آشنایی با برج های معروف و خوش ساخت پهنه c چیتگر

همان طور که در جریان هستید، تهران به سرعت در حال پیشرفت است و مراکز تجاری و مسکونی فراوانی در حال ساختن می باش

توسط ABDOOSNEWS در 30 مرداد 1400

همان طور که در جریان هستید، تهران به سرعت در حال پیشرفت است و مراکز تجاری و مسکونی فراوانی در حال ساختن می باشد. از مناطقی که به سرعت در حال بهتر شدن است و تقریبا تمام افراد به آینده آن امیدوار هستند می توان به چیتگر اشاره داشت. این محله در منطقه 22 تهران واقع شده است و در واقع بزرگ ترین منطقه تمام تهران به حساب می آید. خود این منطقه از بخش ها و پهنه های گوناگونی تشکیل شده است که ما شما را با هر یک از آن ها آشنا می کنیم. در این مطلب کوتاه قصد داریم تا اطلاعاتی در مورد پهنه c چیتگر را با هم بخوانیم. پس ما را تا پایان همراهی کنید.

نارنجستان، نام دیگری است که به این پهنه اختصاص داده اند و در واقع به ارتش جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد. ارتش در سال های اخیر تلاش فراوانی در این منطقه داشته است و و برای آینده هم برنامه هایی در سر دارد. ظاهرا آن ها تمایل دارند تا ساختمان ها و برج هایی را در این پهنه راه اندازی کنند و باید دید که در این زمینه، چه عملکردی را از خود به جای خواهند گذاشت.

 

 

اگر بخواهیم مختصات جغرافیایی گهنه c را بررسی کنیم، باید بگوییم که در ننزدیکی باغ و موزه گیاه شناسی واقع شده است و باغ ملی گیاه شناسی نیز بخش دیگری است که مردم روزانه از آن دیدن می کنند. در کل می توان گفت که این منطقه، وضعیت مناسبی را از لحاظ آب و هوایی در اختیار مردم قرار می دهد. پس چه برای زندگی و چه گذراندن اوقات فراغت، پهنه c برای شما عزیزان ایده آل خواهد بود.

گفته می شود که 8 برج تازه در این بخش در دست ساخت قرار دارد که هم مسکونی و هم تجاری هستند. واحد های مسکونی قرار است تنوع زیادی داشته باشند. به عنوان مثال، آن ها یک الی سه خوابه هستند و این قضیه دست مردم را برای انتخاب کاملا باز خواهد گذاشت. گفتنی است که این ساختمان ها از امکاناتی همچون سالن اجتماعات، خشکشویی، لابی، شوتینگ زباله، دوربین مدار بسته، پارکینگ بزرگ و انباری است که نباید از آن ها به سادگی عبور کرد.

از مهم ترین برج‌ های خوش ساخت این پهنه باید به برج های چهار گانه نزاجا، برج نیروی هوایی و برج دو قلوی مرجان اشاره داشت. جالب است بدانید که برج های مرجان توسط نیروی دریایی ارتش ساخته شده اند و بسیار زیبا هستند. تمام این برج های سر به فلک کشیده جذابیت های خاص خود را دارند و بسیار زیبا هستند. شما قادر هستید تا استفاده های مختلفی هم از هر کداک از این برج ها داشته باشید.

برخی دیگر از ساختمان های پهنه c ارتش در حال سفت کاری بوده و پروژه بعضی دیگر هم کلید خورده است. به نظر می رسد که از امسال به بعد باید شاهد برج های بسیار بزرگ تر و بهتری در این بخش باشیم. امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید.

 

منبع: https://vazeh.com/n16033890/%d8%af%d8%b1-%d9%be%d9%87%d9%86%d9%87-C-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%86%d9%87-%da%86%db%8c%d8%aa%da%af%d8%b1-%da%86%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%ac-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%af

 

 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن