اد گروه به گروه تلگرام

ربات «اد گروه به گروه تلگرام» یکی از ربات‌های پکیج «ارسال پیام انبوه در تلگرام »

توسط ABDOOSNEWS در 27 شهریور 1401

ربات «اد گروه به گروه تلگرام» یکی از ربات‌های پکیج «ارسال پیام انبوه در تلگرام » سایت کاربر مجازی است و همانطور که از نام آن مشخص است، نرم افزاری می‌باشد که برای اضافه کردن خودکار افراد به گروه‌های تلگرام استفاده می‌شود. به عبارت دیگر شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار بطور خودکار یک لیست انبوه از آیدی‌های تلگرامی را در گروه خود اد کنید.

 

حال اگر برایتان این سوال مطرح است که این ربات به چه کار می‌آید یا چگونه کار می‌کند در این مطلب با ما همراه باشید...

 

کاربردهای ربات اَد کردن اعضا به گروه‌های تلگرام

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای تبلیغ کسب و کارها در تلگرام، ایجاد گروه تلگرامی و معرفی محصولات و خدماتتان در آن می‌باشد. بدین طریق می‌توانید با تولید محتوای جذاب و کاربردی در زمینه کاری خود، افراد مرتبط یا علاقمند به آن حوزه را در یک گروه دور هم گرد آورید. این افراد به دلیل ارتباط، علاقه یا نیازی که به نوع خدمات یا کالای شما دارند از مشتریان بالقوه بیزینس شما هستند و شما می‌توانید در کنار تولید محتوا برای اعضای گروه تلگرامی‌تان به معرفی محصول یا خدمات خود نیز بپردازید. بدیهی است که هر چه تعداد اعضای گروهتان بیشتر باشد افراد بیشتری با کالا و خدمات شما آشنا می‌شوند و بدین ترتیب، شانس فروشتان افزایش می‌یابد؛ لذا طبیعی است که به دنبال راهی برای جذب حداکثری افراد در گروه خود باشید.

 

بنابراین، برای اینکه تبلیغات مؤثرتری داشته باشیم باید مخاطبین بیشتری را هدف تبلیغات خود قرار دهیم و اعضای بیشتری را به گروهمان اضافه کنیم اما مسئله اینجاست که این اعضا را از کجا پیدا کنیم؟

شما می‌توانید از 2 راه اعضای گروه خودتان را افزایش دهید:

 

خرید عضو

روش اول خرید عضو یا ممبر برای گروهتان است؛ البته ما این روش را اصلاً توصیه نمی‌کنیم زیرا درصد زیادی از اعضایی که از این طریق به گروه شما اضافه میشوند فیک هستند (حتی اگر سایت فروشنده ادعا کند که فقط اعضای واقعی را عضو گروه شما می‌کند).

 

اد گروه به گروه

راه دوم که ما آن را به شما توصیه می‌کنیم این است که گروه‌های مرتبط به حوزه کاری خودتان را در تلگرام پیدا کنید و اعضای این گروه‌ها را به گروهتان اضافه کنید؛ این کار که اصطلاحاً به آن روش اد کردن گروه به گروه می‌گویند، روشی است که در آن شما ابتدا اعضای گروه‌های مرتبط با حوزه کاری خودتان را استخراج کرده و سپس آنها را به گروه‌ خودتان اد می‌کنید.

 

با این کار شما خیالتان راحت است که اولاً همه این اعضا واقعی هستند و در درجه دوم این اطمینان را دارید که تمامی افرادی که از این طریق عضو گروهتان میشوند مرتبط به حوزه کاری شما هستند و ریسک ریپورت شدن گروه خود را کاهش می‌دهید.

 

شما می‌توانید برای استخراج اعضا از گروه‌های تلگرامی از ربات استخراج آیدی از گروه‌های تلگرامی استفاده کنید. این ربات لیستی از آیدی همه اعضای واقعی گروه‌های تلگرامی را موردنظرتان را در یک فایل اکسل در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید آیدی‌های استخراج شده را به گروه خودتان اد کنید و اینگونه تعداد اعضای گروه تلگرامی خود را افزایش دهید.

برای آشنایی با طرز کار این ربات به مقاله‌ای که در این باره تهیه کرده‌ایم مراجعه کنید.

 

آیا ربات می‌تواند شماره موبایل را نیز به گروه اد کند؟

سرعت ربات در اد کردن آیدی‌هایی که به ربات می‌دهم چقدر است؟

آیا ربات می‌تواند تمامی آیدی‌هایی که به ربات می‌دهم را به گروه اَد کند؟

اگر یکی از آیدی‌ها را به اشتباه وارد کنم آیا کار ربات متوقف می‌شود؟

اما اد کردن افراد به گروه در تلگرام به همین راحتی‌ها امکانپذیر نیست زیرا تلگرام محدودیت‌هایی برای اَد کردن افراد به گروه‌ها در نظر گرفته است. مهمترین محدودیت در این زمینه این است که روزانه با هر خط فقط می‌توان ۵۰ نفر را به یک گروه اَد کرد. همانطور که خودتان هم حدس می‌زنید این تعداد آنقدر اندک است که تأثیر چندانی روی فروش شما نخواهد داشت. بنابرین نیاز به خطوط (اکانت‌های تلگرامی) بیشتری دارید تا با استفاده از آنها تعداد مخاطبین بیشتری را به گروه‌های تلگرامی خود اَد کنید؛ مثلاً اگر 10 خط تهیه کنید می‌توانید روزانه تا 500 نفر را عضو گروهتان کنید.

 

اما اگر بخواهید به صورت دستی با استفاده از چندین اکانت تلگرام، تعداد زیادی از افراد را روزانه به گروهتان اد کنید کار دشواری در پیش دارید. شما باید تک تک مخاطبین هدفتان (افرادی که میخواهید به گروهتان اد کنید) را در تلگرام بیابید و آنها را به گروه اد کنید. در نتیجه برای اد انبوه افراد به گروه در تلگرام نیاز به یک ابزار دارید که این پروسه را به صورت اتوماتیک انجام دهد تا وقت و انرژی شما صرف امور مهم تر گردد.

 

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم ربات اد کردن اعضا به گروه‌های تلگرامی، ابزاری است که به صورت خودکار انبوهی از افراد را عضو گروه شما می‌کند.

 

در ادامه می‌خواهیم به بررسی فرآیندی بپردازیم که ربات طی می‌کند تا مخاطبین هدف را به گروه‌ تلگرام مورد نظر شما اضافه کند.

 

طرز کار ربات اد کردن اعضا به گروه‌های تلگرام

در این قسمت می‌خواهیم به شما نشان دهیم که ربات اد کردن اعضا به گروه‌های تلگرام چگونه عمل می‌کند و قصد آموزش نحوه کار با این ربات را نداریم. البته این نکته را هم بگوییم که روش راه‌اندازی و کار با این ربات بسیار ساده است و نیاز به توضیح چندانی ندارد. برای راه‌اندازی این ربات کافیست در پکیجی که از سایت ما خریداری می‌کنید (پکیج ربات ارسال پیام انبوه در پیام رسان‌ها) وارد پوشه مربوط به ماکروی اد کردن به گروه شوید؛ فایل اکسل تنظیمات آنرا را تکمیل نموده و ربات را اجرا کنید. همین! البته همانطور که گفتیم قصد توضیح چگونگی استفاده از ربات را نداریم. روش استفاده از این نرم‌افزار، هم به صورت ویدئویی و هم بصورت یک فایل پی‌دی‌اف در داخل پکیجی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با مشاهده آنها می‌توانید به سادگی آنرا تنظیم و اجرا کنید.

 

به هر صورت پس از اجرای نرم افزار، ربات برنامه تلگرام را بالا می‌آورد و اکانت تلگرام مربوط به خط اول شما را باز می‌کند. ربات ابتدا لینک گروهی که در فایل اکسل مشخص کرده‌اید را باز می‌کند و سپس آیدی‌های مدنظر شما را از فایل اکسل می‌گیرد و آنها را در تلگرام جستجو و آنها را به آن گروه‌ اضافه می‌کند. پس از اینکه اد کردن 50 نفر اول به گروه پایان یافت، ربات به سراغ خط دوم شما می‌رود و همین فرآیند را با خطوط دیگر شما تکرار می‌کند.

 

طرز کار ربات اد به گروه را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

 

 

 طرز کار ربات اد کردن اعضا به گروه‌های تلگرام

طرز کار ربات اد کردن اعضا به گروه‌های تلگرام

2:23

 9.12 MB

 

نکته قابل ذکر اینست که اگر یکی از آیدی‌هایی که در فایل اکسل وارد کرده‌اید، اکانت تلگرام خود را حذف کرده باشد یا آیدی‌ای به اشتباه وارد شده باشد، خللی در اجرای ربات ایجاد نمی‌شود و ربات به کار خود ادامه می‌دهد. در انتها نیز در فایل اکسل موجود در پوشه ماکروی اد کردن به گروه، به شما گزارش می‌دهد که این آیدی پیدا نشده است.

 

چگونه می‌توان ربات اد کردن اعضا در گروه‌های تلگرام را تهیه کرد؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم عنوان کردیم ربات اد کردن اعضا در گروه‌های تلگرام کاربر مجازی جزئی از پکیج ربات ارسال پیام گروهی در تلگرام  می‌باشد و با سفارش این پکیج می‌توانید از ربات‌های موجود در این پکیج بهره‌مند شوید. اگر قصد تبلیغ کسب و کار خودتان در تلگرام را دارید، مطمئناً پکیج ارسال پیام انبوه در تلگرام کاربر مجازی برای شما یک ابزار بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن