برنامه های Atmanirbhar برای تبلیغ برنامه های هند توسط Mitron راه اندازی شد

[ad_1] میترون ، برنامه به اشتراک گذاری ویدیوی فرم کوتاه داخلی ، برنامه های Atmanirbhar را در Google Play به ع

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

میترون ، برنامه به اشتراک گذاری ویدیوی فرم کوتاه داخلی ، برنامه های Atmanirbhar را در Google Play به عنوان بستری برای کشف برنامه های ساخته شده در هند برای خدمات و نیازهای مختلف راه اندازی کرده است. Atmanirbhar Apps به نظر می رسد نخست وزیر هند ، نارندرا مودی ، نخست وزیر هند ، Atmanirbhar Bharat ، با ارائه یک پورتال سریع برای برنامه های بومی به کاربران. این برنامه توصیه هایی را براساس دسته هایی مانند تجارت ، آموزش الکترونیکی ، اخبار ، بهداشت ، خرید ، بازی ها ، برنامه های کاربردی ، سرگرمی ، اجتماعی و موارد دیگر ارائه می دهد. از هم اکنون ، برنامه های Atmanirbhar فقط برای بارگیری در دستگاه های Android در دسترس است.

برنامه های Atmanirbhar به صورت رایگان در Google Play در دسترس است. به شما امکان می دهد بیش از 100 برنامه هندی ساخته شده توسط توسعه دهندگان محلی را کشف و کشف کنید. همچنین این گزینه را دارد كه از تعهد آتمانیربهار برای حمایت از ابتكار اتمانیربهار بهارات كه توسط نارندرا مودی آغاز شده است ، استفاده كند. این برنامه بدون نیاز به ثبت نام است ، و پس از بارگیری ، بلافاصله توصیه های تمام برنامه های هندی را که کاربر می تواند بارگیری کند ارائه می دهد. این شامل Aarogya Setu ، BHIM ، برنامه Narendra Modi ، JioTV ، DigiLocker ، Kaagaz Scanner و حتی IRCTC Rail Connect است.

این لیست اندازه برنامه ، تعداد هندی هایی را که آن را نصب کرده اند و شرح مختصری از برنامه های خاص را نشان می دهد. حجم بارگیری برنامه های Atmanirbhar 12 مگابایت است. در حال حاضر ، این پلتفرم ادعا می کند که بیش از 100 برنامه را میزبانی کرده و قصد دارد تا پایان سال جاری تعداد 500 برنامه را به خود اختصاص دهد. این پلتفرم میزبان طیف گسترده ای از برنامه ها از دسته هایی مانند دولت الکترونیکی ، خدمات ، کشاورزی ، بازی ، سرگرمی ، سبک زندگی ، آموزش الکترونیکی و موارد دیگر است. به نظر می رسد قابلیت مشاهده برنامه های کمتر شناخته شده مانند Atmanirbh Kifayat ، Grocit ، Jain Thela ، Home Shoppy ، YourQuote ، فروشگاه های Vridhi ، صفحه کلید Xploree AI ، mParivahan و غیره را دارد.

با کلیک بر روی دکمه دریافت برنامه در کنار برنامه های پیشنهادی ، شما را به لیست Google Play آن برنامه هدایت می کند ، از آنجا می توانید بارگیری کنید. هنوز هیچ برنامه ای برای انتشار برنامه های Atmanirbhar در سیستم عامل iOS اعلام نشده است.


آیا دولت باید دلیل توقیف برنامه های چینی را توضیح دهد؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، بحث کردیم که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن