آیا پس رویال در بازی کلش رویال ارزش دارد؟

برای کسانی که به دنبال جدی شدن در ساخت عرشه و سابقه کلش رویال هستند، ماهانه پاس رویال یک سرمایه گذاری خوب برای

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

برای کسانی که به دنبال جدی شدن در ساخت عرشه و سابقه کلش رویال هستند، ماهانه پاس رویال یک سرمایه گذاری خوب برای هزینه 500 جم از هر منطقه است. در ایالات متحده، 4,99 دلار است که آن را به یک سرمایه گذاری عاقلانه برای گیمرهای معمولی تبدیل می کند.

نحوه دریافت رویال پس فصل 21 کلش رویال

می توانید از طریق رویال پس جوایز انحصاری زیادی دریافت کنید. فصل بیست و یکم کلش رویال آغاز شده و یک رویال پس جدید را به بازی معرفی کرده است. فصل نامیده می شود

تولد رویال پس

  و پنجمین سالگرد بازی است. کلش رویال در ۲ مارس ۲۰۱۶ به صورت جهانی منتشر شد. فصل 21 رویال پس به بازیکنان جوایز زیادی می دهد. بازیکنان باید در مسابقات چند نفره تاج جمع کنند تا از تمام 35 لایه پاس پیشروی کنند. هر ردیف یک پاداش جدید را باز می کند.

دو نوع رویال پس وجود دارد: یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی. نسخه پولی را می توان با قیمت 4.99 دلار خریداری کرد و به طور قابل توجهی جوایز بهتری را ارائه می دهد. این شامل 40000 طلا، شش صندوق صاعقه، سه صندوق کمیاب، چهار صندوق حماسی و یک صندوق افسانه ای است. سایر جوایز شامل پوسته جدید برج در ردیف 10 و ایموت در ردیف 20 است.

نسخه رایگان به بازیکنان 34 سینه تاج و یک سینه افسانه ای در ردیف 35 می دهد.

 نحوه دریافت پس رویال در کلش رویال

برای خرید نسخه پولی رویال پس، این مراحل را دنبال کنید.

گام یک

کلش رویال را در دستگاه خود باز کنید.

روی تب رویال پس در صفحه اصلی کلیک کنید.

گام دوم

بر روی دکمه Activate کلیک کنید.

Screengrab از طریق Supercell

مرحله سوم

 

صفحه ای با گزینه خرید Pass Royale به قیمت 4.99 دلار خواهید دید (هزینه آن به اندازه یک کیسه جواهرات در منطقه شما خواهد بود). به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد. برای دریافت رویال پس فصل 21 کلش رویال، تراکنش را تکمیل کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن