بدترین محصول دوستی گرایی: کانگانا رانوت Uddhav Thackeray را هدف قرار داد - Uddhav Thackeray مرا صدا می کند Namak Haram: Kangana Ranaut ضربه برگشت

[ad_1] در پاسخ ، كنگانا رانوت رئیس وزیر را "محصول بدتر" برابری خواهی خواند. او نوشت: "سانجی راوت مرا حارمخور

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

در پاسخ ، كنگانا رانوت رئیس وزیر را "محصول بدتر" برابری خواهی خواند. او نوشت: "سانجی راوت مرا حارمخور خواند ، حالا اوداوو Thackeray من را نامكین (خیانتكار) خطاب كرد ، او ادعا می كند كه اگر بمبئی به من سرپناهی نمی داد ، من در ایالت خود غذا نمی یافتم ، تو شرم آور ، من سن پسرت هستم. تو با زنی صحبت می کنی که از این طریق به جایگاه خودش رسیده است ، رئیس وزیر ... تو بدترین محصول دوستی خواهی هستی. "

کنگانا در ادامه نوشت: "وزیر ارشد من مثل قدرت و ثروت پدرم مست نیستم ، اگر می خواستم محصول یک خواهش خواهی خواهر و برادر باشم ، می توانم در هیماچال زندگی کنم. من از یک خانواده مشهور هستم ، من ثروت آنها و نمی خواستند از لطف ها دور بمانند ، برخی از افراد احترام به خود و احترام به خود دارند. "

همچنین بخوانید - Kangana Ranaut دیده می شود که در عروسی در حال رقصیدن است و گاهی غذا را در بشقاب می خورد

ماه گذشته کانگانا رانوت او را در ویدئویی درباره رئیس وزیر با عنوان "Tu" خطاب کرد. این بازیگر 33 ساله رک و صریح شیو سنا ، تاکرایی را که رئیس دولت ماهاراشترا است و نهاد مدنی بمبئی را کنترل می کند ، متهم کرد که در یک جنگ کلمه ای پرونده Sushant Singh Rajput را هدف قرار داده است. وی به دلیل رسیدگی به پرونده توسط پلیس بمبئی مورد انتقاد قرار گرفت و گفت که در شهر احساس امنیت نمی کند.

شیوان سنا هنگامی که کانگانا بمبئی را با کشمیر اشغالی پاکستان (PoK) مقایسه کرد خشمگین شد. هنگامی که یک تیم تخریب از نهاد مدنی بمبئی شروع به تخریب قسمتهای غیرقانونی دفتر Kangana Ranaut در بمبئی کرد ، آنها شیو سنا را به قصاص متهم کردند.

دیدار کانگانا رانوت با باگات سینگ کوشیاری ، فرماندار ایالت ، که از منتقدان تاکری بود ، رئیس وزیر را بیشتر شوکه کرد.

"کنگانا همه کارها را به تنهایی انجام داد ، وقتی آمد


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب