آشنایی با مشخصات و ویژگی های عطر کلاب د نویت

این عطر با رایحه ی بسیار دلنشینی که دارد، مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است این عطر رایحه ای شبیه چوب

توسط ABDOOSNEWS در 28 مرداد 1400

این عطر با رایحه ی بسیار دلنشینی که دارد، مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است این عطر رایحه ای شبیه چوب و ادویه دارد. اگر بخواهیم رایحه ی این عطر را به ترتیب بگوییم شامل رایحه هایی هم چون مرکباتی، میوه ای و چرمی می باشد که بسیار این عطر را جذاب و محبوب تر می کند. طبق گفته های کاربران در این محصول رایحه ی آناناس و لیمو، بیش تر از ترکیبات دیگر استشمام می شود. این عطر را می توان عطری چهار فصل خواند که در تمام شرایط می توان از آن حس بسیار خوبی گرفت.

لطفا بخوانید: بررسی مشخصات و ویژگی های عطر کلاب د نویت و هر آن چه که باید بدانید

این عطر تقریبا ۱۰۰ میل حجم دارد. اگر بخواهیم از خصوصیات ظاهری این عطر سخن بگوییم، باید به  دو کادری سفید رنگ که در زیر جعبه قرار گرفته اند اشاره کنیم. یکی از این کادر ها در واقع سریال عطر کلاب د نویت را زده است. و کادر سفید دیگر که سه خط بر روی آن نوشته شده است که خط اولش( بچ نامبر)، می باشد. در خط دوم آن سال تولید عطر و انقضای آن نوشته شده است. در خط سوم نیز، عبارت Fragrance made in Franc می باشد.

همه ی اطلاعاتی که گفته شد، دقیقا زیر شیشه ی عطر با رنگ سیاه بار دیگر نوشته شده است که نکته ای که حائز اهمیت است این است که در این جا باید این عدد و رقم های زیر جعبه و کف شیشه ی عطر باید کاملا یکی باشند.

هم چنین سری ۲۰۱۶ عطر کلاب د نویت افشانه هایی فلزی داشتند، اما از سال ۲۰۱۷ این افشانه به رنگ مشکی تغییر یافت. هم چنین روی این افشانه ها علامتArmaf ، حک شده است.

کیفیت شیشه های این عطر در همه ی سال های تولیدش بالا بوده و نسبتا هم سر سنگینی دارد. سر این عطر با نگین های بسیار زیبایی مزین شده و از درب این عطر خوشبو زنجیری به رنگ مشکی آویزان شده است که روی آن Armaf به چشم می خورد.

هم چنین می توان گفت در موارد تقلبی کیفیت این شیشه پایین بوده است. هم چنین کیفیت و ماندگاری افشانه و اسپری این مارک در نمونه ی اصلی واقعا بالا می باشد و رایحه اش بسیار مطبوع و دلپذیر است.

با توجه به نظر سنجی ها و اطلاعات به دست آمده از مشتریانی که از این عطر استفاده می کنند، این عطر بیش تر مورد استفاده ی آقایان بالای ۲۵ سال می باشد و در میان دیگر عطر ها، کلاب د نویت عطری جوان پسند می باشد.

 

با توجه به این که نمونه های تقلبی و فیک این عطر در بازار زیاد شده است، بهتر است از فروشگاهی معتبر این عطر را خریداری کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن