آشنایی با مهم ترین ویژگی های شیشه شیر اونت در بازار

شیشه شیر را تقریبا می توان در همه خانه هایی که نوزاد وکودک دارند، پیدا کرد که نشان از استفاده زیاد آن دارد، ول

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1400

شیشه شیر را تقریبا می توان در همه خانه هایی که نوزاد وکودک دارند، پیدا کرد که نشان از استفاده زیاد آن دارد، ولی در کنار این استفاده باید کیفیت و برند ان نیز در نظر گرفته شود تا سلامت کودک در زمان استفاده از آن حفظ شود. خرید هر نوع شیشه شیر موجود در بازار نیازمند بررسی دقیق می باشد چرا که با تغذیه کودک در ارتباط است.

اگر سلامت نوزادتان برای شما اهمیت دارد که قطعا همین طور نیز می باشد، شیشه شیر اونت می تواند یک انتخاب درست باشد. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری را در مورد شیشه شیر اونت ذکر کرده ایم.

 

ویژگی های شیشه شیر اونت

شیشه شیر های با کیفیت  برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون برخورداری از قابلیت آنتی کولیک، برخورداری از سری مناسب و سیلیکونی که شباهت بسیار زیادی به سینه مادر دارد و.... در دسته محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار قرار می گیرد که در ادامه قصد داریم اطلاعات کامل تری در خصوص شیشه شیر اونت، مزایا و ویژگی های مصرف آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شیشه شیر اونت به دلیل آن که ویژگی های بی نظیری نسبت به دیگر برندها دارد، در میان خانواده ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و روز به روز خرید آن افزایش می یابد. برخی از این ویژگی ها در ادامه ذکر شده است.

  • این نوع از شیشه شیرها طراحی زیبایی دارند و به راحتی در دست فرزندتان جای می گیرد.
  • متناسب با سن کودک می توان از شیشه شیرهای مختلف اونت استفاده کرد.
  • در ساخت و ترکیبات آن مواد شیمیایی که به سلامت کودک آسیب برساند، دیده نمی شود.
  • درجه بندی شده است و این می تواند مقدار مصرف را مشخص کند.
  • سبب نفخ در کودکان نمی شود زیرا در زمان تغذیه کودک هوا به درون گلو کودک وارد نمی شود بلکه به انتهای شیشه شیر هدایت می گردد.
  • سر شیشه شیرهایی که بر روی شیشه شیر اونت قرار می گیرند، کاملا متناسب با سن نوزاد و کودکی است که از آن استفاده می کند.
  • این نوع از شیشه شیرها به راحتی قابل شست و شو و استریل کردن می باشند و می توانید از وسایلی که برای انجام این امر لازم است، استفاده کنید.
  • در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

 

معرفی انواع شیشه شیر اونت

شیشه شیر های اونت از طرح ها و حجم های مختلفی برخوردار می باشند که متناسب با نیاز، قابل خریداری می باشند. شیشه شیرهای اونت به دو دسته تقسیم شده اند که عبارتند از:

  1. شیشه شیر نچرال اونت: کودک و نوزاد در زمان استفاده از این نوع شیشه شیر، فرق بین سینه مادر و سر شیشه شیر را به دلیل ساختار نزدیک به یکدیگر، چندان متوجه نخواهد شد.
  2. شیشه شیر کلاسیک پلاس: این نوع از شیشه شیر اونت جایگزین شیشه شیر کلاسیک شده است که قابلیت ضد نفخ بودن آن بهبود یافته است.

 

آخرین مطالب