بررسی پیش پرداخت و شرایط عقد قرارداد در پروژه شمیم رحمت 3

برج نخل (شمیم رحمت فاز 3) واقع در بلوار کوهک مسکونی  می باشند.همچون دو فاز قبلی پروژه های شمیم رحمت(امپری

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1400

برج نخل (شمیم رحمت فاز 3) واقع در بلوار کوهک مسکونی  می باشند.همچون دو فاز قبلی پروژه های شمیم رحمت(امپریال و ترنج)، سازنده ی برج نخل نیز تعاونی شمیم رحمت می باشد.

برگه های قدرالسهمی تعاونی شمیم رحمت فاز 3 به صورت واریزی و امتیازی خرید و فروش می شوند و در دفتر تعاونی قابل نقل و انتقال بوده و هر بسته ی 10 سهمی به صورت قطعی در دفتر تعاونی نقل و انتقال می یابند.

 

قرارداد ساخت پروژه مجتمع مسکونی شمیم رحمت فاز3به صورت علی الحساب برای اعضای اولیه متری 6 میلیون تومان برآورد شده است که هر عضو بابت هر بسته 10 سهمی تا تیرماه 1400 مبلغ 63.900.000  میلیون تومان واریزی داشته است و به ازای هر 10 سهم،تا 48 ماه می بایست ماهیانه مبلغ 1 میلیون و 300 هزار تومان اقساط پرداخت نماید.

اعضای این پروژه مبلغ ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان (بابت هر سهم ۱۰ متر مربعی) بابت هزینه زمین، تراکم و گودبرداری پرداخت نموده اند.

شرایط خرید وفروش

شرایط پرداخت به این صورت است که تعاونی به هر عضو سپاه تعداد 10 سهم اختصاص داده است که هر سهم به میزان حدود 1 متر از واحد مسکونی می باشد. واریزی اولیه هر 10 سهم 51 میلیون تومان است که جهت خریدارانی که قصد سرمایه گذاری در این پروژه را دارند مبلغی به عنوان حق امتیاز به 51 میلیون تومان واریزی افزوده می شود. هر سهم ماهیانه 130 هزار تومان اقساط دارد. لازم به ذکر است شرایط فوق، طبق اعلام اولیه تعاونی می باشد و هر گونه تغییرات احتمالی بعدی تنها به اعلام و ابلاغ رسمی تعاونی مذکور، قابل انجام می شود.

نحوه واگذاری این پروژه به صورت سهام های ۱۰ متری می باشد. به این صورت که مالک هر سهم از این پروژه مالک ۱۰ متر مربع از زیربنای مسکونی پروژه خواهد بود. به عنوان مثال برای خرید یک واحد ۱۵۰ متر مربعی شخص خریدار می بایست ۱۵ سهم از این پروژه را خریداری نماید.

سهام فروشی این پروژه باعث می شود که از اقشار مختلف توانایی سرمایه گذاری در این پروژه را داشته باشند. همچنین در صورت نیاز مالی نیازی نیست تمام امتیاز واحد واگذار گردد و مالک میتواند تعدادی از سهام های خود را واگذار کند. قیمت قرارداد ساخت پروژه شمیم رحمت ۳ چقدر است؟

 

خرید و فروش پروژه شمیم3 به چه صورتی است؟

 

به صورت سهام های 10متری هست که با امتیاز و واریزی و اقساط هستند، متراژ پروژه از 85 متری تا 150متر میباشد. اقساط برای هر 10متر ماهی 1میلیون تومان میباشد

آخرین مطالب