بررسی ویژگی ها و امکانات پهنه b

  16تا برج بزرگند،باامکاناتودسترسی های خوب به راهها وبزرگراهها،برجهای سروستان نزدیک بزرگراههای متعددی ان

توسط ABDOOSNEWS در 30 مرداد 1400

 

16تا برج بزرگند،باامکاناتودسترسی های خوب به راهها وبزرگراهها،برجهای سروستان نزدیک بزرگراههای متعددی اند،ازجمله این بزرگراهها؛می توان به بزرگراههای زیر اشاره کرد:

بزرگراه شهید همت

بزرگراه شهید حکیم

بزرگراه تهران –کرج

اتوبان آزادگان

بلوارپژوهش

امکان دسترسی به راهها ،امکان ویژه ای است،می توانید احساس کنید که درمحاصره برجها نیستید،بلکه کاملا برعکس این خود یک منظره جالب ودیدنی دراختیارتان میگذارد تا هرقدرکه بخواهید جاده های منتهی به افق را تماشا کنید.

داشتن یک منظره خوب برای خرید وانتخاب خانه ،یک مزیت حساب می شود،اما اینجا چندین منظره زیبا ،انتظارتان را میکشد.

کوه بلند البرز، از روبرو،دریاچه چیتگر، پارک جنگلی ،کشیدگی وپیچ وتاب جاده ها با مسافران وماشین ها،مناظر بکر وعالی هستندکه می توانید ساعت ها به آنها خیره بمانید واز دیدن زیبایی شان غرق لذت شوید.

 

درفضای میان برج ها مراکزمتعدد،آموزشی؛تجاری ، درمانی،تفریحی،درنظرگرفته شده تا آسایش هرچه بیشتر ساکنین را لحاظ کرده باشند،این ها مایه امنیت خاطرند تا بدانید به هرنوع امکانی دسترسی دارید.

برای برجهایی که قرار است از زندگی درآن ها لذت ببرید،امکانات خوبی قرار داده شده است،درهربرج به صورت مجزا،همه این امکانات هست؛

سالن اجتماعات

سالن ورزشی

10 خط آسانسور برای هر بال جدا

سیستم اطفا حریق

سیستم مانیتورینگ و دوربین مداربسته

پارکینگ وانباری اختصاصی

امروزه با پیچیده شدن جوامع وبزرگ شدن آن امنیت،یکی از،مهمترین مولفه ها برای انتخاب محل زندگی است ،که صد البته خواسته به جایی است، سیستم مانیتورینگ ودوربین مدار بسته برای ایجاد همین حس است.

اندراحوالات پارکینگ وانباری اختصاصی که تجربه های شما فراتر ازبیان من است، بنابراین ناگفته پیداست که چه مزیت بزرگی است.

 

می توانید وقتی خسته اید کنار آب نماها بنشینید وخستگی تان را درخنکای نسیمش رها کنید وبروید دنبال مابقی ساعات زندگی ،این فضاهای فرح بخش برای همین است ،که بتوانید تجدید قوا کنید.

درباره این بحث ، حمام های "مستر"که در هر واحد در اتاق خواب، در نظر گرفته شده اند، خودش به قدر کفایت گویای توجه به حال خوب آدمی است،واینکه طراحان این فضاهای زیبا ،تا چه حد به زیبایی شناسی وارتباط وپیوستگی اش با روح انسان،آشنا بوده اند واهمیتش را دریافته اند، همه اینها این چیغام را می دهند که شما مهم اید.

دراین باره می توان شاهد ومثال دیگری آورد،تراس ها؛تراس های بزرگ که از حالا می توانید به تغییر دکورش بیاندیشید، تا فضای امن وگوشه دنجی ،برای ساعات پیچیده بازیابی خویش،بسازید ،انسان با هیچ کس به قدر خودش صادق نیست،می توانید درآن فضای دلنشین خود ساخته ساعت ها بنشینید و مرور خاطرات کنید.

منبع: https://netgarmi.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%87%d9%86%d9%87-b-%d9%88-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%af/

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن