چطور در بهترین شهر ترکیه خانه بخریم؟

اگر به خرید ملک در استانبول و ترکیه علاقه مند هستید، ما این راهنما را ایجاد کرده ایم که شما را با زیر و بم خری

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1401

اگر به خرید ملک در استانبول و ترکیه علاقه مند هستید، ما این راهنما را ایجاد کرده ایم که شما را با زیر و بم خرید ملک در ترکیه آشنا می کند.

ترکیه با آب و هوا، طبیعت، فرهنگ و تاریخ دیدنی خود، همیشه مقصدی مطلوب برای خارجی ها بوده است تا آن را خانه دوم بنامند. در نتیجه، این کشور فرصت های بی پایانی را برای بازرگانان، متخصصان، دانشجویان و افراد بازنشسته فراهم می کند تا با وعده دادن شهروندی دوم، در املاک خود سرمایه گذاری کنند. اگر به خرید ملک در استانبول و ترکیه علاقه مند هستید، ما این راهنما را ایجاد کرده ایم که شما را با زیر و بم خرید ملک در ترکیه آشنا می کند.

 

چرا خرید ملک در ترکیه؟

ترکیه یکی از بازیگران اصلی در صحنه جهانی است که هر روز بیشتر از خارجی ها استقبال می کند. ترکیه نه تنها یکی از داغ ترین کشورها برای شهروندی دوم است، بلکه بازار املاک و مستغلات بسیار جذابی دارد که می تواند بازگشت سرمایه قابل توجهی را ارائه دهد.

 

استانبول بهترین شهر ترکیه

مهاجرانی که به دنبال بهترین مکان ها در ترکیه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، به بازارهای سالم با مقاصد متعدد دسترسی دارند. با این حال، استانبول از محبوب ترین مقصدها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. استانبول مرکز فرهنگی، اقتصادی و تاریخی این کشور است. این شهر که بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه است، 39 منطقه دارد که آن را به مرکز آموزش، گردشگری و صنایع تجاری تبدیل کرده است. بنابراین، املاک و مستغلات در اینجا یک بازار کاملاً محبوب است. علاوه بر این، تنوع محله‌ها بسیار زیاد است و به شما امکان دسترسی به سبک زندگی شهری را می‌دهد. برخی از محله های محبوب استانبول ببک، خیابان بغداد، و جهانگیر هستند.

با توجه به نزدیکی فرهنگ ایران و ترکیه، این کشور توانسته ایرانیان زیادی را به خود جذب کند، درست است آنکارا پایتخت ترکیه است، اما استانبول قلب آن است، زیرا این شهر با جذب زیادی توریست تواسته بازار کار عالی را به وجود بیاورد، شهری زنده که برای هر قشری کار مناسب وجود دارد. همچین شما میتوانید در بهترن دانشگاه ها تحصیل کنید و یا فرزندان خود را با خیال راحت به مدرسه های با سطح علمی بالا بفرستید. همانطور که تا آلان متوجه شده اید استانبول مهاجرپذیر ترین شهر ترکیه است.

به غیر از استانبول، مقاصد دیگری نیز وجود دارد که فرصت های سرمایه گذاری پرسود در املاک و مستغلات را برای خارجی ها فراهم می کند.

 

آنتالیا شهری توریستی

آنتالیا یکی از معروف ترین مقاصد تابستانی هم برای مردم محلی و هم برای مهاجران است. بر اساس داده های منتشر شده توسط موسسه آمار ترکیه، امروز بیش از 100000 خارجی در این شهر زندگی می کنند. آنتالیا با سواحل با پرچم آبی، آب و هوای خوب و جامعه بزرگ مهاجران، بهترین مکان برای خرید ملک در ترکیه است

 

بدروم شهری آرام و ساحلی

بدروم یکی دیگر از خطوط ساحلی معروف ترکیه است. این شهر ساحلی دارای ویلاهایی با دید دریا، خانه های سنگی و ویلاهای مجزا با باغ های بزرگ است. به لطف آب و هوای آن، مکان بسیار خوبی برای گذراندن زمستان نیز است.

 

آنکارا پایتخت ترکیه

آنکارا، پایتخت ترکیه، یکی دیگر از مقاصد ترجیحی در میان مهاجران کار است. قیمت ملک در آنکارا نسبت به استانبول ارزان تر است، بنابراین اگر به دنبال زندگی در یک شهر بزرگ هستید اما نمی خواهید مبالغ زیادی سرمایه گذاری کنید، می توانید آنکارا را نیز در نظر بگیرید.

 

توجه به مسائل اداری و سند زدن

قانون ترکیه می گوید که انتقال ملک می تواند در ادارات ثبت ملک انجام شود. ممکن است مجبور شوید دو نوع سند امضا کنید، سند مالکیت و سند زمین. پس از دریافت گواهی سکونت می توان آنها را دریافت کرد. در حال حاضر گرفتن سند سکونت زمان بر و سخت است. پس بهتر است با مشاورین املاکی که در زمینه چیدمان املاک برای اتباع خارجی تخصص دارند مشورت کنید. املاک گات ترکی با داشتن سالها تجربه در زمینه خرید ملک در استانبول با حفظ منافع شما در کنار شما خواهد بود تا بتوانید یا توجه به بودجه خود بهترین ملک در خریداری کنید با ارتباط با کارشناسان ما میتوانید به سایت ما در گات ترکی مراجعه فرمایید.

 

کمک گرفتن از افراد با تجربه

صدها و هزاران ملک برای فروش در ترکیه وجود دارد و مشاوران املاک زیادی  نیز در این حیطه مشغول به کار هستند. ابتدا یک مشاور املاک مناسب را پیدا کنید. اگر شخصی را می شناسید که قبلا ملکی در ترکیه خریده است، با او مشورت کنید و از او بخواهید که چند مشاور املاک را به شما معرفی کند. شما باید هر گزینه ای را که در اختیار دارید بررسی کنید. با مشاور املاک خود

رابطه خوبی برقرار کنید تا بهترین معاملات ممکن را برای شما رقم بزنند.

 

بررسی قیمت و متراژ مورد نظر

قیمت خانه در ترکیه به پول ایران از ۷۰۰ میلیون تومان آغاز میشود. این مقدار پول برای خرید خانه۵۰ متری است. برای مثال در غرب استانبول یک خانه ۷۰ متری و یک خواب قیمت حدودی ۳۰۰ هزار لیر میباشد.شما میتوانید به رقمی خیلی کمتر از ایران ملک مورد نظر خود را تهیه کنید. البته توجه داشته باشید شما با خرید ملک میتوانید اقامت را کسب کنید، اما برای اخذ شهروندی باید تا یک مبلغ مشخصی ملک را خریداری کنید.

ودرآخر

ترکیه با آب و هوا، طبیعت، فرهنگ و تاریخ دیدنی خود، همیشه مقصدی مطلوب برای خارجی ها بوده است. ترکیه نه تنها یکی از داغ ترین کشورها برای شهروندی دوم است، بلکه بازار املاک و مستغلات بسیار جذابی دارد که می تواند بازگشت سرمایه قابل توجهی را ارائه دهد. ما این راهنما را ایجاد کرده ایم که شما را با زیر و بم خرید ملک در ترکیه آشنا می کند. برای خرید ملک بهتر است با افرادی که سالها در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت دارند همکاری کنید. زیرا به قوانین اشراف کافی دارند و میتوانند به بهترین نحوه شما را راهنمایی کنند. املاک گات ترکی سالها تجربه در این زمینه میتواند با حفظ منافع شما، در خرید ملک به شما کمک کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
ایبوک رالی
تاریخ ثبت : 21 خرداد 1401

بهترین مرکز خرید کتاب‌های دیجیتال کدام است؟