بانک پاداش رویال پس

یک بانک پاداش که پس از تکمیل تمام سطوح رویال پس، طلا را برای برنده شدن در اختیار شما قرار می دهد. ورود رایگان

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

یک بانک پاداش که پس از تکمیل تمام سطوح رویال پس، طلا را برای برنده شدن در اختیار شما قرار می دهد. ورود رایگان به چالش‌های ویژه که معمولاً قیمت سنگ‌های قیمتی دارند. لوازم آرایشی منحصر به فرد، از جمله پوست و شکلک. برای کسانی که به دنبال جدی شدن در ساخت عرشه و رکورد کلش رویال خود هستند، رویال پس ماهانه سرمایه گذاری خوبی برای قیمت 500 Gem هر منطقه است. در ایالات متحده، این 4.99 دلار است که آن را به یک سرمایه گذاری هوشمند برای بازیکنان معمولی تبدیل می کند.

توصیه می کنیم فصل اول خود را در بازی فقط با استفاده از سطح رایگان تماشا کنید، و اگر متوجه شدید که به بازی برگشته اید، ممکن است رویال پس ارزش پول شما را داشته باشد.

متعلق به یک قبیله قدرتمند هستید که در چالش های مختلف در کلش رویال پیروز می شود

اگر به عنوان یک بازیکن واقعاً در مبارزات و چالش های بازی کلش رویال مهارت داشته باشید، می توانید به کلن هایی با بیشترین تقاضا دسترسی داشته باشید و در نتیجه می توانید از مزایای متفاوتی که دارند بهره مند شوید. اگر در هر نبردی در رتبه اول باشید، قبیله پولی را اهدا می کند که با آن می توانید کلش رویال پاس رویال را داشته باشید. از طریق وب می توانید موجودی رایگان در PayPal دریافت کنید، به عنوان مثال: موتور جستجوی گوگل مقدار مشخصی پول را برای شرکت در نظرسنجی های مختلف اختصاص داده شده به شما می دهد و با این پولی که جمع آوری می کنید، می توانید آن را با آن مبادله کنید. پاس رویال شما در کلش رویال.

 

اکثر بازی‌های رایگان دارای یک سیزن پس هستند که از طریق آن می‌توانید در طول بازی جوایز مختلفی دریافت کنید. و کلش رویال نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا رویال پس را راه اندازی کرد، یک پاس فصل غیر رایگان که مانند بازی های دیگر، برای به دست آوردن جوایز و مزایای آن استفاده می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن