معرفی تلویزیون های شیائومی

معرفی تلویزیون های شیائومی در کوروش استور در این مقاله ، بهترین تلویزیون های شیائومی را معرفی می کنیم. احتمال

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1400

معرفی تلویزیون های شیائومی در کوروش استور

در این مقاله ، بهترین تلویزیون های شیائومی را معرفی می کنیم. احتمالا شما نیز میان اسامی و سری های متفاوت تلویزیون شیائومی کوروش استور سردرگم شده اید. اما نگران نباشید ، در این مقاله تلاش زیادی کرده ایم تا تلویزیون های شیائومی را معرفی و بررسی کنیم.

 

تلویزیون شیائومی کوروش استور

 

کدام مدل تلویزیون شیائومی را بخریم؟

سری 4x تلویزیون شیائومی جدیدترین سری از این تلویزیون است و دارای ویژگی های فوق العاده ای است. سری های 4x و 4a تلویزوین شیائومی در مدل های متفاوتی همچون 32 اینچی ، 42 اینچی ، 55 اینچی، 65 اینچی هستند که با توجه به نیاز و ابعاد مکان قرار گیری تلویزیون می توانید سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید. قیمت هر تلویزیون بستگی به ابعاد و ویژگی های داخلی آن دارد که شما می توانید براساس نیازتان آن را تهیه کنید.

یک نکته که هنگام خرید باید بدانید این است که کیفیت تصویر تلویزیون ارتباط مستقیمی با ابعاد آن دارد و هر چه یک تلویزیون کوچک تر می شود رزولوشن آن متفاوت خواهد بود. در سری تلویزیون های شیائومی سایز 32 اینچی نمیتواند کیفیت HD دارد و الباقی کیفیت تصویر 4k HDR دارند.

 

تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4x

 

تلویزیون ۶۵ اینچی سری 4X

مهمترین جنبه ای که هنگام خرید تلویزیون باید در نظر بگیرید این است که مشخصات فنی آن را به خوبی بررسی کنید. این صفحه نمایش با پنل  LED 65 اینچ با رزولوشن 3840x2160 پیکسل و نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز است. علاوه بر این تلویزیون از محتوای 10 بیتی HDR 4K پشتیبانی می کند و تمام این پردازش ها توسط پردازنده چهار هسته ای مبتنی بر Amlogic  ـ A53 اجرا می شوند. تلویزیون ۶۵ اینچی سری 4X دارای ۲ گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است که به شما فضای مناسبی می دهد تا برنامه های مورد نظرتان را در آن نصب کنید.

https://www.koroushstore.com/shop/xiaomi-4x-65-mi-led-tv/

 

تلویزیون ۶۵ اینچی سری 4S

به زبان ساده ، Mi TV 4S از نظر قیمت بسیار مناسب است. با داشتن هر سه پورت HDMI و USB ، Mi TV گزینه های اتصال کافی را فراهم می کند. همچنین درصورتی که WiFi برای شما مناسب نباشد ، یک پورت اینترنت نیز دارد که می توانید از آن استفاده کنید. رنگ و کنتراست در 4K Mi TV   مناسب است. سیستم عامل موجود در این تلویزیون اندرویدی است و کیفیت تصویر آن 4K HDR10  است و می تواند رنگ و جزییات تصویر را به خوبی نمایش می دهد.

https://www.koroushstore.com/shop/l65m5-5asp-mi-led-tv-4s/

 

 

تلویزیون ۵۵ اینچی سری 4S

تلویزیون ۵۵ اینچی سری 4Aیک تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه که دارای ابعاد مناسبی برای عموم مکان ها است. این تلویزیون که دارای طراحی درخشان ، کیفیت تصویر 4K واقعی در 60 فریم در ثانیه بود ، یک رابط کاربری روان و عملکرد خوب تصویر. ریموت کنترل های این تلویزیون بلوتوثی و پر قدرت هستند و از دیگر ویژگی هایش دکمه هیا کم تعداد و جستجو صوتی است.

https://www.koroushstore.com/shop/xiaomi-4s-55-mi-led-tv/

 

 

تلویزیون ۴۳ اینچی سری 4S

تلویزیون ۴۳ اینچی سری 4S دارای یک پنل LED  ۴۳اینچی است که از وضوح تصویر 1920 x 1080 و با زاویه دید 178 درجه پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، مجهز به یک موتور جستجو تصویر VPE است که به شما کمک می کند رنگ های زنده و کنتراست های عمیق تری مشاهده کنید.  تلویزیون ۴۳ اینچی سری 4a دارای سیستم عامل اندرویدی است که با ان می توانید برنامه ها و اپ های مورد نظرتان را نصب کنید. با استفاده از chromecast شما می توانید نمایشگر گوشی هوشمند و یا تبلت خودتان را بدون نیاز به کابل در صفحه نمایشگر تلویزیون مشاهده کنید.

https://www.koroushstore.com/shop/xiaomi-4-s-43-mi-led-tv/

 

تلویزیون ۳۲ اینچی سری 4a

کوچترین تلویزیون سری 4a این تلویزیون است که با توجه به صفحه کوچکش در اتاق خواب و یا مغازه های کوچک استفاده می شود. این تلویزیون با توجه به ابعادش دارای کیفیت hd  است. سیستم عامل این تلویزیون اندرویدی است و به وای فای و بلوتوث متصل می شود.

https://www.koroushstore.com/shop/xiaomi-4-a-32-mi-led-tv/

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن