بخش براول پس در بازی براول استارز

براول استارز یک بازی آنلاین رایگان برای موبایل و تبلت است که توسط سوپرسل توسعه یافته است.  سوپرسل همچنین

توسط ABDOOSNEWS در 14 آذر 1400

براول استارز یک بازی آنلاین رایگان برای موبایل و تبلت است که توسط سوپرسل توسعه یافته است.  سوپرسل همچنین بازی هایی مانند کلش اف کلنز، هایدی، بوم بیچ و کلش رویال را طراحی کرده است.

در این بازی 16 حالت وجود دارد.  7 حالت اصلی که جام بازیکن را کم و زیاد می کند.  4 حالت ویژه وجود دارد که فقط برای جمع آوری مدال در مسیر عقب و باز کردن جعبه ها باز می شوند و همچنین 2 حالت موقتی وجود دارد که برای مدت زمان محدودی در زمان های مختلف وارد بازی می شوند و پس از پایان این مدت بازی را ترک می کنند و  مانند حالت های اصلی در افزایش یا کاهش جام تاثیر دارد.  همچنین 3 حالت مجزای دیگر که به صورت پراکنده پخش می شوند و قانون خاصی ندارند.

حالت های اصلی:

جم گراب: در این مود دو تیم ۳ نفره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. دو تیم باید الماس‌های بنفش رنگ را که از چاله وسط زمین استخراج می‌شوند را جمع‌آوری کرد تا مجموع الماس‌های جمع شده هر تیم به ۱۰ یا بیشتر برسد. پس از جمع‌آوری ۱۰ الماس باید به مدت ۱۵ ثانیه از الماس‌ها حفاظت کرد و سپس برنده بازی مشخص می‌شود. اگر هر دو تیم به ۱۰ الماس برسند تیم‌ها باید دوباره برای جمع‌آوری الماس تلاش و هر تیمی که بیشتر الماس جمع کند برنده بازی می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد براول پس به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

براول بال: در این مود، دو تیم ۳ نفره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در ابتدای بازی یک توپ وسط میدان قرار دارد. بازیکنان هر دو تیم باید توپ را درون دروازه تیم حریف قرار بدهند. هر تیمی که سریعتر دو گل بزند برنده مسابقه است. در صورت اتمام زمان ۲ دقیقه ای بازی، تیمی که بیشتر گل زده برنده مسابقه اعلام می‌شود. در صورتی که زمان بازی به پایان برسد و دو تیم مساوی باشند، یک دقیقه وقت اضافه محاسبه خواهند شد. با شروع وقت اضافه، تمامی موانع بازی (جعبه‌ها و چمن‌ها و…) از بین می‌روند و هر تیمی که در این یک دقیقه اولین گل را بزند برنده مسابقه است. در صورت تساوی دوباره بین دو تیم، بازی مساوی تمام می‌شود.

بونتی: در این مود دو تیم ۳ نفره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در ابتدای بازی یک ستاره آبی در وسط زمین قرار دارد و بازیکنان باید آن را بگیرند. هر بازیکنی که دارنده ستاره آبی را بکشد، این ستاره برای او می‌شود. بازیکنان هر تیم باید بازیکنان تیم حریف را بکشند تا ستاره کسب کنند. هر بازیکنی که ستاره بیشتری کسب کند، هنگام کشته شدن، ستاره بیشتری به تیم حریف واگذار می‌کند. در پایان زمان بازی، هر تیمی ستاره بیشتری کسب کرده باشد برنده مسابقه است و در صورتی که تعداد ستاره‌های کسب شده توسط دو تیم مساوی باشد، هر تیمی که ستاره آبی را در اختیار داشته باشد، برنده خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن