آیا تقلب در بازی هی دی به منظور تهیه جم هی دی امکان پذیر است؟

هی دی یک بازی جذاب در سبک شبیه سازی کشاورزی است که در آن کار مزرعه داری را به شما واگذار می کنند و باید به بهت

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1400

هی دی یک بازی جذاب در سبک شبیه سازی کشاورزی است که در آن کار مزرعه داری را به شما واگذار می کنند و باید به بهترین شکل ممکن از عهده آن بر آیید. شاید تجربه این بازی در وهله اول برای برخی از گیمر ها چندان ساده نباشد، اما اصلا نگران نباشید. در این وب سایت آموزش هایی وجود دارد که می توانید از آن ها برای پیشرفت در اکانت هی دی خود استفاده کرده و در نهایت به نتایج دلخواهی دست پیدا کنید. رقابت بین گیمر های هی دی در حال حاضر در اوج خود به سر می برد و برای همین، باید از دیگری سر تر باشید تا به جایگاه های مناسبی برسید. شایان ذکر است که بازی هی دی هم اکنون بر روی گوشی های هوشمند و به طور مشخص سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و شرکت سوپرسل نیز سازنده آن بوده است.

شاید در جریان باشید که سرور های شرکت سوپرسل برای تمام بازی ها نظیر کلش آف کلنز، کلش رویال و براول استارز بسیار قدرتمند است و حتی هی دی را هم باید جزء این موارد به حساب آورد. این قضیه بدان معناست که تقلب و هک کردن چنین بازی هایی بسیار سخت می شود و عملا امکان انجام آن به صفر می رسد؛ مگر این که برخی از هکر ها بتوانند روش های جدیدی را ابداع کنند که هنوز به ذهن تیم سازنده نرسیده است. البته در صورتی که چنین مواردی هم از سوی سوپرسل مشاهده شود، اکانت آن شخص به سرعت بن شده و تمهیداتی در نظر گرفته می شود تا دیگر با آن شیوه نتوان به هک بازی ها پرداخت.

آیا می توان بازی هی دی را هک کرد؟

شاید بازی هی دی در ابتدا سرور های چندان قدرتمندی نداشت و مشکلاتی در آن ها به چشم می خورد. به همین منظور، برخی از افراد موفق به انجام تقلب در این عنوان می شدند. اکنون قدرت این سرور ها با اعمال و انتشار چند آپدیت بسیار قوی تر از گذشته شده است. پس نتیجه می گیریم که فعلا نمی توان بازی هی دی را هک کرد. شعار استودیوی سوپرسل این است که گیمرها در فضایی عادلانه با یکدیگر رقابت کنند و اگر هم قرار باشد که شخصی تمایل به پیشرفت داشته باشد، می تواند به خرید سکه یا جم بپردازد.

با بیان مبحث فوق، در انتها یک پیشنهاد برای شما گیمر های عزیز و طرفداران بازی هی دی داریم. آن هم این است که هرگز به سراغ انجام این کار نروید و با برنامه هایی که عناوین آفلاین را هک می کنید، در هی دی تقلب نداشته باشید. سوپرسل پس از چند ثانیه به سادگی این تقلب را تشخیص می دهد و حساب شما را می بندد. نکته مهم دیگر هم این است که به هیچ عنوان به سمت پکیج ها و آموزش های مربوط به هک هی دی در برخی از وب سایت ها نروید. شما ممکن است که این آموزش ها را خریداری کنید، اما در نهایت می بینید که این کار هیچ سودی برایتان نخواهد داشت.
منبع: https://pcquest.ir/price-of-hey-day-toys-in-2020/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن