آنخی داس مدیر سیاست های عمومی فیس بوک در هند ، جنوب و آسیای میانه استعفا داد

[ad_1] روز سه شنبه این شرکت در بیانیه ای گفت ، آنخی داس ، مدیر سیاست عمومی فیس بوک در هند ، جنوب و آسیای میان

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]

روز سه شنبه این شرکت در بیانیه ای گفت ، آنخی داس ، مدیر سیاست عمومی فیس بوک در هند ، جنوب و آسیای میانه ، برای پیگیری منافع خود در خدمات عمومی کناره گیری کرده است.

در اوایل این ماه ، سونیل آبراهام توسط غول رسانه های اجتماعی به عنوان مدیر سیاستگذاری عمومی داده ها و فناوری در حال ظهور منصوب شد.

آجیت موهان ، معاون رئیس جمهور و مدیر عامل فیس بوک هند ، در بیانیه ای گفت ، "آنخی تصمیم گرفته است تا از نقش خود در فیس بوک کناره گیری کند تا به دنبال علاقه خود به خدمات عمومی باشد. آنخی یکی از اولین کارمندان ما در هند بود و نقشی اساسی در رشد شرکت و خدمات آن طی 9 سال گذشته داشت. او طی 2 سال گذشته بخشی از تیم رهبری من بوده است ، نقشی که در آن کمک های عظیمی انجام داده است. ما از خدمات وی سپاسگزاریم و بهترین ها را برای آینده برای او آرزو می کنیم. "

این استعفا هفته ها پس از آن صورت گرفت که فیس بوک و داس با پرسش های داخلی کارمندان در مورد چگونگی تنظیم محتوای سیاسی در بزرگترین بازار خود ، هند مواجه شدند.

فیس بوک پس از آنکه وال استریت ژورنال خبر داد که داس با اعمال قوانین گفتار نفرت این شرکت در برابر سیاستمداری از حزب نخست وزیر نارندرا مودی که در پست های خود مسلمانان را خائن خوانده بود ، با یک بحران روابط عمومی و سیاسی در هند دست و پنجه نرم می کند.

منابع آگاه از گفتگوها به رویترز گفتند ، در ایالات متحده و سراسر جهان ، کارمندان فیس بوک سوالاتی را در مورد اینکه آیا تیم هند روش های مناسب و تنظیم مقررات را دنبال می کنند ، مطرح می کنند. نامه سرگشاده ای که توسط 11 کارمند در یک پلت فرم داخلی به رهبری فیس بوک نوشته شده و توسط رویترز دیده شده است ، رهبران شرکت را به "تعصب ضد مسلمان" تأیید و تقبیح می کنند و از ثبات بیشتر سیاست اطمینان می یابند.

در این نامه همچنین خواسته شده است "تیم سیاست گذاری فیس بوک در هند (و جاهای دیگر) دارای نمایندگی های متنوع باشد." در این نامه آمده است: "احساس ناامیدی و ناراحتی از حوادث گزارش شده دشوار است ... ما می دانیم که در این امر تنها نیستیم. کارمندان در سراسر شرکت نیز احساسات مشابهی را ابراز می کنند." "جامعه مسلمانان در فیس بوک دوست دارند از رهبران فیس بوک در مورد درخواست های ما بشنوند."

فیس بوک در سال های اخیر به دلیل برخورد نادرست خود با محتوای اخبار جعلی ، کمپین های ضدعلوماتی مورد حمایت دولت و انتشار محتوای خشونت آمیز از طریق سیستم عامل های خود مورد انتقاد قرار گرفته است.


آیا آیفون 12 مینی ، HomePod mini دستگاه های مناسب اپل برای هند هستند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن