آموزش شیوه خرید ویباکس در بازی فورتنایت

همان طور که در جریان هستید، بازی فورتنایت مدت هاست که تبدیل به عنوانی جذاب و اعتیاد آور در نزد بسیاری از گیمر

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1400

همان طور که در جریان هستید، بازی فورتنایت مدت هاست که تبدیل به عنوانی جذاب و اعتیاد آور در نزد بسیاری از گیمر ها شده است. این بازی هم اکنون یکی از برترین عناوین چند نفره و آنلاین است که هر چند روز یک بار هم آپدیت ها و رویداد های گوناگونی برایش در دسترس قرار می گیرد. فورتنایت در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. حتی نسخه گوشی های هوشمند شامل اندروید و iOS نیز برای این اثر موجود است که می توانید از آن ها بهره ببرید. گفتنی است که استودیوی اپیک گیمز وظیفه ساخت آن را به عهده داشته است.

در پست قبلی در خصوص ارزش و کاربرد ویباکس ها صحبت کردیم که توصیه می کنیم ابتدا به سراغ آن بروید. گفتیم که ویباکس ارز بازی فورتنایت به حساب می آید و اگر مقادیر زیادی از آن را داشته باشید، یک گیمر خوشبخت فورتنایتی خواهید بود. به وسیله ویباکس ها تقریبا می توان هر کاری انجام داد؛ از خرید لباس و سلاح گرفته تا ارتقای آن ها و برخی دیگر از آیتم ها؛ حال امروز قصد داریم تا روش های افزایش ویباکس را برایتان شرح دهیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال این هدف هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه ویباکس بخریم؟

خرید ویباکس ها یکی از بهترین استراتژی هایی است که شما را چند پله در این بازی به جلو خواهد برد. البته شیوه هایی برای دریافت رایگان ویباکس ها نیز وجود دارد که بعدا در موردشان صحبت خواهیم کرد. یکی از راه ها برای خرید ویباکس این است که بتل پس ها را خریداری نمایید. با خرید هر بتل پس که گاهی اوقات به بازی اضافه می شود، سازندگان به صورت اتفاقی چند ویباکس را هم در اختیارتان قرار می دهند. تصور نکنید که تعداد این ویباکس ها کم است. با این گونه ارز ها می توانید کار های متفاوتی را در بازی انجام دهید. همچنین بد نیست بدانید که با خرید بتل پس ها می توانید چالش های بیشتری را هم تجربه کرده و لذت ببرید.

به سراغ استراتژی دیگری برای خرید ویباکس ها می رویم و آن، دریافت از راه سایت های مربوط به فروش ویباکس ها می باشد. در واقع این ساده ترین راه برای داشتن ویباکس ها است و تنها به مقداری پول نیاز خواهد بود. سایت های معتبری در راستای فروش ارز بازی ها هستند که از فورتنایت و ویباکس هایش نیز پشتیبانی می کنند. با مراجعه به چنین سایت هایی، می توانید اطلاعات خود در بازی فورتانی را وارد کرده و هزینه را هم واریز کنید تا در مدت زمان کمی شاهد اضافه شدن ویباکس ها در بازی خود باشید. البته پیشنهاد ما این است که حواستان حسابی به این موضوع باشد و قبل از انجام این عملیات در مورد آن سایت و معتبر بودنش تحقیق داشته باشید. ابتدا ببینید که گیمر های دیگر از چه سایتی ویباکس دریافت کرده اند و آیا از این کار راضی بوده اند یا خیر.

 

منبع: https://coderlife.ir/معرفی-سایتی-که-ارزان-ترین-قیمت-ویباکس-را-به-کاربران-می-دهد-qexbdap9uvsx

آخرین مطالب