آشنایی بیشتر با بازی کلش رویال و معرفی جم در آن

بازی کلش رویال یکی از بازی های پر طرفدار در سطح کاربران در سراسر دنیا است. این بازی مهیج و سر گرم کننده 

توسط ABDOOSNEWS در 19 شهریور 1400

بازی کلش رویال یکی از بازی های پر طرفدار در سطح کاربران در سراسر دنیا است. این بازی مهیج و سر گرم کننده  کاربر را محذوب خود می کند. این بازی که در سبک استراتژیک است هیجان زیادی را به کاربر می دهد زیرا خود کاربر می تواند طوری تجهیزات دفاعی خود را در بازی قرار دهد که کمترین میزان خسارت را ببیند و همچنین می تواند نیرو های خود را طوری بچیند که در زمان حمله به راحتی حریف خود را شکست دهد.

تاریخچه بازی کلش رویال

در چند سال اخیر بازی های آنلاین طرفداران خاص و بسیار زیادی را به خود جذب کرده است، در این میان نیز بازی های استراتژیک طرفداران زیادتر و خاص تری را دارند. یکی از موفق ترین بازی های چند سال اخیر بازی کلش آف کلنز شرکت سوپرسل بوده است که کلش رویال نیز یکی دیگر از محصولات شرکت سوپر سل است.

کلش رویال همانند بازی کلش آف کلنز است. در این بازی یک دهکده در ابتدای بازی دارید که باید این دهکده را رفته رفته مجهز و پیشرفته کنید و تجهیزاتی را که در ابتدای بازی به شما می دهد با چینش خاصی که در واقع به آن مپ می گویند قرار خواهید داد.

مهم ترین کارهایی که باید برای پیشرفت دهکده انجام داد چیست؟

در بازی کلش رویال به دست آوردن منابع می تواند کمک بسیار مهمی برای پیشرفت در بازی به شما کند. به دست آوردن منابع باعث می شود که کاربر بتواند تجهیزات و وسایل خود را ارتقا دهد و قوی تر کند.

جم ها نقش بسیار بسیار زیادی در پیش برد بازی کلش رویال دارند. با به دست آوردن جم در بازی شما می توانید راحت تر تجهیزات و کارت های خود را به روز کنید، در واقع با داشتن جم شما می توانید بدون استفاده از منابع، بازی خود را پیش ببرید و دهکده خود را پیشرفته کنید. رسیدن به تمامی ویژگی ها و مهارت ها با داشتن جم کلش رویال امکان پذیر است.

 توضیحات بیشتر درباره بازی کلش رویال

در بازی کلش رویال برای انجام هر مبارزه یا حمله جوایزی در نظر گرفته شده است، این جوایز باید در صندوق هایی ذخیره شوند. در بازی کلش رویال ۱۴ صندوق وجود دارد که هریک از این صندوق ها جوایز خاص خود را دارند. این صندوق ها عبارتند از:

·       صندوق رایگان

·       در هر مبارزه در صورت شکست دادن حریف چند تاج به دست می آورید که در صندوق تاج ذخیره می شود.

·       صندوق طلایی و نقره ای

·       صندوق صاعقه

·       صندوق حماسه

 

·       صندوق بزرگ و ...

آخرین مطالب