بازی فیفا موبایل، تجربه ای دلچسب از بازی فوتبال + معرفی پوینت فیفا

همانطور که می­دانید ورزش فوتبال به جهت تلفیق حس هیجان و لذت، جایگاه ویژه ای را میان مردم سراسر دنیا به خود

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1400

همانطور که می­دانید ورزش فوتبال به جهت تلفیق حس هیجان و لذت، جایگاه ویژه ای را میان مردم سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. این ورزش محبوب در حوزه بازی­های رسانه ای مانند بازی­های مجازی و آنلاین در قالب موبایل و تبلت نیز قابل اجرا می­باشد. به صورتی که افراد، علاوه بر بازی و مشاهده فوتبال در دنیای واقعی، در دنیای مجازی نیز به بازی و رقابت فوتبال می­پردازند. بازی فیفا موبایل یکی از لذت بخش ترین بازی­های سیستم عامل اندروید می­باشد که با نصب فوری و آنی در هر لحظه و هرجا امکان بازی به صورت آنلاین را برای علاقه­مندان بازی فوتبال فراهم می­­کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی­های این بازی سرگرم کننده­ بپردازیم. با ما همراه باشید.

خصوصیات بازی فیفا موبایل

با پیشرفت روز افزون فناوری، نسل جدیدی از بازی­های آنلاین در اختیار علاقه­مندان و گیمر­ها قرار گرفته است که با قابلیت­های چشم­نواز هر بیننده­ای را به خود جلب می­کند. فیفا موبایل از نمونه بازی­های فوتبالی هیجان انگیز مخصوص گوشی­های اندروید با حجمی نزدیک به صد مگابایت محسوب می­شود. با نصب این بازی، می­توانید حس واقعی بازی، در زمین فوتبال را در حضور صدها تماشاگر از نزدیک لمس کنید. همچنین می­توانید همانند یک مربی، به ساخت و مدیریت تیم مورد علاقه خود و ارائه تاکتیک­های تیمی ­بپردازید. این بازی سراسر لذت، شامل صد لیگ، 17000 بازیکن و حدود 650 تیم واقعی می­باشد. علاوه بر این، بازی در کنار قوی‌ترین بازیکنان دنیا و بهترین لیگ‌های جهان را با لذت هرچه تمام­تر می­توانید تجربه کنید.

 

بازی فیفا موبایل با قابلیت­های منحصر به فرد

بازی فیفا موبایل به صورت فردی و گروهی در سیستم عامل اندروید قابل اجرا می­باشد. سرعت نصب بالا و راه‌اندازی آسان، امکان اجرای بازی را برای تمامی گرو­های سنی فراهم کرده است. گرافیک بالا و طراحی بی‌نظیر و جزئیات مثال زدنی، بخش ­های تمرینی و آموزشی حرفه ای، به مخاطب حس واقعی بودن بازی را القا می‌کند. این بازی با طراحی منحصر به فرد چهره­های بازیکنان، تماشگران و شکل ظاهری استادیوم لذت بازی را برای شما دو چندان می­کند. شما می­توانید در صورت ارائه یک فوتبال خوب، امکان شرکت در لیگ­های مختلف، قهرمانی و حس واقعی رقابت را  تجربه کنید. همچنین فراهم آوردن بستری رایگان برای استفاده از تمام قابلیت‌های موجود در بازی، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی می‌باشد. انجام تکنیک‌های خاص در حین بازی، تسلط روی تمامی بازیکنان و امکان چیدمان بازیکنان به شکل دلخواه، کسب جوایز، عدم محدودیت در انتخاب بازیکن و تیم مورد علاقه از دیگر قابلیت‌های این بازی می‌باشد. لازم به ذکر است که دسترسی به نسخه‌های بروز بازی، در فاصله زمانی بسیار کوتاه برای افراد فراهم بوده و به همین دلیل کوچک‌ترین تغییرات در دنیای واقعی فوتبال در بازی قابل مشاهده می‌باشد.

کلام آخر

اگر به دنبال تجربه واقعی و نزدیک به ورزش فوتبال هستید، به شما علاقه­مندان و گیمر­های فوتبال، بازی سرگرم کننده و جذاب فیفا مختص گوشی­های اندروید با گرافیک بسیار بالا و قابلیت­های فراوان درون برنامه­ای را به شما کاربران گرامی پیشنهاد می­کنیم.

منبع: از چه روش هایی می توان به سادگی اقدام به تهیه پوینت فیفا نمود؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن