با انواع قرنیز آشنا شوید+آشنایی با قرنیز 7 سانتی و قرنیز 9 سانتی

قرنیز چیست؟ cornice در واقع نواری می باشد که از متاع های محتلف ایجاد می شود. نصیب بالای آن در حاشیه ی دیوار ق

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1401

قرنیز چیست؟

cornice در واقع نواری می باشد که از متاع های محتلف ایجاد می شود. نصیب بالای آن در حاشیه ی دیوار قرار می گیرد و قسمت آخر یا این که زیر آن نزدیک به کف پوش ها ی داخلی ساختمان یا اتاق می باشد.

می قدرت گفت قابی می باشد که در کالا های متفاوت ساخت می شود که نصیب اخیر دیوار را در برمی گیرد؛ که در زمان های دیر باز از آن برای پرهیز از نفوذ نکردن رطوبت به نصیب های فوقانی و هم چنین به جهت جلوگیری کردن از تولید ضربه به دیوار استعمال می گردید.

همچنین استادکاران معماری عمومی در قبلی هنگام تعیین کالا قرنیزها آن ها را از کالا سنگ هایی مانند: مرمر، لاشه سنگ های تزئینی و تراورتن ها تعیین می کردند.

در داخل ساختمانها استعمال از قرنیز از پیشین های دور رایج بوده است. که از نمونه های سنگی, چوبی یا این که آجری آن استفاده می کردند.

قرنیز 7 سانتی

حیاتی بروز و ظهور تکنولوژی های نوین این صنعت هم دچار دگردیسی کلی شده و قرنیزهای pvc, پلی استایرن , پس از اتمام تولید ساختمان نوبت به بخش داخلی منزل می‌رسد، دیوار پوش‌ها و کف‌پوش‌ها جز اجزا اهمیت و حساس در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هستند و قرنیز 7 سانتی از اهمیت زیادی برخوردار است..

قرنیز 7 سانت

قرنیز یک عدد از اجزا طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که احتمال دارد کمتر کسی به آن اعتنا کند. قرنیز درواقع نوار باریکی می باشد که در پایین دیوار و در محل اتصال آن با زمین بروی دیوار کارگزاشتن می‌شود.

قرنیزها غالبا نسبت به دیوار برجسته‌تر بوده و مهم‌ترین وظیفه‌ آنان مراقبت از نازک‌کاری دیوار در برابر صدمات خارجی و رطوبت است. انتخاب رنگ و گونه قرنیز ازجمله کارهای میباشد که نیاز به‌دقت ویژه‌ای دارد، زیرا قرنیز کلیدی محصول و رنگ مطلوب می‌تواند جلوه خاصی به منزلتان دهد؛

قرنیز 9 سانتی

غالبا رنگ قرنیز حساس توجه به رنگ و متاع درب ورودی، دیوارها یا کف‌پوش گزینش می‌شود. البته در بعضی موارد نیز می‌توان رنگ قرنیز را به‌طور متضاد مهم رنگ کف یا دیوار تعیین کرد که جلوه بیشتری داشته باشد از این رو بهترین قرنیز و مناسب ترین آن قرنیز 9 سانتی می باشد که زیبایی خوبی را نیز دارد.

قرنیز 9 سانت

ام دی اف و… جای نمونه های سنگی را گرفته اند. به کار گیری از همین محصولات تازه مستضعف اعتنا بیشتری می باشد زیرا تنوع بالاتری در کیفیت, قیمت و تکنولوژی ساخت دارند. در زمان دیر باز به علت شیوه ی تولید سازه هایی که ساخته می شد، شوره و نم روی دیوارها در گذشته اتفاق می به‌زمین‌خورد از همین رو با ساختن قرنیزها و استفاده کردن از آن ها به عنوان حافظ عمل می کرد .

امروز اهمیت پیشرفت صنعت قرنیزها در طرح ها و فرآورده های متفاوتی تولید شده است تا متناسب اهمیت طراحی داخلی منزل ی شما به زیبایی اکثر آن یاری نماید.

قرنیز 10 سانتی

 

کاربرد قرنیز در خانه ها یک عدد دیگر از کاربردهای استفاده از قرنیز در طراحی داخلی خانه ها می باشد تا زیبایی بیشتری به منزل های شما به ارمغان بیاورد. دوری نمودن و حفاظت کردن از هرگونه نم و رطوبت برروی دیوارها همینطور از قرنیزها به جهت پیشگیری کردن از وارد شدن هرگونه آسیبی به دیوار نیز به کارگیری می شود. قرنیز 10 سانتی نیز برای اینکار مناسب است. همینطور یک عدد دیگر از کاربردها در هنگام جا به جایی اثاثیه ای مثل کمد، مبلمان و غیره …. قرنیزها مهم وجود

قرنیز 10 سانت

همین که اهمیت حجم یه خرده که در ذیل دیوار تولید می کنند مانع ایجاد خراش و صدمه برروی آن‌ها می گردند.

امروزه می قدرت از cornice به کارگیری های مختلفی کرد ، از گزاره از آن ها می اقتدار به جهت پوشاندن درز انبساط کفپوش و لمینت ها و به علاوه سیم و کابل ها و لوله هایی که مشخص می باشند برای پوشش دادن آن ها هم متناسب می باشد. به چه صورت قرنیز مطلوب انتخاب نماییم به‌صورت کلی قرنیزها در دو سایز ۷ و ۹ سانتی حیاتی ارتفاع ۲۸۰ یا ۳۳۶ سانتی‌متری در بازار عرضه می‌شوند.

به جهت فضاهای کوچک‌تر خوبتر می باشد از قرنیز با ارتفاع ۷ سانت و در فضای بزرگ‌تر از قرنیز اصلی طول ۹ سانتی‌متر استفاده شود. ورود طرح‌ها و رنگ‌های متنوع قرنیز سبب ساز شده تا معاملات قرنیز و کاغذدیواری یکی از شغل‌های پردرآمد در عرصه‌ طراحی داخلی منزل باشد.

بهترین شیوه تعیین به جهت رنگ قرنیز هم‌رنگ بودن آن حیاتی درب ورودی ساختمان، رنگ کابینت‌ها و حتی رنگ شومینه منزل است. درصورتیکه کف منزلتان را اصلی سرامیک پوشانده‌اید، می‌توانید رنگ قرنیز را یک یا دو پرده تیره‌تر از رنگ سرامیک در لحاظ بگیرید و اساسی امداد قرنیز یک کادر قشنگ دورتادور ساختمان ایجاد کنید. ویژگی‌ها و کاربردهای قرنیز خوب یک عدد از موضوعات با در هنگام خرید کردن قرنیز طرز تعیین آن است.

قرنیز ورساچه

درگذشته از قرنیز برای پرهیز از ایجاد ضربه و عدم نفوذ رطوبت به دیواره‌های داخلی منزل استعمال می‌شد؛ قرنیز ورساچه نیز از زیبایی خاصی برخوردار است. البته امروزه علاوه‌بر موارد ذکرشده در زیباسازی فضای داخلی منزل هم مورد استعمال قرار می‌گیرد.

قرنیز ورساچه

قرنیزها کاربردهای و ویژگی‌های گوناگونی دارا‌هستند که من جمله می‌توان به موارد پایین اشاره کرد: قشنگ و چشم‌نواز بودن قرنیزها می بایست از آسیب‌های خارجی مانند بازخورد مبل و کمد به سطح دیوار پرهیز کنند پوشاندن عیب‌های ساختمانی و بنایی در حاشیه دیوار قرنیز بایستی مقاوم و عایق در علیه گرما و سرما باشد پوشاندن درز انبساط در کف‌پوش‌ها پوششی مناسب برای پنهان کردن سیم‌ها، کابل‌ها ولوله‌ها نصب و اجرا قرنیز می بایست ریلکس و آسان باشد حفاظت از دیوار برای خودداری از نشر نم و…

اصلاحات و ابزارها در خرید قرنیز خرید کردن قرنیزاصطلاحات و ابزارها در خرید کردن قرنیز زمانی که برای خرید کردن قرنیز به دکان مراجعه می‌کنید، نام یک سری از ابزارها را دوچندان می‌شنوید که احتمالا مفهوم برخی از آن ها ندانید!

گرده: این ابزار برای بستن انتهای فعالیت لمینت و مکان‌هایی که اهمیت اختلاف تراز به کار گیری می‌شوند.

نبشی ثابت

میانه: در جاهایی که طلاق در بین لمینت‌ها به وجود می‌آید این ابزار مناسب هست مثل فاصله در میان هم اکنون و اتاق‌خواب نبشی ثابت و تاشو: در واقع کاربرد اهمیت این ابزار در کنج دیوارهاست؛ این ابزار در قرنیزهای ام‌دی‌اف با اسم تاشو و در قرنیزهای پی‌وی‌سی دارای عنوان نبشی استعمال می‌شود.

نبشی ثابت

اسکوتی

اسکوتی: اسکوتی یا این که اسکوتیا، کاربرد این ابزار به جهت کنج داخلی دیوار و جاهایی اصلی ارتفاع اندک است. انواع قرنیزها قرنیزها در جنس‌ها و مدل‌های متفاوتی وجود دارند، البته درگذشته اکثر قرنیزها از فرآورده سنگی و یا این که چوبی بود،

البته امروزه علاوه‌بر این دو قرنیز، مدل‌های پی‌وی‌سی و ام‌دی‌اف نیز در بازار اشاعه پیداکرده‌اند.

قرنیزهای ام‌دی‌اف MDF: یکی از از رایج‌ترین مدل‌های قرنیز، قرنیزهای MDF هستند. در اصل طول قرنیزهای MDF در حدودا ۳۶۶ سانتی‌متر و ضخامت آن از ۸ تا ۱۶ میل است.

ابزار اسکوتی

از خصوصیت قرنیزهای MDF تنوع رنگ و کارگزاری آسان آن است.

قرنیز سنگی: این دسته قرنیزها از سنگ ساخته می شوند و عموما زیبایی بقیه قرنیزها را ندارند،

اما برای مکان‌هایی که کف‌پوش آن ها سنگ میباشد مناسب‌تر است، به طور معمول ارتفاع قرنیز سنگی فی مابین ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر است.

راهنمای خرید انواع قرنیز قرنیزهای پی‌وی‌سی PVC: قرنیزهای پی‌وی‌سی، از یک سری ماده پلیمری ذیل تیتر پلی وینیل کلراید ساخته می‌شوند. این گونه قرنیز حیاتی طول ۳ متر و در دو گونه توخالی و تو پر به بازار ارائه ‌شده که دسته توخالی‌ آن به جهت زمانی است که داکت در پشت قرنیز قرار می‌گیرد. من جمله ویژگی‌های قرنیزهای PVC می‌توان به تنوع رنگ، نصب آسان، بها مناسب، ضد آب و ضد حشره بودن آن اشاره کرد.

قرنیز چوبی: هر چند عنصر چوب انرژی مثبتی دارااست اما همین گونه قرنیز تمام مزایا و معایب هر وسیله چوبی دیگر را اهمیت خود به‌همراه دارد و به‌راحتی قابل‌ ترمیم نیست. به‌طورکلی قبل از خرید کردن قرنیز و گزینش آن اهمیت توجه به مدل دکور داخلی منزلتان از فروشنده بخواهید قرنیزی به شما معرفی نماید که ضدضربه، مقاوم به رطوبت، مقاوم‌ به‌ گرما و سرما، خوشگل و کلیدی نصب آسان باشد. همیشه به علت انبساط و انقباض کفپوش های لمینت یک سانتی متر فضای خالی قرار می دهند به این برهان کاربرد cornice برای پوشش دادن همین فضاها برای زیبایی سازی خانه مناسب می باشد .

اعتنا شود در هنگام نوسازی منزل ها مدام در انجام تغییرات مواردی بیش تر می گردد از جمله طولانی تر نمودن کلیدها ، پریزها و لوله کشی ها می باشد. نکته شاید تا کنون چنانچه به مکان های اداری رفته باشید به گزیده از دیوارها که شامل داکت ها می باشند توجه کرده اید. درون همین داکت ها کابل ها را قرار داده اند تا پوششی مناسب برای آن ها باشد. به کارگیری نمودن از همین مدل داکت ه فقط به جهت اماکن اداری مناسب می باشد ،

ابزار اسکوتی

نمی شود از همین مدل داکت ها به جهت خانه استفاده کرد چون در فضای خانه نازیبا و یه خرده زمخت دیده می شود. از همین رو به جهت حل نمودن همین مشکل قرنیزها به وجود آمدند؛

که اصلی حجم اندک تر و وزن سبک خیس می باشند و از آن ها می قدرت برروی کابل ها استفاده نمود. درنتیجه مهم ترین و کلیدی ترین کاربرد انواع قرنیزها می توانیم به حفاظت از دیوارها ، جلوگیری از بیشتر شدن نم ، کمک به پوشاندن عیب های ساختمانی در کنار دیوار اشاره نمود. اشکال قرنیزها آشنایی تقسیم بندی گونه های قرنیزها حساس اعتنا به جنس آن ها صورت می گیرد. اشکال قرنیزه به همین صورت می باشند:

قرنیز ام دی اف قرنیز MDF از متاع پلاستیک و موادی نظیر کامپوزیت و پلی استر تشکیل شده است ، نوعی روکش در آنها به کار رفته است از جنس پی وی سی بوده تا در علیه خط و خش محافظت کند. قرنیزها را می توان به رخ آماده از بازار در طول های متعدد 7 تا 15 سانتی متر تهیه و تنظیم نمود.

برای مثال قرنیز ام دی اف MDF ، 8 تا 16 میلی متر برای منزل هایی اصلی کف پوش سنگ و یا سرامیک مطلوب میباشد و یا خانه هایی که اهمیت کف پوش سنگ و یا سرامیک مناسب است و یا منزل هایی که اصلی کف پوش لمینت و یا پارکت می باشند خوبتر می باشد از cornice 16 میلی متری استفاده کرد .

ام دی اف یکی از از گونه های قرنیز بوده که از دیرباز و الایام جهت پوشش دیوارها و ممانعت از ورود جراحت به حاشیه دیوارها گزینه استعمال عموم قرار می گرفت. قرنیز ام دی اف اکثرا در ارتفاع ۱۰،۹،۷و ۱۲ سانتیمتری در بازار کشور ایران موجود بوده و تقریبا همین بعد ها از قرنیز می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.

قطر قرنیزهای ام دی اف ۸ و ۱۶ میل بوده و باید توجه داشت هریک از آن‌ها اهمیت این بعدها کلیدی کارکرد متمایز می باشند بعنوان مثال ۸ میل فقط به جهت فضاهایی که سنگ و یا این که سرامیک بوده می تواند مورد استعمال قرار گیرد و در جاهایی که لمینیت و یا این که پارکت استعمال شده هست بی تردید بایستی از گونه ۱۶ میل استعمال نمود.

نکته به عامل وجود روکشی که روی قرنیزهای ام دی اف وجود دارااست این روکش پی وی سی تمیز کردنش راحت می باشد زیرا گرد و خاک کمتری را به خویش جذب می کنند.

قرنیز سنگی قرنیز سنگی جزء دسته ی سنتی ها می باشد که غالبا از سنگ های تراورتن ، مرمر، سنگ های تصنعی و مصنوعی و سرامیک گزینش می شوند. این نوع غالبا در فضاهایی بکار برده می شود که کف آن از سنگ بوده و خوب تر میباشد قرنیز سنگی از محصول و رنگ سنگ و سرامیکی باشد که در کف بکار برده شده است.

نبشی

به علت وجود بافت های نامتقارن و طبیعی که در قرنیزهای سنگی وجود دارد باعث شده که در دربین طراحان داخلی طرفداران زیادی پیدا کند ، علی الخصوص از رنگ های خنثی و سفید گرفته تا یشمی و رنگ زرد کهربایی که هر یک مهم زیبایی منحصر به فرد به فرد یگانه خود می باشد.

به طور معمول در قرنیزهای کف از این سنگ ها که به شکل مستطیل ساده هستند به کارگیری می کنند. نکته به علت توپر بودن قرنیز سنگی، مناسب به جهت پوشش دادن کابل ها نیستند.

توجه کنید که زمان تعیین قرنیزها هماهنگی واجب میان کف و دیوارها باشد.

در کارگزاری همین دسته قرنیز می بایست همت شود حتی المقدور قرنیز از مرحله دیوار خارج زده نشود زیرا بیرون زدگی قرنیز موجب گرد گرفتگی و جمع شدن گرد و غبار شده و گاها منجر ممانعت از نصب کمد دیواری و سایر اشیائ می شود.

این جور قرنیزها حیاتی مقاومت بالایی می باشند و به راحتی از بنا جدا نمی شوند و نمی توان آن ها را به راحتی به مکان یا محلی دیگر منتقل نمود. برای انجام این عمل بی تردید می بایست از متخصصان مخصوص همین رشته کمک بگیرید .

اشکال متفاوت قرنیزهای سنگی اهمیت تراش های لوکس و خوشگل در بازار موجود می باشد.

قرنیز سنگی قرنیز های سنگی اصلی مقاومت مهربانی هستند. سطحشان براق و واضح میباشد و در طرح ها و رنگ های مختلف طبیعی یافت میشوند. قیمت قرنیز های سنگی نسبت به انواع دیگر فراتر بوده و دشواری برش و کارگزاشتن و همینطور احتمال شکسته شدن قبل از کارگزاری از معایب همین گونه قرنیز هستند.

قرنیز های سنگی توسط اتومبیل های تراش سی ان سی ایجاد میگردند. قرنیز پی وی سی قرنیزهای پی وی سی دارای رنگ و طرح های مضاعف متنوعی هستند و قیمت نسبتا مناسبی نسبت به میزان مرغوب بودن خویش دارند.

نصب آن ها زیاد ساده و آسان میباشد که میتواند با چسب و یا این که میخ انجام شود. همین قرنیز ها نباید در معرض رطوبت و آب قرار بگیرند چرا که تغیر حالت و رنگ خواهند داد و همین بزرگترین عیب همین نوع قرنیز است.

اخیرا با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های تولیدی، طرح سنگ های طبیعی را بر روی قرنیز های پی وی سی نیز اجرا شده می باشد که به اصطلاح به آن ها سنگ مصنوعی هم گفته میشود.

قرنیز چوبی قرنیز های چوبی زیبایی منحصر بفرد و طبیعی خویش را دارند که مطلوب به جهت کفپوش های پارکت و لمینت هستند. همین جور قرنیز مقاومت متری نسبت به موقعیت دشوار داراست و حساس میل کردن اجسام زخمی و پریدگی رنگ پیدا میکنند.

این قرنیز ها نیاز به رنگ کاری و پرداخت دارا‌هستند که در کنار هزینه چوب، بها نسبتا بالاتری نسبت به پی وی سی خواهد داشت.

رنگهای قرنیز های چوبی در تونالیته رنگهای واضح و تیره چوبی خواهد بود. قرنیز پلاستیکی قرنیز های پلاستیکی از ارزانترین انواع قرنیز هستند و نصب نسبتا ساده و سادگی دارند.

این قرنیز ها برای مکان های مجلل و شیک به علت جنسشان سفارش نمیگردد. قرنیز یکی از پراستفاده‌ترین اجزای ساختمانی هست که به‌صورت گسترده در معماری مدرن و سنتی گزینه استفاده قرار می‌گیرد.

قرنیز نواری کم‌ضخامت میباشد که در قسمت زیر دیوار کارگزاری می‌شود. به کارگیری از گونه های قرنیز سرامیکی جلوه‌ی زیبایی به خانه شما بخشیده و جَوی خوشگل و کلاسیک را به ارمغان می‌آورد.

قرنیز سرامیکی نه‌تنها بر زیبایی و نظم خانه شما می‌افزاید، بلکه از پیدایش آسیب‌های احتمالی به دیوار هم پرهیز می‌کند. قرنیزها در شکل‌ها و جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند.

قرنیزهای سرامیکی، چوبی، pvc و سنگی از پاراگراف پرکاربردترین اشکال قرنیز به‌شمار می‌آیند. از همین میان، قرنیزهای سرامیکی با ظواهر قشنگ و ویژگی‌های فوق‌العاده خویش یک سر و گردن از هر قرنیز دیگری بالاتر اند. در این نوشته به مهم‌ترین نکات در باب قرنیز سرامیکی پرداخته‌ایم.

چنانچه به‌ خرید کردن قرنیز فکر می‌کنید دارای ما همپا باشید. قرنیزهای پی وی سی قرنیز سقف به علت بها مناسب و به علاوه انعطاف پذیر بودن همین نوع قرنیزهای پی وی سی عمده در ساختمان سازی گزینه استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که رغبت داشته باشید از قرنیز در سقف به کار گیری نمایید قرنیز پی وی سی یک جایگزین مطلوب است. به ادله دارا بودن همین خواص مطلوب قسمت های زاویه دار و کنج منزل و دیوارهای انحنادار زیاد مطلوب می باشد.

قرنیز پی وی سی به دو صورت دوتیکه و تو پر ساخت می گردد و هر کدام از همین دو جور حیاتی یک‌سری مزایا می باشند، بعنوان مثال قرنیز دوتیکه بهترین ابزار جهت رد نمودن کابل و سیم از باطن آن بوده وتوپر از استحکام و تداوم بیشتری برخوردار است. همینطور شما می توانید مقاله ای که درباره ی کاربرد قرنیز در دکوراسیون داخلی و راهنمای انتخاب اشکال قرنیز برای دکوراسیون که به وسیله وب وب سایت مدرن تجارت تنظیم شده می باشد .

همین گونه cornice از تعدادی لایه پلاستیک فشرده ساخته شده است و به علاوه قرنیزهای پلی استایرن را شامل می گردد.

قرنیز پی وی سی هم می تواند در فضاهایی که کف آن سنگ و سرامیک میباشد بکار رود و نیز در فضاهایی که لمینیت و پارکت بوده و همین مدل حیاتی مزایای متعددی از جمله مقاومت بالا در در مقابل آب و رطوبت،نصب آسان و ریلکس و… در برعلیه سنگی و چوبی می باشد.

نکته یکی از دیگر از عوارض اهمیت و دوست داستنی بودن قرنیز پی وی سی،می توان به قابل شست و شو بودن و سبک بودن آن اشاره کرد .

پلی استایرن ها اهمیت خواص آنتی باکتریال ، ضد رطوبت و ضدقارچ می باشند که باعث ساخت امنیت در خانه های مسکونی می گردد.همچنین از نظر کارگزاری و کار کردن حیاتی آن قرنیز پی وی سی راحت و مطلوب می باشد.

قرنیز چوبی در طراحی ویلاهای مدرن در سراسر عالم از قرنیزهای چوبی نپخته یا رنگ شده استفاده می شود که به همین رخ خام در دکوراسیون های گرم دارای کف پوش های چوبی استفاده می شود. همین گونه در فضاهایی بکار برده می شود که کف آن از لمینیت و یا این که پارکت بوده و چوبی دارای ابعاد ۹،۷ و ۱۰ سانتیمتری می باشد.

به وسیله ی کنده کاری ها و نقش های پر رنگ برروی آن ها می قدرت طرح های زیبایی بر روی قرنیزها ساخت نمود. نکته همینطور می توان در حاشیه های سقف های سالن پذیرایی از این جور قرنیز چوبی به کارگیری نمود. به علاوه شما می توانید به مقاله ی پیشنهاد ها جهت خرید قرنیز که توسط وب سایت مدرن تجارت تهیه و تنظیم شده مراجعه کنید.

فروش قرنیز سرامیکی قرنیز بخش مهمی از دکوراسیون هر منزل است.

باتوجه به تأثیر قابل اعتنا قرنیز بر زیبایی منزل‌تان بهتر می باشد به جهت خرید قرنیز سرامیکی به فروشگاهی معتبر مراجعه نمایید. کاشیران به‌عنوان یکی از بهترین مرکزها فروش قرنیز سرامیکی بالاترین کیفیت و بیشترین تنوع ممکن را به شما عرضه می‌کند. مزایای دکان کاشیران چیست؟

بگذارید لیست مزایا را دارای یکی از از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دکان آنلاین یعنی تنوع محصولات آغاز کنیم. سلیقه‌ی اشخاص متعدد گوناگون است.

از این روی، ما در کاشیران بالاترین تنوع محصولات را آماده کرده‌ایم. مطمئن باشید قرنیز دلخواه و مناسب سبک منزلتان را در کاشیران پیدا می‌کنید. دومی مزیت خرید کردن قرنیز سرامیکی از کاشیران شفافیت قیمت‌ها است. شما به‌سادگی می‌توانید قیمت‌های ما را بازدید کرده و مهم دیگران مقایسه کنید.

علاوه بر این، مشاوران ما در کنار شما هستند تا بهترین خرید کردن را تجربه نمایید. قرنیز سرامیکی این قرنیز اندک طرفدار‌ترین نوع از اشکال قرنیز است. قرنیز سرامیکی هم حساس وزن است و نبست به سایر قرنیز‌ها گران‌تر است. قرنیز پلی استایرن قرنیز پلی استایرن یا پلاستیکی یکی از گونه های پی وی سی بوده که کلیدی تعدادی ویژگیها یگانه به خویش می باشد و این ویژگیها می تواند هر خریداری را برای خرید کردن این جور ترغیب نماید. قرنیزهای پلی استایرن ۱۰۰ % قابل شستشو بوده و اهمیت انعظاف پذیری غیرقابل تصوری می باشد که می تواند کارگزاشتن همین جور را در برعلیه هرگونه پخی و انحنای احتمالی دیوار سهل و آسان گرداند.

قرنیز پلی استایرن آنتی باکتریال بوده و اهمیت سازش نمونه زدنی حیاتی گوشه و کنار زیست می باشد و همین نوع را به راحتی می توان بازیافت نمود.

قرنیز پلی استایرن برخلاف قرنیزهای ام دی افی(MDF)عاری از هرگونه گاز فرمالدئید یا این که ترکیبات آلی ناپایدار بوده و در برعلیه دست اندرکاران محیطی مثل رطوبت و قارچ ها مقاوم می باشد.

قرنیز پلی استایرن سبک و به راحتی قابل حمل بوده و در برعلیه هرگونه فرسودگی و خوردگی کلیدی مقاومت بالایی می باشد و دست‌کم تغییر رخ را در مقابل فشار از خود نشان می دهد. مهمترین مشخصات قرنیز پلی استایرن ۱۰۰ درصد قابل شستشو کلیدی انعطاف پذیری فوق العاده زیاد که نصب همین مدل قرنیز را در هرگونه انحنایی ممکن می‌کند.

آنتی باکتریال سازگار دارای گوشه و کنار زیست و قابل بازیافت مقاوم در برابر هرگونه رطوبت و قارچ وزن سبک و راحتی حمل مقاومت فوق العاده بالا مقاومت فشاری فوق العاده بالا قیمت قرنیز سرامیکی همان‌‌گونه که پیش از همین هم اشاره شد قرنیزها در انواع مختلف و اهمیت جنس‌های مختلفی در بازار موجود اند. ارزش قرنیز باتوجه به فرآورده و مواد اولیه‌ی آن متفاوت است.

قرنیزهای سرامیکی از گزاره قرنیزهای خیلی ارزان نیستند؛ ولی بها همه‌چیز نیست. ویژگی‌های یگانه و مزایای متعدد قرنیزهای سرامیکی تماما بها هزینه‌ای که برای آن می‌کنید را دارند. قرنیز سرامیکی نسبت به قرنیزهای سنگی و مثل آن سبک‌تر است؛ اما درعین‌‌حال از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. قرنیز سرامیکی زیر دما و فشار بالایی ایجاد می‌شود.

در نتیجه، این قرنیزها تماماً نسبت به حرارت مقاوم بوده و ضد آتش اند. همین در‌حالی‌است که قرنیزهای pvc مقاومت فراوان پایینی نسبت به حرارت دارند. دیگر مزایای قرنیز سرامیکی کلمه اند از قدمت و استمرار دوچندان زیاد، ضد آب بودن، برش و نصب آسان و نداشتن مواد مضر به جهت انسان یا این که طبیعت. باتوجه به همه‌ی این موردها می‌توان به جرئت گفت که قیمت قرنیز سرامیکی حساس مزایای آن متناسب است.

دورواقع، بهتر است به هزینه‌ای که می‌پردازید به‌چشم یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و پربازده نگاه کنید. قرنیز ورساچه امروزه اهمیت توجه تنوع سلایق شاهد ورود قرنیز اصلی طرح های متنوع به بازار جمهوری اسلامی ایران می باشیم که می توان به قرنیز ورساچه بعنوان یک عدد از این آیتم پسندترینهای موجود در بازار کشور‌ایران اشاره کرد.

آراپلاست

قرنیز های ورساچه به طور معمول بخش اعظم بصورت پی وی سی بوده و درصورت استفاده از متریال مناسب می تواند آیتم ای ایده آل برای هر سلیقه ای باشد. ورساچه پی وی سی به طور کامل در در مقابل آب و رطوبت مقاوم بوده و بهترین گزینه برای مکانهای پرتردد می باشند و به راحتی می اقتدار این دسته قرنیز را در مکان های پرتردد مثل تالار های طعام خوری،پذیرایی و رویه رو ها نصب نمود. قرنیز چوبی اصلی ارزش انتخاب قرنیز یک عدد از موضوعات اساسی در هنگام خرید قرنیز طرز انتخاب قرنیز به جهت مکان موردنظر بوده و باید بدانیم هنگام انتخاب آن مثل هر موضع دیگری بایستی یک‌سری شاخص ها و معیارها را آیتم توجه قرار دهیم.

در صورتی که محیط مورد لحاظ شما دارای پوشش لمینیت و یا این که پارکت است عملکرد نمایید هنگام تعیین رنگ را یک و یا این که تعدادی پرده تاریکتر از لمینیت و پارکت خود گزینش نمایید چون تارکتر نمودن به نصبت لمینیت می توان جلوه ای خوشگل از لبه های دیوارها را به جهت هر ببننده ای تداعی کند.

درصورتیکه فضای خانه و یا محل کار شما کوچک بوده و یا ارتفاع سقف ها به ترازو به اندازه بلند نمی باشد خوبتر هست از ۷ و یا این که ۹ سانتیمتری استعمال فرمایید و درصورتیکه طول سقف شما بیش از سه متر بوده و یا این که مساحت آن عمده از ۱۰۰ متر می باشد با ارتفاع ۱۲ و یا ۱۵ سانتیمتری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ست کردن قرنیزها حیاتی رنگ کابینت و یا درب های ضد سرقت هم می تواند زیبایی و چشم نوازی خاصی به محفظه کار و یا این که زندگی شما ببخشد و به بهترین نحو ممکن وجود قرنیز را برجسته و مشهود نماید. قیمت هر متر قرنیز سرامیکی قیمت قرنیز یک عدد از مهم‌ترین نکاتی هست که هنگام خرید کردن باید به آن توجه کنید. میزان بودجه‌ای که به جهت خرید قرنیز در نظر دارید مهم‌ترین نقش را در انتخاب شما دارد.

در نظر داشته باشید که متراژ قرنیز گزینه نیاز برای تمام‌ دیوارهای یک ساختمان قلیل نیست.

این مورد قضیه اهمیت بها قرنیز سرامیکی را می‌کند. بها هر متر قرنیز سرامیکی به مدلی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد؛ اما به صورت کلی، ارزش قرنیز براساس متراژ نظارت نمی‌شود.

زمان خرید کردن قرنیز باید ارزش هر محصول را براساس بعد ها باند و قرنیز در نظر بگیرید. به ابلاغ دیگر، قرنیزها در ابعاد مختلفی ساخت می‌شوند. به جهت مثال، ممکن هست بعدها یک قرنیز 13×100 سانتی‌متر باشد و یک نوع دیگر ابعادی هم اندازه 15×60 سانتی‌متر داشته باشد. بنابراین، هنگام خرید بایستی ببینید تعدادی عدد قرنیز سرامیکی برای پوشش دیوارهای خانه شما به اندازه هست و قیمت را بر این شالوده ارزیابی کنید.

البته، چنانچه طول قرنیز آیتم پسندتان 100 سانتی‌متر باشد چک کردن سختی نخواهید داشت.

نکته ها کلیدی در تعیین قرنیز مطلوب قبل از خرید کردن و انتخاب قرنیزها می بایست به نکاتی توجه شود از گزاره متناسب بودن اهمیت کاربرد صحیح آن در منزل و به علاوه نقش آن را در منزل ی خویش شناسایی کنید.

نوعی دیگر از قرنیزها وجود دارند که در سال های اخیر به تازگی وارد مرز و بوم شده میباشد که اساسی قابلیت گرم کردن فضای خانه به رخ یکپارچه و بهینه سازی آن و همچنین اصلی زیبایی خاصی می باشد به اسم

قرنیز رادیاتوری .

در صورتی که شما در خانه ی خود با پارکت لمینت می باشید خوبتر است قرنیز منزل خود را پاره ای تیره خیس مشخص فرمایید تا اهمیت جلوه ی بیشتری اکران دیتا شود.

به علاوه شما می توانید به نوشته ی قرنیز پارکت لمینت که بوسیله وب وب سایت مدرن تجارت تهیه و تنظیم شده می باشد مراجعه نمایید.

به جهت گزینش قرنیزها و پیدا کردن هماهنگی می توانید از رنگ درب های ورودی ، دیوارها و غیره ایده بگیرید.

اکثرا قرنیزهای سفیدرنگ بی آلایش کلیدی بیشتر تم های دکوراسیون نوع هستند که می توان آن ها را اساسی رنگ دیوارها که خنثی میباشند هماهنگ نمود.

زمان تعیین دقت به نکته ها ضد ضربه بودن، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر گرما و سوز و سرما و کارگزاری نمودن سهل وآسان آن ها الزامی می باشد . شما می توانید برای تجدید قرنیزهای سرامیکی و سنگی خود کلیدی استعمال از چسب و روکش های چوبی به صورت مدرن و امروزی بازسازی کنید.

قرنیز

به جهت فضاهای بزرگ و سالن های تبارک خوب تر هست از قرنیزهای کلیدی ارتفاع بیشتر از 9 سانتی متر و فراتر به کار گیری نمود . همینطور بالعکس به جهت فضاهای ریز خیس مانند اتاق خواب و یا ناهارخوری و غیره …

از قرنیز اساسی ارتفاع کمتر استعمال می کنیم . به علاوه بسیاری از طراحان داخلی از رنگ شومینه ی داخل تالار برای تعیین رنگ قرنیزها ایده می گیرند.

در منزل هایی که کلیدی طرح های ویکتورین می باشند بیشتر از قرنیزهای طرح دار که در سقف به کار می پروسه استعمال می شود. قیمت قرنیز سرامیکی ارزان تعداد قرنیزهای آیتم نیاز برای یک ساختمان عموماً بسیار می باشد و به‌ همین‌ عامل حیاتی میباشد قرنیز سرامیکی را به قیمتی منصفانه خریداری کنید.

علاوه ‌بر این، ممکن است بخواهید برای بخش‌هایی از خانه خویش از مدل‌های پررنگ یا پرزرق ‌و برق‌تر استفاده کنید. بازه‌ی بها قرنیزهای سرامیکی گسترده است؛ البته چه چیزی بهتر از خرید قرنیز سرامیکی مناسب و باکیفیت؟ اکثری از اوقات، خریداران یک جور قرنیز را گزینش می‌کنند؛

ولی پس از محاسبه‌ی بها آخری متوجه میشوند که جنس انتخابی‌ کلیدی بودجه‌شان متناسب نیست. در چنین شرایطی افراد بدون چاره میشوند قرنیز دیگری را تعیین کنند که شاید چندان دلخواه‌شان نباشد. خب، این ایراد پیش از همین بود که حیاتی کاشیران آشنا شوید.

آراپلاست

سیاست‌های قیمت‌گذاری ما کاملا مبتنی بر راضی بودن و اطمینان‌خاطر خریداران است. ارزان بودن ارزش قرنیزهای سرامیکی ما دست شما را در خرید باز می‌گذارد. در فروشگاه کاشیران می‌توانید زیباترین و باکیفیت‌ترین قرنیزهای سرامیکی را اهمیت بهترین بها خریداری کنید. کافی می باشد به دکان ما مراجعه کنید تا از پایین بودن قیمت‌ها شگفت‌زده شوید. لذت خرید قرنیزی زیبا، بادوام و ارزان را کلیدی ما تجربه کنید. شکل های مختلف قرنیزها اساسی اعتنا به جنسشان اصلی رخ های متفاوتی می باشند.

یک عدد از اهمیت ترین مبحث قرنیزها ارتفاع آن ها می باشد که در شکل ظاهری آن اثر گذاری به سزایی را داراست. بیشتر قرنیزها مستطیلی رخ می باشند البته در حال حاضر جدیدا کلیدی شیار و یا این که انحناهای یگانه به بازار معرفی شده می باشد . از طرح های گل دار و غیره قرنیز سرامیکی عمده در آشپزخانه ها استعمال می شود .

همینطور از نوع توخالی آن ها نیز برای پوشش کابل های به عمل رفته در ساختمان و به علاوه پوشش دادن لوله ها می قدرت استعمال نمود. قرنیزهای چوبی به دلیل خاصیتی که چوب دارد می توانند شامل طرح های گوناگون باشند به صورت کنده کاری و یا این که نقش برجسته؛

اگر چه همین گونه به عامل بها بالایی که دارند به جهت منازل مسکونی مناسب نیستند زیرا کاربردی ندارند، کاربرد حیاتی آن ها در منزل های لوکس و گران قیمت می باشد.

بها قرنیز یک عدد از موضوعاتی که بیشتر مردم هنگام خرید کردن اساسی آن مواجه می باشند نوسان زیاد شدید ارزش قرنیز در بازار جمهوری اسلامی ایران می باشد به نحوی که همین نوسان بها گاها موجب ایجاد صرافت و دودلی در خریداران می گردد.

ارزش قرنیز موجود در کشور ایران کلیدی توجه به طول ،قطر، مرزوبوم سازنده و مواد به کارگرفته شده در آن دوچندان متنوع بوده به این دلایل می توان از متری دو هزار تومان و گاها بخش اعظم از ۷۰ هزار تومان در بازار کشور ایران پیدا کرد.

قیمت قرنیز ام دی اف

دارای اعتنا به کیفیت پائین آن به طور معمول از بها سایر قرنیزها در بازار کشور‌ایران پائین خیس بوده و چوبی از بها بالاتری نسبت به سایر قرنیزها برخوردار می باشند.

احتمال دارد بتوان گفت بها پی وی سی به نسبت کیفیت آن ؛در بازار جمهوری اسلامی ایران از بقیه انواع قرنیز مناسب تر بوده و به همین ادله شاهد استقبال روزافزون از پی وی سی می باشیم.

توصیه هایی جهت خرید قرنیز

امروزه خرید کردن و فروش قرنیز و صفحه دیواری به تجارتی عظیم در بازار دیزاین و دکوراسیون تبدیل شده و باتوجه به حجم مبادلات مالی در این عرصه شاهد ورود اهمیت طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار می باشیم.

احتمال دارد یکی از دغدغه های اصلی اشخاص هنگام خرید کردن قرنیز این مسئله باشد که اهمیت دقت به تنوع طرح و کیفیت بایستی هنگام خرید چه نکاتی را مدنظر داشته باشند.

انتخاب دکان مطلوب و به کارگیری از متخصصین و کارشناسان اهمیت علم در راستا از گزاره نکاتی هست که زمان خرید کردن قرنیز بایستی به توجه مورد دقت قرار گیرد چون دارای اعتنا به اینکه بیشتر فروشگاهها از قرنیز بعنوان مکمل سایر اقلام به کارگیری می کنند ممکن است تخصص به اندازه در زمینه شناخت نداشته باشند.

مقاومت در برابر آب و رطوبت یکی از دیگر مواقعی که زمان خرید قرنیز بایستی آیتم به اعتنا دقت قرار گیرد به کارگیری از گونه مقاوم در علیه رطوبت و آب بوده چون رطوبت و آب همواره معاندان دیرین دیوارها بوده و استفاده از مدل پی وی سی و پلی استایرن می تواند پیشنهادی ایده آل به جهت هر طراح خوش فکری باشد.

صحیح هست که استعمال از ام دی اف در در میان ایرانیان دوچندان ترویج داشته البته می بایست بدانیم استعمال از قرنیز پی وی سی می تواند بعنوان یک عایق مانع نفوذ آب و رطوبت به سطح رویی دیوارها گردیده و با همین فعالیت از ورود هرگونه صدمه و ضرر و زیان به دیوار دوری می نماید.

ویژگیها خصوصیت های بارز و خاصی یک قرنیز: همانگونه که می دانید علاوه بر زیبایی گزیده به ساختمان باید بتواند مانع پیدایش هرگونه زخم و صدمه احتمالی به دیوارها شده و به این منجر به کار گیری از آن از دیرباز الایام دربین سازندگان متداول بوده و طراحان و دیزاینرهای متفاوت سعی نموده اند اهمیت استعمال مطلوب و بجا از متریال و کیفیت مطلوب هر سازه ؛حداکثر به کار گیری و بهره وری را از همین ابزار ببرند.

از پاراگراف خصوصیت های یک قرنیز خوب عبارتند از:

۱-باید مقاوم در علیه ضربه باشد.

۲-قرنیز می بایست مقاوم در برعلیه آب و رطوبت باشد.

۳-قرنیز بایستی مقاوم و عایق در علیه گرما،برودت و صدا باشد

۴-نصب و اجرا بایستی ریلکس و آسان باشد.

۵-باید قشنگ و دیده نواز باشد. مقاوم در برابر ضربه قرنیز قبل از هر چیز باید از چنان کیفیتی برخوردار باشد تا بتواند به راحتی مانع پیدایش هرگونه آسیب در علیه ضربات احتمالی به دیوار گردد.

ممکن است اولی خصوصیت که منجر به کارگیری از آن در دیزاین ساختمان ها واماکن گردیده همانا استفاده جهت خودداری از بروز جراحت و صدمه در برعلیه عکس العمل احتمالی اجسام به دیوار بوده است. امروزه اساسی دگرگون سازی علم فنی ؛روز به روز شاهد ورود قرنیز هایی اهمیت مقاومت بالاتر در برعلیه هرگونه برخورد احتمالی شی ها و اجسام بوده و خوشبختانه شرکت مدرن تجارت در این زمینه اهمیت گروه ای اندک مانند از قرنیز های مقاوم در علیه ضربه جهت ارائه به هموطنان گرامی و همکاری بخش اعظم حیاتی پیمانکاران ارجمند می باشد.

مجاورت حیاتی رطوبت یا این که شستشو اصلی دقت به حساسیت بالای قرنیزهای چوبی در مقابل آب همواره یکی از از دغدغه های حساس مالکان در مورد قرنیز های چوبی؛ جراحت پذیری احتمالی همین مدل قرنیزها در درمقابل آب و شستشوی آن‌ها بوده است.

قرنیزهای چوبی به مرور در اثر شستشو و تمییز کردن پوسیده شده و گاها سبب تجمع موریانه در محل های پوسیدگی می گردد. زخم آیتم اشاره در قرنیزهای چوبی منجر گردید تا متخصصین همین زمینه تلاش در جایگزین نمودن همین قرنیزها نموده و قرنیزهای پی وی سی را بعنوان بهترین جایگزین به جهت قرنیزهای چوبی معرفی نمودند. قرنیزهای پی وی سی در درمقابل آب به طور کامل مقاوم بوده و به راحتی امکان تمیز شدن را دارا می باشند و اهمیت کارگزاری این گونه قرنیزها می قدرت به جهت مدت طولانی ورود هرگونه جراحت به لمینیت و قرنیز را گارانتی نمود.

درباره کارگزاری دارای توجه به اینکه نصب قرنیز روشی بنیادی را می طلبد، پس توصیه کمپانی مدرن تجارت همین است که پس از خرید آن از طرز نصاب های حرفه ای به انجام همین فعالیت اقدام شود.

منبع مقاله آراپلاست پروفیل

آخرین مطالب