برنامه های مدریت خرید شارژ مستقیم ایرانسل، همراه اول، رایتل

بیشتر مدیریت تلفنهای همراه پرداخت می شود. این بدان معناست که اگر تلفن ما به باورپذیری بیشتری نیاز داشته باشد ،

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399
بیشتر مدیریت تلفنهای همراه پرداخت می شود. این بدان معناست که اگر تلفن ما به باورپذیری بیشتری نیاز داشته باشد ، ما نمی توانیم از وب استفاده کنیم ، با کسی تماس بگیریم یا حتی یک پیام کوتاه و روشن بفرستیم. همانطور که توسط Tasnim Exchanging Gathering مشخص شده است ، بخش بزرگی از مدیریت تلفن های همراه پرداخت می شود. این بدان معناست که اگر تلفن ما به باورپذیری بیشتری نیاز داشته باشد ، ما نمی توانیم از وب استفاده کنیم ، با کسی تماس بگیریم یا حتی یک پیام کوتاه و روشن بفرستیم. در این روش شارژ تلفن همراه کاری است که باید بصورت تخصصی انجام دهیم و تمام رویکردها را برای انجام آن تحقق بخشیم. در این مقاله ، ما در ایده آل ترین روش ها برای خرید یک شارژر چند منظوره ، سرسختی خواهیم کرد. با ما باشید.

استراتژی اول: استفاده از کدهای سفارش (USSD)

کدهای Illustrations یک روش اساسی برای خرید شارژر تلفن همراه است. شما فقط باید این کدها را شماره گیری کرده و یک شارژر چند منظوره خریداری کنید. بدیهی است استفاده از این تکنیک مزایا و معایب خاص خود را دارد که ما آنها را به شما اطلاع خواهیم داد: نبوغ استفاده از USSD نیازی به وب نیست مشکلات مربوط به استفاده از USSD نیاز به نگه داشتن اطلاعات کارت بانکی (شماره کارت ، عبارت مخفی دوم) به خاطر سپردن کدهای مقایسه ای قرار دادن مشتری در پانچ تا زمان (شما باید تمام وسایل خرید شارژ را به سرعت انجام دهید. در غیر این صورت از شرط کد خارج خواهید شد.) استفاده از کدهای USSD با اشکالات خطرناک و امنیتی در ارتباط است. اجرای کد به اندازه سیم رادیویی قابل حمل متکی است (اگر دستگاه دریافت همه کاره شما خالی شود ، ممکن است در خرید یک شارژر چند منظوره مشکل داشته باشید.) در اینجا چند سفارش می توانید از آنها برای خرید تلفن همراه استفاده کنید: دوست اول: # 1 * و # 123 * و ... ایرانسل: * 141 * # شارژ کلمه پنهان # و ... به بالا: # 733 * هفت: # 780 * استراتژی بعدی: از ترمینال تجاری استفاده کنید از وسایل POS یا پایانه های فروشگاه نیز می توان برای خرید شارژ قابل حمل استفاده کرد. تکنیک کار با این اسباب بازی ها ساده است و باید با استفاده از یک جفت خرید تهیه شود. واقعیت این است که ممکن است ، ممکن است ، این یک الزام غیرقابل انکار است ، برای هر شرکت فرعی ، پیشبرد هر برنامه. تکنیک 3: استفاده از دستگاه خودپرداز روش خرید از دستگاه خودپرداز معادل خرید از پایانه های فروشگاه است. در امتداد این سطرها ، به دلیل وارد کردن کارت بانکی ، باید روی گزینه های مختلف اداره های مختلف ضربه بزنید و در پی اعلام مدیر و مبلغ ، کد دریافتی را در دریافت خود دریافت خواهید کرد. استراتژی 4: از سایتها استفاده کنید علی رغم کدهای ساختار جمله و برنامه های کاربردی از سایت ها ، می توانید به همین ترتیب شارژ کنید. به شرطی که آنها در مکالمات امنیتی در وب تازه باشند ، راه خرید از سایتها تا حدودی ناامن است. بنابراین سعی کنید از مقصد هایی خریداری کنید که دارای تصویر اعتماد الکترونیکی واقعی هستند. همچنین ، هنگام ورود به بانک ، مطمئن شوید که آدرس سایت را دوباره و با احتیاط بررسی کنید. در اینجا چند مورد از سایتهای شارژ همه کاره قانونی وجود دارد:
  • همراه اول (mci.ir)
  • ایرانسل(irancell.ir)
  • رایتل(rightel.ir)
  • تهران شارژ(tehrancharge.com)
چارچوب پشت بام (دارای بانک ملی) دیگه چی، ... استراتژی 5: از برنامه ها استفاده کنید خرید شارژ ترکیبی از تلفن همراه و وب زندگی را برای مشتری ساده تر کرده است. برنامه های قابل حمل علاوه بر این ، با استفاده از شدت دنیای مجازی ، به طور مداوم نکات برجسته جدیدی را به مشتریان خود ارائه می دهند. یکی از این اقدامات مفید خرید شارژ سیم کارت برای طیف گسترده ای از سرپرستان است. غیرقابل سفارش برای سفارش کدها ، می توانید با معرفی برنامه های کاربردی ، از مدیریت های بیشتری استفاده کنید. علاوه بر این ، شما از سرخوردگی خودداری خواهید کرد که به آن زحمت نمی دهید. در ایران برنامه های قابل قبولی برای خرید احیای قابل حمل وجود دارد. ما باید در مورد برخی از آنها تحقیق کنیم: برنامه های کاربردی همه کاره بانک بانکداری وب ، در کنار مدیران و سایر برنامه های اقساطی ، بخشی از ادارات خود را به خرید انرژی تلفن همراه متعهد کرده است. استفاده از این استراتژی مستلزم تعادل مالی کارآمد ، حرکت به سمت بانک و ذکر فعالیت در بانک است. برخی از برنامه های مالی شامل موارد زیر است: برنامه بانک ملی (پشت بام) برنامه بانک صادرات برنامه بانک ملت برنامه بانکی باغبانی علاوه بر این، برنامه همه کاره مدیران شارژ مستقیم هر مدیر همه کاره کاربرد خاص خود را دارد. خرید revive یکی از مهمترین قطعه های این پروژه ها است. شما فقط باید برنامه سرمربی خود را از طریق تلفن خود معرفی کرده و از نکات برجسته آن استفاده کنید. بدیهی است ، باید توجه داشت كه یكی از محدوده های این برنامه ها ، ظرفیت خرید انرژی صرفاً از طریق سرپرست خودشان است. در امتداد این سطرها ، ممکن است شما نیاز به معرفی برنامه ای برای هر سیم کارت داشته باشید که علاوه بر این محدودیت هایی را در اختیار شما قرار می دهد. بخشی از برنامه های این جمع شامل موارد زیر است: ایرانسل من با من رایتل من برنامه های اقساطی شاید ایده آل ترین روش برای خرید بسته های زنده و زنده ، استفاده از این برنامه ها باشد. در خرید شارژ مستقیم اینحا کلیک کنید
آخرین مطالب