بررسی مشخصات عطر کالوین کلین اینفوریا زنانه

اگر شما جزو افرادی باشید که علاقمند به عطر هست حتما نام برند خوش نام و معروف کلوین کلین را شنیده­اید. نام

توسط ABDOOSNEWS در 27 مرداد 1400

اگر شما جزو افرادی باشید که علاقمند به عطر هست حتما نام برند خوش نام و معروف کلوین کلین را شنیده­اید. نام اختصاصی این برند c.k است که یکی از برترین برند هایی است که در سال ۱۹۶۰ کار خود را در زمینه: مد و لباس عطر و ادکلن و.... شروع کرد و تا امروز جزو برند های برتر بوده است. به طور حتم شما یک خانم با سلیقه هستید چون افراد عادی با این عطر آشنایی کافی ندارد. این عطر یکی از بهترین رایحه های دنیا را داراست و در دنیا خواهان زیادی دارد. رایحه بی نظیر این عطر شما را شیفته خود خواهد کرد. با ما همراه شوید تا در ادامه با این عطر خوش رایحه بیشتر آشنا شویم.

بخوانید: آشنایی با نت های موجود در عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه

عطر زنانه کالوین کلین اینفوریا عطری است با رایحه گرم و دلنشین که فقط سلیقه افراد خوش ذوق است. این عطر جزو عطر های دسته باکلاس و گران­قیمت قرار دارد. اگر بخواهیم اسم این عطر را تحلیل کنیم می­توان گفت نامگذاری این عطر طبق رایحه آن است اینفوریا به معنای لذت و شادی وصف نشدنی است که این عطر همچین حسی را به فرد می­دهد. با این عطر زنانه می­توانید خود را زنی جذاب کنید و از زندگی لذت ببرید. درست است که از تولید اولیه این عطر زمان زیادی می­گذرد اما هنوز بین مردم جای خود را حفظ کرده است.

 

رایحه گل بنفشه در این عطر زنانه باعث شده است که این عطر جزو یکی از بهترین ها باشد و بتواند جایگاه خود را حفظ کند. از گل بنفشه در رنگ این عطر هم استفاده شده است. رایحه این عطر شیرین و گرم است که مناسب فصل زیبای زمستان است. از نت های بویایی این عطر را می توان به سه دسته تقسیم کرد: نت آغازی این عطر انار، نت میانی گل ارکیده و نیلوفر آبی و نت پایانی مشک، کهربا، گل بنفشه و چوب ماهگونی است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن