مشخصات و تنظیمات مودم ایرانسل E5372 + روش خرید - مودم من

در این حالت جهت اتصال به مودم در تلفن های همراه یا کامپیوتر باید از گزینه ی Add Wireless Network استفاده نمایی

توسط ABDOOSNEWS در 23 آذر 1399

در این حالت جهت اتصال به مودم در تلفن های همراه یا کامپیوتر باید از گزینه ی Add Wireless Network استفاده نمایید و ابتدا نام شبکه را وارد کرده و در ادامه رمز عبور خود را وارد نمایید تا بتوانید به شبکه متصل شوید. نرم افزار ایرانسل من را از کافه بازار یا اپل استور دانلود کنید و سپس روی گوشی خود نصب نمایید و با ورود به حساب کاربری خود، میزان حجم باقیمانده از اینترنت مودم خود را در صفحه اول آن مشاهده کنید. در نوار آدرس مرورگر خود، IP ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را تایپ نموده و کلید Enter را بزنید. وارد سایت ایرانسل من شوید و با وارد کردن شماره سیم کارت اینترنت (شماره سیم کارت مودم) و وارد شدن به حساب کاربری خود، حجم اینترنت خود را مشاهده کنید. تغییر رمز وای فای ایرانسل ساده و آسان است اما درصورتی که با مشکل مواجه شدید می توانید از طریق سیم کارت ایرانسل خود با شماره ۷۰۷ و یا از طریق خط تلفن ثابت یا سیم کارت هایی غیر از ایرانسل با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید. استفاده از این روش در صورتی که شما از شماره ایرانسل ثبت نشده و یا شماره اپراتورهای دیگر استفاده کرده باشید امکان پذیر نمی باشد. Post has been created by GSA Content Generator Demoversion!

روش چهارم: شماره گیری تلفن گویا ۷۰۰ از خط ایرانسل و شماره گیری ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از خطوط غیر ایرانسل. برای امنیت بهتر مودم یکی از تنظیماتی که بهتر است ابتدای کار انجام دهید، تغییر نام کاربری و رمز عبور پیش فرض مودم ایرانسل tf-i60 می باشد. در بخش Password می توانید رمز پیش فرض مودم TF-i60 را پاک نموده و رمز جدید مورد نظر خود را تایپ کنید و در نهایت تنظیمات را با کلیک روی گزینه Finish ذخیره نمایید. در قسمت key pass phrase رمز قبلی را پاک کنید و رمز جدید را تایپ کنید. برای تغییر رمز مودم یا رمز Wi-Fi روی گزینه Password کلیک کنید و رمز جدید مورد نظر خود را نوشته و روی کلید Save کلیک کنید. مطمئن باشید که حروف اول این کلمه را با حرف کوچک تایپ کنید و اگر با حرف بزرگ تایپ کنید، به شما خطای نادرست بودن رمز عبور خواهدداد. در پشت دستگاه ۴ درگاه LAN دیده میشود که برای اتصال لپتاپ، کامپیوتر، مودم و دیگر تجهیزات با استفاده از کابل شبکه هستند. این مودم نیازی به نصب ندارد و بلافاصله پس از اتصال قادر به استفاده از ان هستید (Plug and Play).

هر مودم طبق مشخصات فنی که دارد، از روش هایی برای اتصال پشتیبانی می کند. در این مقاله نکات کلیدی درباره مشخصات مودم ایرانسل TF-i60، نحوه تنظیمات مودم ایرانسل TF-i60، نحوه ریست فکتوری مودم TF-i60 و هر آنچیز که شما در ارتباط با این مودم نیاز دارید، بیان شد. نحوه شارژ مودم ایرانسل به شارژ سیم کارت های ایرانسل و بسته هایی که برای مودم ها وجود دارد بستگی دارد. در نحوه شارژ مودم های همراه ایرانسل، شرکت ایرانسل این نوع بسته های اینترنت خود را به صورت بسته های ساعتی، روزانه، ۳ روزه، هفتگی، ۱۵ روزه، ۳۰ روزه (۱ ماهه)، ۶۰ روزه (۲ ماهه)، ۹۰ روزه (۳ ماهه)، ۱۲۰روزه (۴ ماهه)، ۱۸۰ روزه (۶ ماهه) و ۳۶۰ روز (سالانه) تهیه و در اختیار کاربران خود قرار می دهد. قیمت مودم TF-i60 از ۱ ملیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، بدون در نظر گرفتن هزینه بسته اینترنت می باشد. مودم و وسایل جانبی آن را دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید. مودم همراه و قابل حمل نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن