انتخابات مجمع bihar 2020: چراغ پاسوان پیش بینی می کند ، نیتیش کومار پس از انتخابات NDA را ترک می کند ، نخست وزیر مودی را در سال 2024 به چالش می کشد - چراگ پیش بینی می کند ، Nitish پس از انتخابات NDA را ترک می کند ، نخست وزیر مودی را در سال 2024 به چالش می کشد

[ad_1] انتخابات مجمع بیهار 2020: چراگ پاسوان رئیس LJP گفته است که نیتیش کومار پس از انتخابات NDA را ترک خواهد

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]
شیراگ پیش بینی می کند ، نیتیش NDA را پس از انتخابات ترک خواهد کرد ، نخست وزیر مودی را در سال 2024 به چالش می کشد

انتخابات مجمع بیهار 2020: چراگ پاسوان رئیس LJP گفته است که نیتیش کومار پس از انتخابات NDA را ترک خواهد کرد.

پاتنا:

انتخابات بیهار 2020: رئیس حزب لوک جانشکتی (LJP) چراغ پسوان (چراغ پاسوان) روز یکشنبه ادعا کرد وزیر ارشد نیتیش کومار (نیتیش کومار) پس از نتیجه گیری در این انتخابات ، پس از قطع رابطه با BJP (BJP) ، آنها به اتحاد بزرگ به رهبری Rashtriya Janata Dal (RJD) ، حزب اصلی مخالف دولت پیوستند و NDA را در انتخابات لوک صبای 2024 به چالش می کشند. بیایید یکی دیگر را امتحان کنید. چراگ پسوان ، که تصمیم گرفت به تنهایی در انتخابات مجلس بیهار شرکت کند ، پس از این انتخابات و بعد از انتخابات مجمع کنونی به عنوان رئیس وزیر قابل قبول نیست نخست وزیر نارندرا مودی (نخست وزیر نارندرا مودی) ادعا کرده است که برای تقویت دست خود از BJP حمایت می کند.

همچنین بخوانید

چراغ پاسوان روز یکشنبه ادعا کرد ، "نیتیش کومار (رئیس جمهور JDU) که ​​به دلیل ضرب و شتم مکرر به" پالتورام "معروف است ، پس از این انتخابات دوباره می تواند بمیرد. وی پس از یک نبرد سیاسی طولانی با رئیس RJD ، لالو پراساد ، در بحار به قدرت رسید. چند سال بعد ، او از متحد قدیمی BJP جدا شد و با رقیب سرسخت خود اتحاد ایجاد کرد. "

شیراگ در گفتگو با یک کانال خبری ، یادآوری مخالفت نیتیش با نارندرا مودی به عنوان نامزد نخست وزیری پیش از انتخابات لوک سبها در سال 2014 ، "چالش های احتمالی نخست وزیر در سطح ملی" به عنوان یک موضوع ، نیتیش در انتخابات مجمع پنج سال پیش چه سمی علیه مودی پاشیده بود. در عرض دو سال ، لالو پراساد را ترک کرد و به NDA بازگشت.

قابل ذکر است که رام ویلاس پسوان ، پدر فقید چراگ پاسواس و بنیانگذار LJP ، قبل از انتخابات لوک سبها در سال 2014 به NDA پیوسته بود.

چراگ پسوان ، نماینده جاموئی ، گفت: "این نکته را بخاطر بسپارید که نیتیش در جریان مبارزات انتخاباتی خود نسبت به لالو پراساد بسیار آگاه است و ممکن است یک بار دیگر برای تشکیل دولت بعدی با اتحاد بزرگ تلاش کند. حتی در سال 2024 می توانید سعی کنید خود را به عنوان جایگزینی برای Modi معرفی کنید.

پیش از این ، رئیس LJP در یک کنفرانس مطبوعاتی ، از جمله آب آشامیدنی و خیابان های آسفالت شده و طرح های تخلیه در هر خانه ، هفت ادعای نیتیش را درباره فساد تکرار کرد. وی گفت: "باید در این طرح ها به طور کامل فساد بررسی شود و اگر دخالت وزیر ارشد وزیر امور خارجه مطرح شود ، نباید تعجب کنیم."

رهبران JDU در حال برادر کشی بر کرسی های BJP ، پشتیبانی از BJP در کرسی هایی که LJP در آن نمی جنگد: چراگ پاسوان

در بیش از 140 کرسی از 243 کرسی مجمع بهار ، LJP نامزدهای خود را در برابر بیشتر نامزدهای JDU قرار داده است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن