آیا خرید یوسی با استفاده از کارت های بانکی ایرانی امکان پذیر است؟

در بین جذاب ترین بازی های موجود در سبک رویال میتوان به پابجی اشاره کرد،  پابجی که از بهترین بازی های سبک

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1400

در بین جذاب ترین بازی های موجود در سبک رویال میتوان به پابجی اشاره کرد،  پابجی که از بهترین بازی های سبک اکشن می باشد برای رقابت در پابجی شما نیاز به یک قدرت بسیار بالا دارید که توان رقابت با حریفان را برای شما فراهم سازد. کسب این قدرت فقط با یوسی امکان پذیر می باشد.

یوسی می تواند شما را برای رقابت در بالاترین سطح این مسابقات آماده کند و شما نیز میتوانید با استفاده از یوسی به مقابله با حریفان سرسخت خود بروید، برای خرید یوسی پابجی شما عزیزان می توانید از روش های مختلفی اقدام کنید که برخی از آنها رایگان و برخی نیز پولی هستند.

روش های پولی خرید یوسی با استفاده از کارتهای بانکی ایرانی امکان پذیر نمی باشد و دلیل آن نیز محدودیت های بین المللی موجود در ایران می باشد در ادامه به توضیحاتی در خصوص راه های خرید یوسی در ایران می پردازیم. اگر به دنبال آن هستید که بدانید چطور می توانیم اقدام به شارژ یوسی در بازی پابجی موبایل کنیم؟ این مقاله را بخوانید.

خرید یوسی در ایران و با استفاده از کارت های بانکی ایرانی چگونه است؟

در ایران به علت محدودیت های بین المللی که وجود دارد امکان خرید یوسی به صورت مستقیم و از پرداخت های درون برنامه ای و کارت های بانکی ایرانی امکان پذیر نمی باشد اما نگران این موضوع نباشید به دلیل استقبال گسترده کاربران از بازی پابجی سایت های بسیار زیادی در این زمینه به وجود آمده اند که شما با استفاده از آنها می توانید اقدام به خرید یوسی بکنید.

در ایران اما نمی توان از کارت های بانکی ایرانی برای خرید یوسی استفاده کرد و یکی دیگر از راهکارهای خرید یوسی استفاده از گیفت کارت ها و به واسطه آنها دریافت اعتبارات گوگل پلی می باشد، به طوری که شما زمانی که وارد برنامه گوگل پلی و صفحه مربوط به بازی پابجی می شوید باید مراحل و خواسته‌های  آن را به خوبی انجام دهید، سپس گوگل پلی گیفت کارت هایی به شما هدیه و پاداش می دهد و شما نیز وارد برنامه پابجی شده و گیفت کارت ها را در قسمت های مخصوص وارد می کنید و به واسطه آن یوسی دریافت می کنید.

پس همان طور که گفتیم  امکان خرید یوسی با استفاده از کارت های بانکی ایرانی به دلیل مشکلات مربوط به ارز های بین المللی در ایران وجود ندارد شما عزیزان برای دریافت یوسی و استفاده از آنها در بازی پابجی باید از روش‌های جایگزین که توضیح داده شد استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن