آیا روشی برای استخراج یوسی در بازی پابچی وجود دارد؟

اگر تا به حال با بازی های آنلاینی که قابلیت پرداخت درون برنامه ای دارند، بازی کرده باشید قطعا می دانید که نحوه

توسط ABDOOSNEWS در 12 آبان 1400

اگر تا به حال با بازی های آنلاینی که قابلیت پرداخت درون برنامه ای دارند، بازی کرده باشید قطعا می دانید که نحوه کار با این خرید ها چگونه است. پابجی یکی از آن بازی های آنلاین است که قابلیت پرداخت درون برنامه ای را دارد. در واقع در این بازی به منظور خرید آیتم های مختلف باید سکه پرداخت کنید و این سکه ها همان یوسی هستند.

در هر بازی آنلاین یک سری سکه های مخصوص بازی وجود دارد که از طریق پرداخت این سکه می توان نسبت به خرید آیتم های متنوع اقدام کرد؛ این سکه در بازی پابجی، یوسی نام دارد. در ادامه با ما باشید تا روش های استخراج یوسی در بازی پابجی را خدمت شما عزیزان بررسی نماییم.

استفاده از گیفت کارت برای دریافت یوسی رایگان

استفاده از گیفت کارت گوگل یکی از روش های دریافت رایگان یوسی در پابجی است که کاربران ایرانی به دلیل تحریم های سیاسی امکان دریافت این گیفت کارت ها را به صورت معمول ندارند. اما روش های دیگری برای دریافت این گیفت کارت ها وجود دارد به این طریق که با ورود به اپلیکشن های تحت نظر پابجی می توان یک سری فعالیت های ویژه را انجام داد و در صورت موفقیت در این مراحل یک سری یوسی به شما هدیه داده می شود.

شرکت در رقابت های رویال پس

به منظورافزایش هیجان بازی پابجی، یک سری رقابت ها تحت عنوان رقابت رویال پس برگزار می شود که کاربر با موفقیت دراین رقابت ها می تواند تعداد زیادی یوسی را کسب کند. توجه داشته باشید که ورود به رقابت رویال پس نیازمند صرف تعدادی یوسی است اما گیمر پیروز در این رقابت ها، یوسی های بیشتری را نسبت به یوسی های ورودی به دست می آورد.

روش های خرید یوسی در بازی پابجی

به منظور کسب یوسی در بازی پابجی هم می توانید به صورت رایگان اقدام کنید و هم اینکه می توانید با پرداخت هزینه، نسبت به خرید یوسی به تعداد مورد نیاز خود اقدام کنید. در روش پولی خرید این یوسی ها، سکه ها با سرعت بیشتری در حساب شما شارژ می شود و از این حیث طرفداران زیادی دارد. این در حالی است که  در روش رایگان باید مدت زیادی را صرف گذر از آیتم های مختلف کنید.

توجه داشته باشید همانطور که گفتیم امکان خرید یوسی پابجی برای کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم ها وجود ندارد اما چندین فروشگاه اینترنتی در حال فعالیت هستند که یوسی ها را خود به روش های مختلف خریداری کرده اند و حال این سکه ها را در قالب پکیج های مختلف به کاربران ارائه می کنند. با مشاهده محتوای پکیج ها و همچنین پرداخت ریالی آن ها می توان به تعداد لازم از یوسی ها دسترسی پیدا کرد.

انواع روش های شارژ اکانت پابجی با یوسی

گیمر با پرداخت هزینه مشخصی با تعداد مورد نظر از یوسی ها دسترسی  پیدا می کند اما به دو روش مختلف می توان یوسی ها را در اکانت خود شارژ کرد. درروش اول با پرداخت هزینه به حساب فروشگاه، از شما رمز کاربردی خواسته می شود تا به صورت مستقیم سکه ها در اکانت گیمر شارژ شود. در این روش بدون هیچ زحمتی از جانب گیمر، حساب او شارژ می شود.

 

حال گاهی برخی از گیمر ها به هر دلیلی نمی خواهند که رمز اکانت خود را در اختیار دیگران قرار دهند، این افراد به روش غیر مستقیم اقدام به شارژ اکانت خود می کنند. در واقع با پرداخت هزینه به حساب فروشگاه، کد پکیج خریداری شده در اختیار گیمر قرار داده می شود تا در نهایت گیمر با وارد کرد کد در حساب خود، سکه ها را در اکانت های خود شارژ کند.

آخرین مطالب