انواع ویژه چای آسام با رکورد قیمت روپیه حراج شده است. 75000

[ad_1] همین باغ چای سال گذشته با فروش همان انواع چای در Rs رکورددار شد. 50،000هر متخصص چای با یک فنجان چای آ

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

همین باغ چای سال گذشته با فروش همان انواع چای در Rs رکورددار شد. 50،000

هر متخصص چای با یک فنجان چای آسام قسم می خورد. این چای به عنوان چای صبحانه نیز شناخته می شود ، به دلیل رنگ روشن و عطر و طعم قوی در سراسر کره زمین محبوب است. از یک فروشگاه چای محلی گرفته تا بهترین رستوران ها و هتل ها ، بسته ای از چای آسام را پیدا می کنید که یک مکان ثابت در منو دارد. با این حال ، کیفیت برگ های چای از مکانی به مکان دیگر متفاوت است. برای افراد ناآگاه ، برگ های چای آسام با کیفیت عالی اغلب با قیمت بالا به مکان های مختلف در سراسر جهان فروخته می شوند. در واقع هر ساله حراج هایی توسط سازمان های مختلف برگزار می شود که برگ ها با قیمت رکورد به فروش می رسند. یکی از این مراکز حراج چای که اخیراً مورد توجه مردم قرار گرفته است مرکز حراج چای Guwahati (GTAC) در آسام است.

در میان بیماری همه گیر Covid-19 ، GTAC روز سه شنبه با فروش انواع مخصوص چای برای Rs ، رکورد جدیدی ایجاد کرد. 75000 در هر کیلوگرم. این بالاترین پیشنهاد امسال (2020) بوده است. این نوع خاص چای که به عنوان چای مخصوص طلا Manohari شناخته می شود ، توسط شرکت چای Vishnu تاجر مستقر در شهر خریداری شده است ، که معروف است که آن را از طریق سیستم تجارت الکترونیکی خود در سراسر جهان می فروشد.

مطابق با نظر انجمن خریداران حراج چای Guwahati (GTABA) ، دبیر ، دینش بیهانی ، چای پس از یک سال وقفه توسط Contemporary Brokers Private Limited فروخته شد.

اخبار

تبلیغ شده

دبیر GTABA اظهار داشت: "این یک موفقیت بزرگ در میان همه گیر جهانی است که کل جهان تحت تأثیر قرار می گیرد. Manohari Tea Estate تلاش بیشتری کرده است تا این چای مخصوص را در ماه سپتامبر تولید کند و آن را برای فروش به GTAC ارسال کند ،" .

طبق گزارشی در PTI ، همین باغ چای سال گذشته با فروش همان تنوع چای در Rs رکورددار شد. 50،000 بیهانی افزود ، امسال چای مخصوص طلای منوهاری "رکورد خود را شکست".


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن