بال LG با صفحه نمایش چرخان ، دوربین های عقب سه گانه در هند راه اندازی شد: قیمت ، مشخصات

[ad_1] شرکت LG Wing به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند در هند توسط این شرکت کره جنوبی راه اندازی شده است. با ارائ

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

شرکت LG Wing به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند در هند توسط این شرکت کره جنوبی راه اندازی شده است. با ارائه موارد استفاده جدید ، LG Wing از طراحی صفحه نمایش دوتایی منحصر به فردی برخوردار است که شامل یک صفحه چرخان است که در جهت عقربه های ساعت در 90 درجه می چرخد. این تلفن هوشمند همچنین از نرم افزار اختصاصی برخوردار است که برای چرخاندن رابط اصلی صفحه نمایش در حالت افقی ، حالت Swivel Mode را به همراه دارد و به کاربران امکان تعامل همزمان با صفحه دوم را می دهد. LG Wing در ماه گذشته در بازارهای جهانی معرفی شد و چند هفته پیش در کره جنوبی آغاز به کار کرد. این تحت پروژه Explorer شرکت است که هدف آن ارائه مفاهیم جدید کاربردی به بازار است. در کنار آن ، ال جی تلفن هوشمند LG Velvet Dual Screen را نیز در این کشور راه اندازی کرد.

قیمت LG Wing در هند ، جزئیات در دسترس بودن

قیمت LG Wing در هند روپیه تعیین شده است. 69،990 نسخه پایه 128 گیگابایتی این گوشی در گزینه های رنگی Aurora Gray و Illusion Sky عرضه می شود و از 9 نوامبر به فروش می رسد.

LG Wing با قیمت شروع 1098،900 KRW (تقریباً 71،600 روپیه) در کره جنوبی آغاز به کار کرد. نسخه 256 گیگابایتی در هند راه اندازی نشده است.

مشخصات LG Wing

Wing دو سیم کارته (نانو) LG Wing در اندروید 10 با سیستم عامل Q در بالا کار می کند و از یک صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح کامل HD (1،080x2،460 پیکسل) P-OLED FullVision به عنوان صفحه اصلی با نسبت ابعاد 20.5: 9 بهره می برد. و 395 پی پی پی از تراکم پیکسل. از طرف دیگر ، صفحه نمایش دوم با صفحه نمایش 3.9 اینچی Full-HD + (1،080x1،240 پیکسل) G-OLED ارائه می شود که نسبت تصویر 1.15: 1 و تراکم پیکسل 419ppi را فراهم می کند. در زیر کاپوت ، یک هسته هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 765G SoC وجود دارد که همراه با 8 گیگابایت RAM است.

برای عکس ها و فیلم ها ، LG Wing یک تنظیم دوربین عقب سه گانه را نشان می دهد که دارای یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز f / 1.8 ، سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی با لنز زاویه فوق العاده عریض f / 1.9 و 12 سنسور سوم مگاپیکسلی با لنز f / 2.2 فوق العاده با زاویه دید عریض. تنظیمات دوربین همچنین به یک تثبیت کننده حرکت hexa مجهز است و با ویژگی Gimbal Motion Camera کار می کند که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از یک جوی استیک مجازی که در صفحه نمایش دوم وجود دارد ، زوایای دوربین لنزهای دوگانه فوق العاده با زاویه دید گسترده را کنترل کنند.

LG Wing همچنین با یک سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی در یک ماژول پاپ آپ همراه با یک لنز f / 1.9 برای سلفی و گپ های ویدیویی ارائه می شود.

از نظر فضای ذخیره سازی ، LG Wing دارای گزینه های حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی است که هر دو از طریق کارت microSD (تا 2 ترابایت) قابل ارتقا هستند. گزینه های اتصال شامل 5G ، 4G LTE-A ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث v5.1 ، NFC ، GPS / A-GPS و پورت USB Type-C است. این تلفن همچنین دارای یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است.

LG Wing دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است که از شارژ سریع Quick Charge 4.0+ 25W و همچنین شارژ بی سیم 10W پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، ابعاد آن 169.5x74.5x10.9 میلی متر و وزن آن 260 گرم است.


چرا قیمت گوشی های هوشمند در هند افزایش می یابد؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن