آشنایی با امکانات موجود در بازی کلش رویال

یکی از بازی های ساخته شده در شرکت سوپرسل، بازی کلش رویال است که با ساختار قوی توانسته است جایگاه خود را در میا

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1400

یکی از بازی های ساخته شده در شرکت سوپرسل، بازی کلش رویال است که با ساختار قوی توانسته است جایگاه خود را در میان بازی های آنلاین موبایلی محکم کند. نحوه انجام بازی اصلا کار سختی نیست و تنها کافی است با مطالعه قوانین و آموزش های آن، اقدام به شروع بازی کنید. تنها با چند بار بازی کردن، با فوت و فن کامل بازی آشنا خواهید شد.

جذابیت بالای این بازی موجب به وجود آمدن وابستگی شدید به بازی می شود به همین دلیل به والدین محترم پیشنهاد می شود برای جلوگیری از ضربه روحی و درسی به فرزندان خود، حتما مدام آن ها را کنترل کرده و اجازه استفاده زیاد از برنامه را به آن ها ندهند.

امکانات موجود در بازی کلش رویال

بازی کلش رویال شامل امکانات مختلف برای پیشبرد مراحل مختلف بازی است که در این قسمت هر کدام از امکانات را به صورت مختصر برای شما توضیح می دهیم.

Battle: این بخش یکی از مهم ترین قسمت های تشکیل دهنده بازی کلش رویال است که صفحه اصلی ورود به بازی را شامل می شود. به عبارتی دیگر شما برای شروع یک بازی و انتخاب حریف تصادفی توسط برنامه، باید گزینه بتل را بزنید و سپس شروع به انجام بازی نمایید

shop: از دیگر قسمت های طراحی شده در صفحه اصلی کلش رویال، وجود گزینه شاپ است که جایگاه آن در صفحه گوشه سمت چپ است. شما در این قسمت می توانید تمام اقدامات مربوط به خرید تجهیزات و یا ارتقا آن ها را در اختیار  داشته باشید.

Card: از دیگر قسمت های جذاب بازی کلش رویال، بخش مربوط به استفاده از کارت های مختلف آن است. شما چندین کارت با امکانات مختلف در دسترس دارید که می توانید بر حسب شرایط خود و حریفتان آن ها را در موقع مناسب به کار ببرید.

توجه داشته باشید که استفاده درست و به جا از کارت های بازی کلش رویال باعث می شود که قدرت شما در برابر حریف زیاد شود و سپس با به کار بردن استراتژیک مناسب، باعث نابودی حریف می شوید. در نهایت نابودی حریف برابر با پیروزی شما در مسابقه است.

بخش اجتماعی کلش رویال: برای انجام دادن تنظیمات ظاهری و هر تنظیمات دیگری مربوط به بازی، باید به این قسمت مراجعه کنید. ساخت هر قلعه در قسمت اجتماعی بازی انجام می شود. اگر قصد دعوت از دوستان خود به بازی را دارید، به این قسمت مراجعه کرده و برای آن ها پیام دعوت بفرستید.

 

بخوانید: بررسی تکنیک های موجود در بازی کلش رویال برای دریافت جم

آخرین مطالب