ویزای کار استرالیا به صورت دائم و انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا

کشور استرالیا به دلیل داشتن سطح رفاه بالا، اقتصاد امن و قدرتمند، طبیعتی زیباو...برای مهاجرت جز گزینه هایی است

توسط ABDOOSNEWS در 19 آبان 1399

کشور استرالیا به دلیل داشتن سطح رفاه بالا، اقتصاد امن و قدرتمند، طبیعتی زیباو...برای مهاجرت جز گزینه هایی است که در اولویت بوده است. استفاده از ویزای کار استرالیا از جمله روش های پرطرفدار برای مهاجرت به استرالیا می باشد که سالانه حدود 50 هزار نفر با استفاده از این روش وارد کشور استرالیا می شوند. حالا چگونه میتوانیم ویزای کار استرالیا بگیریم؟ مهمترین نکته استفاده از بهترین وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا دامون آرین  نکته ای که در این میان وجود دارد این است که ویزای کار استرالیا با ویزای اقامت از طریق تخصص و مهارت متفاوت می باشد جهت اخذ ویزای کاری استرالیا در ابتدا شما باید از یک کارفرمای استرالیایی تقاضای کار داشته باشید اما برای ویزای مهارتی احتیاجی به کارفرمای استرالیایی ندارید و باید به وسیله ی سیستم امتیاز بندی و دارا بودن امتیازات مرتبط برای دریافت ویزا اقدام نمایید اما این درحالی است که جهت اخذ دریافت ویزای کار استرالیا باید فردی که یک بیزینس دارد دعوتنامه ای برای شما ارسال کند که ارسال دعوت نامه منوط به طی کردن مراحل ویژه ای است که باید کارفرما آن را انجام دهد. ویزای کاری استرالیا در دو نوع دائم و موقت وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای شرایط و ضوابط خاص خود هستند که در این مقاله به دنبال آن هستیم که با انواع ویزاهای کاری اقامت دائم آشنا شویم.

ویزاهای کاری اقامت دائم در استرالیا عبارتند از:

  • ویزای 189

ویزای 189 مختص افرادی است که قصد دارند  از طریق کار و با خانواده ی خود به استرالیا مهاجرت کنند و با دریافت اقامت دائم استرالیا به محض ورود به کشور استرالیا، مشغول تحصیل، کار و زندگی می شوند. با اخذ این اقامت نه تنها از طرح درمان ملی برخوردار می شوند بلکه با داشتن شرایط لازم می توانند تقاضای شهروندی استرالیا را بدهند. تقاضا کنندگان این نوع ویزا تمایل دارند که از اسپانسر فامیلی و یا ایالتی استفاده نکنند. درخواست این ویزا بر اساس امتیاز فرد  متقاضی، مورد بررسی قرار می گیرد. افراد متقاضی که بر اساس سیستم امتیاز بندی مهاجرت کاری استرالیا، حداقل 65 امتیاز را داشته باشند واجد شرایط این ویزا هستند. ویزای 189 بهترین نوع ویزاها می باشد چرا که به صورت نامحدودی در این کشور زندگی و تحصیل کنید.




ویزای کار استرالیا

  • ویزای دائم 190 استرالیا

این نوع ویزا یعنی ویزای دائم 190 استرالیا دائمی می باشد، برای اقدام به این ویزا نیاز به اسپانسر شیپ ایالتی است. ایالت های 8 گانه استرالیا جهت جبران کردن کمبود های نیروی کار محلی خود اسپانسر افرادی می شوند که حرفه و تخصص آن ها مختص آن ایالت می باشد. متعهد شدن فرد متقاضی جهت اقامت حداقل دو سال در ایالت مربوطه از شروط کلی محسوب می شود. از شروط اصلی جهت اقدام برای این ویزا، دارا بودن حداقل 60 امتیاز و البته موافقت یک ایالت استرالیا جهت اسپانسر کردن فرد درخواست دهنده می باشد. لازم به ذکر است که هنگام دریافت اسپانسر شیپ ایالتی 5امتیاز به فرد متقاضی داده می شود و امتیاز آن فرد به 65 می رسد و حداقل امتیاز جهت مهاجرت کاری می باشد. ویزای دائم مزیتی که نسبت ویزای 189 دارد این است که این امکان وجود دارد از هر دو لیست  STSOLو MLTSS بتوان شغل مورد نظر خود را انتخاب کرد.





ویزای کار استرالیا


  • ویزای پنج ساله 491

ویزای 491 استرالیا دائمی نبوده و به صورت موقت می باشدکه اعتبار آن به مدت پنج سال است.  این ویزا مانند ویزای 190 نیاز به اسپانسر شیپ ایالتی دارد. البته لازم به ذکر است که می توان از امتیاز اقامت خویشاوندان نزدیک در این کشور را برای این نوع ویزا استفاده نمود. افرادی که دارای 50 امتیاز هستند امکان اقدام این ویزا را دارند به دلیل اینکه با اخذ اسپانسر 15 امتیاز به متقاضی داده می شود. پس از دریافت ویزای   491  اگر متقاضی به مدت زمان سه سال در یکی از مناطق کم جمعیت استرالیا اقامت داشته باشد و با حقوقی حداقل 53900 دلار استرالیا مشغول به کار شود، می تواند اقدام به دریافت ویزای دائم کند[P1] .


وکیل مهاجرت استرالیا در تهران

یکی از اصلی ترین سوالاتی که برای متقاضیان مهاجت ایجاد می شود این است که آیا وکیل مهاجرت در تهران وجود دارد و یا باید در استرالیا باشد در صورتی که چنین نیست و یک وکیل می تواند در هرکجا مشغول به کار باشد حتی تهران شما می توانید با مراجعه به اینک مشخص شده به یکی از قدیمی ترین ومعتبرترین وکیل مهاجرت استرالیا دسترسی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

 
 
 
 


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن