آشنایی با پروژه های محبوب پریمیر

امروزه تکنولوژی در زمینه کیفیت دوربین های عکاسی و نیاز جهت ویرایش ویدیو ها در شبکه های اجتماعی، ویرایش فیلم و

توسط ABDOOSNEWS در 30 مرداد 1400

امروزه تکنولوژی در زمینه کیفیت دوربین های عکاسی و نیاز جهت ویرایش ویدیو ها در شبکه های اجتماعی، ویرایش فیلم و تدوین ویدیو در پریمیر یکی از کار های است که افراد حرفه ای انجام  می دهند. اگر چه که این کارها  را یک فرد مبتدی در زمینه فیلم شخصی خود انجام دهد یا یک فرد حرفه ای در زمینه فیلم های هالیوودی به تدوین فیلم و تولیدات سینمایی می تواند بپردازد و از این راه در آمد داشته باشند. باید سراغ نرم افزار قدرتمند پریمیر در این زمینه رجوع نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص نیز می توانید به https://jadvalyab.ir/blog/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D8%A7/ مراجعه کنید.

آشنایی با محیط پریمیر

پریمیر یک نرم افزار کار آمد و مناسب جهت تهیه و تدوین ویدیو است. استفاده از این نرم افزار با توجه به امکاناتی که دارد کار را برای کاربر آسان تر نموده است.

پروژه جدید پریمیر

داشتن نرم افزار پریمیر برای شروع تدوین و ویرایش ویدیو اولین گام است. پس از باز نمودن نرم افزار گزینهcreate project  را کلیک کرده و نام پروژه خود را ذخیره نمایید.

محیط پریمیر

محیط نرم افزار پریمیر دارای ۴ پنجره است. ابتدا پنجره پایین سمت چپ ویدیوهای قابل استفاده، پنجره بالا سمت چپ فایل اصلی، پنجره بالا سمت راست تصویر نهایی ویدیو و پنجره پایین سمت راست خط زمانی متوالی برای ویدیو که آن ها را به هم می چسبانید.

مراحل ابتدای تولید یک ویدیو

اولین گام این است که ویدیو، فایل صوتی یا هر چیز دیگری را به پروژه اضافه کرده و ویدیو پروژه خود را بسازید. برای اضافه کردن به media browser بروید و ویدیو مد نظر را انتخاب کنید.

دانلود و نصب در نرم افزار پریمیر پرو

 این نرم افزار ابتدا در سیستم عاملmac  نصب می شد و بعد از ارتقا در ویندوز قابل نصب است. برای استفاده از این نرم افزار حتما از کارت گرافیکی مناسب استفاده کنید تا با کندی کار مواجه نشوید.

حرف آخر

 

کاربران زیادی در دنیا برای استفاده های شخصی و حتی حرفه ای از نرم افزار پریمیر در زمینه طراحی گرافیک  استفاده می کنند. برای اینکه در بازار کار حرفه ای و مسلط باشید بهتر است که آموزش پریمیر را دیده باشید تا بتوانید از تخصص خودتان درآمد بالایی کسب کنید و در حیطه ی گرافیک ، حرفه ای عمل نمایید. شما می توانید از سایت جی اف ایکس در این زمینه کمک بگیرد و به سوالات ذهنی خود پاسخ دهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن