آیا می دانید: این غذاخوری دهلی تالی کامل را فقط در نسخه 1 ارائه می دهد

[ad_1] تالی برای خدمت به مردم از همه بیدارهای زندگی استفاده می شود.نکات برجستهShyam Rasoi یک غذاخوری در نانگل

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]

تالی برای خدمت به مردم از همه بیدارهای زندگی استفاده می شود.

نکات برجسته

  • Shyam Rasoi یک غذاخوری در نانگلوی دهلی است
  • آنها تالیس را فقط به قیمت Re ارائه می دهند. 1
  • نگاهی بیندازید که مالک در مورد ابتکار اصیل خود چه می گوید

ویروس کرونا ویروس در زمینه معیشت سخت بوده است ، برخی از کارمندان دوباره استخدام شده اند و برخی دیگر برای یافتن کار تلاش می کنند. نیروی کار عمدتا از خانه کار می کند و با وسایل محدودی زنده می ماند. گرسنگی یک مشکل اساسی است که مردم جهان را درگیر خود کرده است. برنامه جهانی غذا سازمان ملل تخمین زده است که 130 میلیون نفر دیگر می توانند تا پایان سال 2020 با ناامنی غذایی روبرو شوند. یک غذاخوری دهلی تصمیم گرفت با راه اندازی یک سرویس ناهار با ارائه یک غذای کامل فقط به قیمت دوباره 1

'Shyam Rasoi' نام اغذیه فروشی در نزدیکی شیو ماندیر در منطقه نانگلوی دهلی است. USP سرمایه گذاری آنها این است که آنها یک غذای ناهار کامل فقط در Re ارائه می دهند. 1. زمان استفاده از تالی ناهار بی نظیر 11 صبح تا 1 بعدازظهر است. پروین کومار گویال 51 ساله است که در این کار سرمایه گذاری می کند ، اکنون دو ماه است که برای تغذیه گرسنگان بلند شده و در حال دویدن است. گويال به ANI گفت كه آنها روزانه تقريباً 2000 نفر را تغذيه مي كنند - در اين ميان 1000 نفر از آنها به طور فيزيكي در غذاخوري حضور دارند در حاليكه 1000 نفر ديگر در مناطق نزديك بسته هايي را با كمك دستگاه هاي الكترونيكي ارائه مي دهند.

(همچنین بخوانید: دولت دهلی "خط کمک به گرسنگی" را برای اطمینان از تأمین غذا در حین قفل آغاز می کند)

اخبار

منطقه برای راه اندازی در واقع یک کارخانه خالی است که توسط یک تاجر محلی ، Ranjeet Singh تهیه شده است. غذاهای موجود در تالی شامل برنج ، روتی ، سویا پولاو ، پنیر ، سویا و حلوا است. چای صبحانه با قیمت Re نیز سرو می شود. 1. شش کارگر در Shyam Rasoi وجود دارد که به هر یک از آنها RP پرداخت می شود. 300-400 بسته به میزان فروش روزانه. جدا از این ، مردم محلی و دانش آموزان اغلب برای کمک به آنجا می آیند.

پیش از این ، آنها هزینه تالی را در Rs متصل کرده بودند. 10 ، اما آنها به زودی آن را به Re کاهش دادند. 1 برای جذب افراد بیشتر. گویال در مورد بودجه ابتکار عمل اصیل خود گفت: "ما از مردم کمک مالی می گیریم. دیروز یک خانم پیر آمد و به ما پیشنهاد سهمیه داد ، یک روز دیگر کسی به ما گندم داد ، و بنابراین ما آن را برای دو ماه گذشته اداره می کنیم. مردم از طریق حالت پرداخت دیجیتال نیز به ما کمک کنید. ما توانایی اجرای هفت روز دیگر را داریم. " وی افزود ، "همچنین ، من از همه تقاضا می کنم که در امر جیره بندی به ما کمک کنند و این خدمات را ادامه دهند."

تبلیغ شده

(همچنین بخوانید: برنامه جهانی غذا برنده جایزه صلح نوبل 2020 برای تلاش برای مبارزه با گرسنگی)

ما امیدواریم که شاهد چنین شهروندانی بیشتری باشیم که برای کمک به افراد گرسنه و تأمین غذا برای همه با کمترین نرخ کمک می کنند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب