همه این ربات ها ، Ninjagram نینجاگرام به عنوان یک صفحه ساده با تمام منوها و زیر منوهای خود به راحتی قابل دسترسی طراحی شده است. بنابراین ، اگر تجربه زیادی در کار با سیستم های رایانه ای ندارید ، نگران نباشید ، زیرا کار با این ربات به قدری ساده است که می توانید آن را بدون هیچ گونه دانش خاصی انجام دهید.


چرا دانلود نینجاگرام Ninjagram بهترین گزینه است؟

شاید از خود بپرسید که چرادانلود ربات نینجاگرام Ninjagram بهترین گزینه است. چه تضمینی وجود دارد که این ربات بتواند نیازهای ما را برآورده کند و برای چه مدت از آن استفاده کند؟ دلایل زیادی وجود دارد که می توان آنها را برای خرید این محصول منطقی دانست.


صرفه جویی در وقت هنگام خرید اینستا ربات ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد. ربات نینجاگرام Ninjagram در یک هفته در یک ساعت کاری را که انجام می دهید کامل می کند.


دقت بالا ← این ربات از دقت بسیار بالایی برخوردار است. تمام دستوراتی که به این ربات می دهید به بهترین شکل ممکن اجرا می شوند و در هنگام کار ربات خطا یا وقفه ای رخ نخواهد داد.


Block Prevention ← تنظیمات پیشرفته ای که پس از دانلود ربات نینجاگرام Ninjagram وجود دارد ، که از مسدود شدن صفحه Instagram شما جلوگیری می کند.


فرآیند کاملاً خودکار ← تمام عملکردهای موجود در پنل ربات Ninjagram کاملاً خودکار انجام می شوند.


امکان تبلیغات از طریق نظرات با ویژگی نظر خودکار ، می توانید نظرات تبلیغات را در صدها پست مربوط به تجارت خود قرار دهید ، بنابراین مشتریان را به صفحه خود جذب کنید.


پشتیبانی از زبان فارسی ← این ربات از زبان فارسی پشتیبانی می کند و می توانید هنگام جستجو و اظهار نظر کلمات و جملات را به زبان فارسی وارد کنید.


امکان استفاده 24 ساعته ← پس ازدانلود Ninjagram ، این ربات می تواند 24 ساعته و بدون وقفه کار کند ، بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای شما ایجاد شود. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که یک اینترنت سریع و یک سیستم قدرتمند برای تهیه رباتی که مردم عادی در یک سال بدست می آورند داشته باشید.


بدون نیاز به ماوس یا صفحه کلید سیستم ربات هوشمند شما را از چندین کلیک و تایپ مداوم نجات می دهد.


در همه نسخه های Windows    قابل استفاده است


ربات Ninjagram به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. با کمک این ربات محبوب می توانید:


1. با دانلود نینجاگرام مشتریان خود را افزایش دهید

اگر صفحه فروشگاهی دارید ، می توانید از ربات اینستاگرام برای افزایش فعالیت صفحه فرود خود و معرفی کاربران بیشتر به محصولات خود استفاده کنید. هرچه صفحه شما کاربر بیشتری دریافت کند ، مشتری بیشتری خواهید داشت.


2. با دانلود نینجاگرام فروش خود را افزایش دهید

در صفحات فروشگاه ، کاربر با مشتری های بیشتری برابری می کند و مشتریان بیشتری فروش بیشتری دارند. هرچه فروش بیشتری داشته باشید سود بیشتری کسب می کنید و می توانید به راحتی و بدون صرف هزینه زیادی برای تبلیغات سود خود را افزایش دهید. اگر قصد دارید از ربات اینستاگرام برای افزایش فروش استفاده کنید ، حتماً یک روند منظم را برای ماندگاری آن فروش در نظر بگیرید.


3. مخاطبان بیشتری را به صفحه خود جذب کنید

صفحات شخصی از این ربات برای افزایش مخاطبان خود استفاده می کنند. با استفاده از ویژگی های خارق العاده ربات Ninjagram می توانید به راحتی پیروان خود را افزایش داده و به شخصی محبوب تبدیل شوید.


4. تبلیغات گسترده با دانلود ربات نینجاگرام Ninjagram

تبلیغات در قالب نظرات یکی از متداول ترین روش هایی است که هزینه ای برای شما نخواهد داشت. با استفاده از دانلود نینجاگرام Ninjagram ، می توانید نظرات زیادی را در بازه های زمانی مشخص در پست های کاربران هدف ارسال کنید و بنابراین صفحه خود را تبلیغ کنید.


5. پیروان هدفمند و واقعی بگیرید

فالور fake چیزی نیست که به آن افتخار کنیم. هرکسی که به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام است دوست دارد با  فالور های خود تعامل داشته باشد و این تعامل از طرف فالوورهای جعلی ناشی نمی شود. می توانید از ربات Instagram ninjagram برای جذب follower واقعی به صفحه خود و تعامل با آنها استفاده کنید.


6. با  دانلود نینجاگرام در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

پسندیدن ، پسندیدن ، اظهارنظر کردن ، مرور سوالات و موارد مشابه مدت زمان زیادی طول می کشد. با کمک ربات اینستاگرام می توانید هزاران لایک ، فالوور و نظر در مدت زمان کوتاه انجام دهید بدون اینکه خودتان کاری انجام دهید. ربات اینستاگرام همه کارها را با دقت انجام می دهد و شما می توانید کارهای دیگر را انجام دهید.


برای دریافت ربات نینجاگرام و جزئیات بیشتر به سایت بهین وب دیزاین مراجعه کنید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن