از چه روش هایی می توانیم ویباکس را در بازی فورتنایت تهیه کنیم؟

بازی های آنلاین متعددی از سوی تولیدکنندگان این نوع بازی ها روانه دنیای بازی های دیجیتال شده است، در چند سال اخ

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1400

بازی های آنلاین متعددی از سوی تولیدکنندگان این نوع بازی ها روانه دنیای بازی های دیجیتال شده است، در چند سال اخیر بازی بسیار اکشن و پرطرفدار فورتنایت توانسته خود را به صدر جدول این نوع بازی ها برساند، در همین راستا در این مقاله، روش های تهیه ویباکس در بازی فورتنایت مورد بررسی قرار گرفته شده است.

 

معرفی بازی فورتنایت

بازی معروف و محبوب فورتنایت یک بازی آنلاین جهانی است که از زمان انتشار آن در سال 2017 میلادی توسط کمپانی اپیک گیمز تا کنون توانسته گیمرهای زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند.

در این بازی به صورت آنلاین بازیکنان که تعداد آنها به 100 نفر می رسد، طی یک رقابت جهت زنده ماندن با امکانات یکسان بر فراز یک جزیره از یک اتوبوس آبی رنگ فرود می آیند.

پس از فرود بازیکنان، باید سلاح ها و تجهیزاتی جهت مبارزه و بقا در نقاط مختلف نقشه جزیره پیدا کنند و همواره خود را در شعاع امن جزیره که مدام در حال کوچک تر شدن است نگه داشته و زنده بمانند.

از میان این 100 بازیکن آنلاین تنها یک نفر با از بین بردن سایر بازیکنان زنده و پیروز خواهد شد.

ویباکس در بازی فورتنایت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ویباکس بازی فورتنایت در واقع همان خرید درون برنامه ای است که نوعی ارز دیجیتالی محسوب می شود و به واسطه آن خرید تجهیزات در بازی فورتنایت امکان پذیر خواهد بود، کسب ویباکس برای بازی فورتنایت مزایای زیر را خواهد داشت:

امکان سفارشی سازی شخصیت کاراکتر

افزایش کیفیت مبارزه

خرید تجهیزات و اسلحه های پیشرفته

بروز رسانی سلاح ها

افزایش ماموریت های بازیکن

تهیه ویباکس در بازی فورتنایت به چه صورت امکان پذیر است؟

جهت تهیه ویباکس بازی فورتنایت دو روش امکان پذیر است؛

کسب ویباکس رایگان: ویباکس رایگان که به دست آوردن وقت گیر خواهد بود، بازیکن به دو طریق می تواند این ارز دیجیتالی را به صورت رایگان دریافت کند:

گذراندن مراحل مختلف بازی و شرکت در بتل رویال های سخت و متعدد که در نهایت با پیروزی در آنها، ویباکس کسب خواهد کرد.

شرکت در بخش بقا (save the world) و مبارزه با حریفان بسیار خشن؛ این بخش خود رایگان نیست و بازیکن جهت بازی کردن در آن ابتدا باید 40 دلار پرداخت کند.

کسب ویباکس آنی با روش پرداخت نقدی:

بازیکن جهت دریافت ویباکس نقدی باید به سایت های فروش ویباکس بازی فورتنایت مراجعه کند، پس از انتخاب بسته ای که تعداد ویباکس دلخواه وی در آن قرار دارد، با پرداخت هزینه، ویباکس را به حساب کاربری خود اضافه کند و جهت بازی از آن استفاده کند.

 

منبع: https://gamefa.com/734889/چطور-می-توانیم-با-استفاده-از-ویباکس-به-ق/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن