انتخابات مجمع بیهار 2020: تجاوی یداو 11 سوال از نخست وزیر نارندرا مودی قبل از رالی در چاپرا پرسید - تجاوی یداو 11 سوال قبل از تجمع نخست وزیر در سنگر خانواده لالو پرسید

[ad_1] با این اوصاف ، تجویوی گفته است ، "من می خواهم س theالات زیر را در مورد بهبود و توسعه بهار از نخست وزیر

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]

با این اوصاف ، تجویوی گفته است ، "من می خواهم س theالات زیر را در مورد بهبود و توسعه بهار از نخست وزیر محترم بپرسم زیرا طبق گزارش NITI Aayog تحت وی ، بیهار بدترین ایالت در تمام استانداردهای آموزش ، بهداشت و شاخص Satta Vikas است. آیا .. "تجاسوی پرسیده است-

1. نخست وزیر ، به من بگویید که چرا دولت دو موتوره بایار فقط 4٪ از کل بودجه را برای تأمین آب و سرویس بهداشتی صرف می کند و سر و صدای زیادی برای طرح آب لوله کشی ایجاد می کند؟ و چرا حتی 70٪ از این 4٪ به فساد می رود؟

انتخابات بهار: لحن تجسوی قبل از سفر سوم نخست وزیر - امیدوارم که او در مورد موضوعات سوزان صحبت کند

2. نخست وزیر ، توضیح دهید که چرا یکی از فقیرترین ایالت های کشور کمتر از 2٪ کل بودجه را برای سو mal تغذیه و گرسنگی هزینه می کند؟ چرا با وجود 15 سال دولت NDA سو mal تغذیه و گرسنگی در بیهار وجود داشته است؟

3- به نخست وزیر بگویید که چرا جوانان Bihar باید پس از گذراندن دوره های دکترا ، مهندسی ، MBA ، MCA فرم بچه ها و باغبانان را پر کنند؟

4- نخست وزیر باید توضیح دهد که چرا بیهار مرکز بیکاری است و چرا دولت دو موتوره در بیهار رکورددار شکستن نرخ بیکاری 46.6٪ است؟

5- به نخست وزیر بگویید که چرا کارگران به بیهار از مزایای کمپین استخدام ضعیف رفاهی که در ماه ژوئن توسط آنها اعلام شد بهره مند نشدند؟ چرا شرامویر از بیهار دوباره مجبور به فرار به یک کشور دیگر شد؟

انتخابات بهار: نیتیش کومار هشدار می دهد - اگر اندکی از بین برود ، زمان گذشته برمی گردد

6. به نخست وزیر بگویید ، چرا کارهایی که تحت طرح MNREGA انجام شده است طی 4 ماه گذشته به کارگران پرداخت نشده است؟ چه کسی مقصر است - مرکز یا ایالت؟

7. به نخست وزیر بگویید که علی رغم قرار دادن حداکثر تعداد مناطق (84٪ یا 32 منطقه) بیهار در زیر گاریب Kalyan Rojgar Abhiyan ، چرا رقت انگیزترین دولت کارگران بهار است؟

8- به نخست وزیر بگویید که علی رغم صدور کارت شغلی به 11 خانواده لاکچری بین آوریل و آگوست ، فقط 2،132 خانواده در بیهار توانسته اند 100 روز کاری را پشت سر بگذارند؟ چرا؟

9. نخست وزیر ، چرا دولت Nitish NDA باید فقط 2٪ از بودجه خود را صرف Mahadalits کند؟

انتخابات بهار: تجاوی با برگزاری 19 جلسه عمومی در یک روز رکورد لالو یداو را می شکند

10. به نخست وزیر بگویید که Bihar برای بسته ویژه 1 لک 65 هزار کروری اعلام شده توسط وی در سال 2015 چه مبلغی دریافت کرده و چند درصد آن صرف کارهای توسعه ای شده است؟ اگر مبلغ کامل آزاد نشود ، چه کسی مسئول آن است؟

11. به نخست وزیر بگویید که علیرغم اینکه یک دولت دو موتوره است ، چرا بیهار طبق قول خود در سال 2014 وضعیت یک کشور خاص را بدست نیاورده است؟

ویدئو: بزرگترین مسئله استخدام در بیهار است ، مشاغل همچنان منفجر می شوند


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن