مک دونالد به تازگی فناوری را از پنجره بیرون انداخت

بسیاری از دنیای فناوری دوست دارند خود را در ردای اجتناب ناپذیر بپوشانند. البته Web3 موفق خواهد بود. همه آن را

توسط ABDOOSNEWS در 29 شهریور 1401

بسیاری از دنیای فناوری دوست دارند خود را در ردای اجتناب ناپذیر بپوشانند.

البته Web3 موفق خواهد بود. همه آن را خواهند خواست. زیرا هر شرکت VC و فناوری می خواهد که همه آن را بخواهند.

با این حال، گاهی اوقات زندگی انسان تصمیم می‌گیرد در جهتی متفاوت بپیچد و مشاهیر فناوری بخشی از درخشش (خود مدیریتی) خود را از دست می‌دهند.

به نظر می رسد که چند سال پیش، فناوری غذا را زیر بال فلزی خود می برد و آن را به چیزی بسیار متفاوت تبدیل می کرد.

موضوع گیاهی بود، و شما با چه کسی بحث می کردید؟

برندهای فست فود به رقابت پرداختند تا ببینند چه کسی می‌تواند از گوشت تقلبی Happy Meal یا Whopper موفق شود. با Beyond Meat، غیر گوشتی تبدیل به یک چیز جالب برای خوردن شد. لزوماً سالم‌تر نبود - آن چیزها هنوز پر از کالری بودند - اما جهان را از اثرات بد انتشار گاو نجات می‌داد.

با این حال اخیرا، یک اتفاق بسیار عجیب این مفهوم را مورد آزمایش قرار داد. به نظر می رسد که مک دونالد خیلی بی سر و صدا برگر duyenvietfashion خود را به مرتع فرستاده است.

من یکی از این چیزها را چشیدم و آن را کاملاً خوشایند یافتم. شما می توانید، اگر آن را با یک لیوان شراب جفت می کردید، من را متقاعد کنید که گوشت گاو است.

با این حال، طرفداران مک دونالد آمریکایی از آن اجتناب کردند.

بیایید یک تحلیل بعد از بازی انجام دهیم.

اولین فکر ممکن است این باشد که گیاهخواران و گیاهخواران و افراد دارای زندگی سالم اغلب به مک دونالد مراجعه نمی کنند. با این حال، به ویژه در طول همه‌گیری، مک‌دونالدز اغلب تنها منبع سریع و ارزان غذا بود.

چرا حداقل آن را امتحان نکنیم؟ چرا از مغزهایی که وارد این کار شدند قدردانی نمی کنید؟ چرا به تغییر تصویر موریکان گوشت خوار کمک نمی کنید؟

همچنین: ما 5 بهترین ناگت مرغ وگان را مورد آزمایش قرار دادیم

گونه‌های گیاه‌خوار و وگان سرسخت‌تر مخالف بودند که مک‌پلانت در همان کباب‌پزی که نسخه گوشتی جهانی پخته می‌شود، پخته می‌شود.

ما خدمات تحویل غذای ارزان را بر اساس ترجیحات غذایی، زمان آماده‌سازی و آشپزی، تخفیف‌ها، هزینه‌های حمل و نقل و موارد دیگر برای انتخاب بهترین مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. شام بهترین انتخاب ZDNET است زیرا هر وعده غذایی از ابتدا تا انتها تنها دارای پنج مرحله و شش ماده است که هزینه هر وعده آن 4.99 دلار است.

اما بیا، من می شنوم که تو بو می کنی. کمال گرایی فقط تا آنجا پیش می رود. این مطمئناً گامی در جهتی مقدس تر بود.

می ترسم برخی به سمت توضیحات سیاسی سوق پیدا کنند. چرا، در زمان‌های اخیر، کراکر بشکه یک سوسیس گیاهی ارائه کرد که باعث شد برخی از مشتریان ادعایی شرکت را متهم کنند که «لرد نه» «بیدار شده است».

آیا ممکن است صرفاً دیده شدن با همبرگر مک‌پلانت باعث نگرانی برخی از آمریکایی‌ها در مورد تصور خود از خود شود؟ آیا ممکن است آنها از دوری شدن توسط دوستان و همسایگان بیم داشته باشند؟

تصور صرف آزاردهنده است. با این حال، حتی می توان آن را به یک نتیجه دشوارتر رساند. پس بیایید. چه می شد اگر مشکل حتی بیداری ادعایی نبود، بلکه یک بی اعتمادی افسرده کننده به علم بود؟

همچنین: مک‌دونالد از مشتریان می‌خواهد که از برنامه‌اش به دلیل واقعاً رقت‌انگیز استفاده کنند

آره، دانشمندان این همبرگرها را درست کردند. آنها احتمالا یک تراشه بیل گیتس در خود دارند.

مال من این است که احتمالات را استخراج کنم، نه نتیجه‌گیری یا تحقیر کردن. بنابراین من به این واقعیت نمی پردازم که McPlant در برخی از کشورهای اروپایی بهتر عمل می کند.

در نهایت، ترجیح می دهم باور کنم که این کمی شبیه اپل در مقابل اندروید است. به سادگی تعویض کننده های مایل زیادی وجود ندارد. بنابراین، مگر اینکه McPlant به نحوی مشتریان جدیدی را به مک دونالد جذب کند، محکوم به فنا بود.

چقدر عجیب است که متقاعد کردن انسان ها به استفاده از یک برنامه جدید که در آن می توانند غریبه ها را ملاقات کنند و بر سر آنها فریاد بزنند آسان است، با این حال سخت است که انسان ها را برای انجام کاری که ممکن است به دنیا کمک کند را متقاعد کنیم.

منبع: آخر أخبار التكنولوجيا والاختراعات

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن