اپل به زودی هزینه بیشتری برای برنامه ها ، خریدهای درون برنامه ای در هند و پنج کشور دیگر دریافت می کند

[ad_1] اپل قیمت های App Store را در هند و همچنین پنج کشور دیگر ، یعنی برزیل ، کلمبیا ، اندونزی ، روسیه و آفری

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]

اپل قیمت های App Store را در هند و همچنین پنج کشور دیگر ، یعنی برزیل ، کلمبیا ، اندونزی ، روسیه و آفریقای جنوبی افزایش داده است. پیشرفت جدید برای برنامه ها و خریدهای درون برنامه ای که طی چند روز آینده از طریق App Store انجام می شود ، اجرا می شود. اپل نمودارهای ردیف قیمت به روز شده را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده تا تغییرات قیمت برنامه های آنها را منعکس کند. این شرکت گفت که افزایش قیمت گذاری در بخش قیمت گذاری و در دسترس بودن برنامه های من از طریق درگاه توسعه دهنده اپل نیز نشان داده خواهد شد.

طبق اطلاعیه ای که از طریق وب سایت Apple Developer اعلام شده است ، افزایش قیمت های فروشگاه App منعکس کننده مالیات برابری دو درصد علاوه بر مالیات کالاها و خدمات موجود 18 درصد به ویژه در مورد هند است. عوارض تساوی در قانون مالی ، 2016 ، گنجانده شده است و از اول آوریل 2020 اعمال می شود. این هدف برای مشاغل خاص غیر مقیم است.

علاوه بر هند ، قیمت های اصلاح شده اپ استور اندونزی شامل تأثیر 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه دهندگان مستقر در خارج از کشور است.

این شرکت در اعلامیه گفت: "هنگامی كه مالیات یا نرخ ارز تغییر می كند ، گاهی اوقات باید قیمت ها را در App Store به روز كنیم."

در کنار تغییرات جدید ، اپل اظهار داشت که قیمت های برنامه ها و خریدهای درون برنامه ای نیز در آلبانی و ایسلند تنظیم می شود تا با قیمت های استفاده شده در بازارهای دیگر با دلار آمریکا و مالیات بر ارزش افزوده همسو شود.

برای نشان دادن افزایش قیمت برای برنامه های خاص خود ، نمودارهای ردیف قیمت به روز شده در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. همچنین ، تغییرات از طریق پورتال توسعه دهنده اپل در قسمت قیمت گذاری و در دسترس بودن قابل مشاهده خواهد بود و درآمد توسعه دهنده بر این اساس تنظیم می شود. علاوه بر این ، اپل اشاره کرد که درآمد توسعه دهنده بر اساس قیمت اختصاصی مالیات محاسبه می شود.

"شما می توانید قیمت برنامه ها و خریدهای درون برنامه ای خود (از جمله اشتراک های قابل تمدید خودکار) را در هر زمان در App Store Connect تغییر دهید. اگر اشتراک ارائه می دهید ، می توانید قیمت مشترکین موجود را حفظ کنید. "

نمودارهای ردیف قیمت گذاری به روز شده نشان می دهد که در نتیجه به روزرسانی ، برنامه ها و خریدهای درون برنامه ای از طریق فروشگاه App در هند از این پس با حداقل Rs هزینه دریافت می شود. 89. این از حداقل هزینه قبلی Rs بیشتر است. 80

اپل هیچ جزئیاتی در مورد اینکه آیا می تواند قیمت گذاری خدمات خود از جمله Apple Music ، Apple TV + و iCloud را نیز تنظیم کند ، ارائه نداده است. همچنین تاریخ مشخصی وجود ندارد که افزایش قیمت برای کاربران نهایی اعمال شود.

این اولین بار نیست که اپل قیمت App Store را برای برخی از کشورهای خاص به روز می کند. سال گذشته ، این شرکت به دلیل افزایش نرخ مالیات بر مصرف ، قیمت ها را به طور خاص در ژاپن اصلاح کرد. همچنین به دلیل افت گسترده نرخ ارز به دلیل Brexit ، قیمت آن در انگلیس با نرخ 25 درصد افزایش یافت. علاوه بر این ، اپل در ژانویه 2017 تجدید نظر قبلی در قیمت App Store در هند را انجام داد.


آیا آیفون 12 مینی ، HomePod mini دستگاه های مناسب اپل برای هند هستند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن