آشنایی با یوسی در بازی محبوب پابجی؟

احتمالا برای بسیاری از کاربران بازی پابجی برای موبایل این سوال حتی برای یک بار هم که شده، پیش آمده باشد که یوس

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1400

احتمالا برای بسیاری از کاربران بازی پابجی برای موبایل این سوال حتی برای یک بار هم که شده، پیش آمده باشد که یوسی به چه معناست و یا کاربردش چیست. همانطور که مستحضر هستید تعداد کثیری از بازی‌های آنلاین و غیر آنلاین، دارای یک ارز درون برنامه‌ای هستند که توسط آن، کاربران و بازیکنانش قادر هستند که یک‌ سری آیتم، وسایل و… را توسط آن ارز فراهم و خریداری کنند.

 

حال در بازی پابجی موبایل، ارز درون برنامه‌ای وجود دارد که تحت عنوان یوسی یا UC آن را می‌شناسند. با استفاده از این ارز بازیکنان می‌توانند کارهای متعددی در بازی پابجی انجام دهند. آیتم‌ها، وسایل، اسکین تفنگ، لباس و… را می‌توان با استفاده از این ارز خریداری کرد.

 

یوسی برای پابجی یک ارز بسیار پر استفاده و رایج است که در کشور خودمان نیز تعداد زیادی اقدام به خرید آن کرده و از آن استقبال زیادی شده است.

 
   

یوسی چیست و چه استفاده ای از آن می شود؟

یوسی پابجی یک ارز بسیار پر کاربرد بوده که در بازی تقریبا می‌توان گفت هر چیزی را می‌توانید به وسیله آن خریداری کنید. از این رو، روش‌های مختلف و مارکت‌های بسیاری در سرتاسر دنیا تشکیل داده شده تا این ارز پر اهمیت برای پابجی را در اختیار مردم قرار دهند و آن را به فروش برسانند. در ادامه راجع به آموزش خرید یوسی در پابجی نکاتی را به شما عزیزان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

قیمت یوسی ها در هر کشوری و با توجه به ارزش پول آن کشور متغییر می باشد. در کشور ما به دلیل اینکه نوسان زیادی در دلار وجود دارد باید خریداران یوسی، روزانه قیمت را چک کنند چراکه قیمت هر روز تغییر می کند و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت و طبق آن قیمت تصمیم به خرید بگیرند.

اما اگر بخواهیم یک قیمت حدودی و میانگین را در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که هر شصت یوسی، حدود یک دلار قیمت دارد. در حال حاضر نرخ دلار در کشور ما حدودا بیست و چهار هزار تومان است که اگر کسی بخواهد برای مثال، تعداد سیصد یوسی را خریداری کند باید حدود پنج دلار بدهد. اگر بخواهیم به ارز خودمان و با دلاری\ بیست و چهار هزار تومان حسابش کنیم قیمتی در حدود سیصد هزار و پنجاه تومان باید برای آن در نظر بگیرید. پس با استفاده از این یوسی ها بازی پابجی را جذاب تر کنید و از این بازی نهایت لذت را ببرید.

منبع: https://moddingway.ir/بررسی-انواع-روش-های-تهیه-و-خرید-یوسی-پاب/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن