بررسی و آشنایی با محل قرارگیری پروژه رومنس در منطقه 22

 انواع مختلفی از پروژه ها وجود دارد، همه پروژه ها یکسان نیستند و از نظر تعداد عناصر مختلف متفاوت هستند که

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1400

 انواع مختلفی از پروژه ها وجود دارد، همه پروژه ها یکسان نیستند و از نظر تعداد عناصر مختلف متفاوت هستند که هر پروژه را به صورت جداگانه منحصر به فرد می کنند. پروژه رومنس یکی از این پروژه ها است که در راستای ایجاد یک منطقه مسکونی منحصر به فرد نیاز ساکنان آن منطقه را تامین کرده است.  از آنجایی که تهران جزو یکی از مناطق آلوده و پر ازدحام به شمار می آید، ایجاد برجی که بتواند امکاناتی را فراهم آورد که بتوان در منطقه ای به دور از این شلوغی ها و آلودگی ها به سر برد، جزو مزایای آن پروژه به شمار می رود.

در این میان پروژه رومنس با فراهم کردن امکاناتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد سرمایه گذاران بی شماری را به سمت خود کشیده است زیرا سرمایه گذاران در اولین قدم به دنبال کیفیت تولید هر پروژه و از همه مهم تر مکان هدفی که برج موردنظر در آن قرار دارد، هستند که این پروژه این امکانات را در اختیار قرار داده است.

 

بخوانید: https://www.mashreghnews.ir/news/1230317/بررسی-تعداد-طبقات-واحدها-در-پروژه-رومنس

 

پروژه رومنس از ابتدا با انتقاد بسیاری از کارشناسان در زمینه مبنی بر اینکه ابتدا باید برنامه ای برای تأمین مناطق مسکونی اطراف آن اجرا شود. حدود 228.5 میلیون دلار (8000 میلیارد ریال) برای ساخت پروژه هزینه شد. به دلیل ارتفاع و ظاهر منحصر به فرد، برج تقریباً از همه جای شهر قابل مشاهده است و از این رو به یکی از نمادهای پایتخت تبدیل شده است. و از ظرفیت بالایی برای فعالیت های فرهنگی، هنری و تجاری و از همه مهم تر برای یک زندگی مملو از ارامش و رویایی برخوردار است.

یکی از پروژه هایی که در حاشیه دریاچه چیتگر واقع شده است پروژه رومنس است که همت خود را گماریده تا بهترین امکانات رفاهی را در اختیار خریداران و سرمایه گذاران قرار دهد. به طور طبیعی پروژه رومنس یکی از برجسته ترین و مشهورترین برج هایی است که در منطقه 22 مروارید شهر واقع در منطقه 22در حاشیه دریاچه چیتگر تاسیس شده است.

 

امکانات رفاهی پروژه رومنس:

  • در نظر گرفتن پارکینگ های اختصاصی برای مهمانان
  • دارا بودن راه پله های اضطراری
  • داشتن مجتمع های ورزشی با خدمات بی نظیر
  • دسترسی بسیار سریع به بزرگراه ها و مترو‌ها
  • طراحی بی نظیر
  • امنیت بسیار بالا

پروژه رومنس با در نظر گرفتن  اهدافی خاص که در نهایت نیاز مشتری را برآورده می کند، برج رومنس چند منظوره می باشد که دربهترین منطقه تهران واقع در مروارید شهر احداث شده است.

آخرین مطالب