بهترین تخت های پزشکی

اگر قصد خرید تخت های پزشکی دارید. احتمالا تا به الان اسم تولیدی خاکباز را شنیده باشید. این شرکت از تولید کنن

توسط ABDOOSNEWS در 23 مهر 1400

اگر قصد خرید تخت های پزشکی دارید. احتمالا تا به الان اسم تولیدی خاکباز را شنیده باشید.

این شرکت از تولید کنندگان به نام تخت بیمار یا تخت بیمارستانی است .این شرکت سابقه طولانی و درخشانی در زمینه ی تولید تجهیزات پزشکی و تخت بیمار دارد.

این مدل تخت که توسط تولیدی خاکباز تولید میشوند دارای بهترین کیفیت ساخت میباشد.

 و همچنین دارای ضمانت و گارانتی معتبر است.

مواد اولیه به کار رفته در تخت های بیمارستانی تولیدی شرکت خاکباز صدرا تماما از کیفیت مرغوب برخوردار هستند .

تخت بیمار از وسایل مورد نیاز و ضروری هر بیمارستانی است و به سختی میتوان درمانگاهی را پیدا کرد که از این وسایل استفاده نکرده باشند . این تخت ها حتی برای استفاده در منزل هم بسیار مناسب میباشد زیرا شرایط مناسبی را برای فرد بیمار مهیا می کند .

تخت های بیمارستانی در زمینه هتلینگ بیمارستانی بسیار پر کار برد است و انواع مختلفی دارد که در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از این تخت ها میپردازیم .

تخت های مدل برقی

این مدل تخت از انواع پر مصرف تخت های بیمارستانی هستند . این تخت ها از قدرت الکتریکی ای بهره میبرند که کار را برای بیمار و فرد مراقب آسان میکند .

توان این نوع تخت ها در برابر تخت های ساده بسیار بیشتر است . جنس فوم به کار رفته در تخت های برقی تولید شده در خاکباز صدرا از مرغوب ترین جنس های ایران است .

بدنه تخت برقی از مقاومت بالایی برخوردار است در برابر فشار های وارده از طرف افراد سنگین وزن دچار مشکل نشود .

چرخ های این تخت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با داشتن ترمز های قوی در این چرخ ها امکان نگه داشتن تخت در یک مکان میسر است .

اما تفاوت اصلی تخت های برقی با سایر تخت در این است که این تخت ها قابلیت تغییر ارتفاع و همچنین تغییر زاویه را دارند تا بتوانند بهترین شرایط را برای فرد بیمار مهیا کنند .

قیمت تخت های برقی نسبت به تخت های ساده کمی بیشتر است ولی اگر به دید اقتصادی نگاه کنیم شما با خرید این مدل از تخت نیازی به تهیه دوباره این محصول در طولانی مدت نخواهید داشت . احساس راحتی و محافظت در این تخت ها بسیار بیشتر است همجنین این تخت ها با چرخ هایی که دارند امکان جابه جایی را برای شما فراهم میکنند .

تخت های برقی در انواع تک شکن دو شکن و سه شکن تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرند .

تخت مدل برقی تولید شده در شرکت خاکباز صدرا به دلیل اینکه به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مشتری میرسد قیمت بسیار پایین تری دارند و حتی در بعضی مدل ها قیمت این تخت با نوع دست دوم در سایر فروشگاه ها برابری میکند .

تخت مناسب زیبایی

تخت پوست و زیبایی در بسیاری از مطب های دکتر های پوست و زیبایی به کار برده میشوند . این تخت ها از طراحی ارگونومیک خاصی بهره میبرند که راحتی زیادی را برای مصرف کننده ایجاد میکنند .

تخت های زیبایی که امکان صندلی شدن را هم دارند در مدل های مختلفی تولید میشوند که در ادامه به معرفی برخی از این تخت ها میپردازیم .

تخت پوست و مو و زیبایی دو موتوره : این تخت دارای دو موتور الکتریکی است که از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند همچنین عمر بالایی نیز دارند .

تخت سه موتوره : این مدل از تخت های زیبایی پر فروش ترین و محبوب ترین تخت زیبایی در بازار است که با داشتن سه موتور فعال و کیفیت بالا انتخاب مناسبی برای مطب های زیبایی است .

تخت پوست مدل کشو دار : این تخت با ایجاد نظم ، دسترسی به تمامی وسایل مورد نیاز پزشک را آسان میکند .

تخت لیزر و صندلی زیبایی از سایر محصولات این دسته بندی است که تمامی این وسایل را میتوانید با بهترین قیمت در خاکباز صدرا تهیه فرمایید .

تخت های مناسب معاینه مریض

این تخت از تخت های ساده ای در مطب ها و بیمارستان ها است که بیشتر برای انجام تزریقات در درمانگاه ها استفاده میشود .

تخت معاینه بیمار از تخت های پر فروش در بازار است و به دلیل این که قیمتی بسیار مناسب دارند انتخاب اول اکثر بیمارستان ها برای استفاده در اتاق های پزشک و بخش تزریقات است .

این مدل میتواند به همراه چرخ و یا ساده و در نوع شکن دار نیز به فروش برسد .

تخت های ماساژ نیز از نوع تخت های معاینه میباشد که در مراکز ماساژ و فیزیوتراپی مورد استفاده قرار بگیرد .

تخت های معاینه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تنها در خاکباز صدرا به فروش میرسد .

خاکباز صدرا امکان خرید حضوری و غیر حضوری را برای شما فراهم کرده است . این شرکت ضمانت اصالت و قیمت را بر روی تمامی محصولات خود لحاظ مرده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن