تنظیمات igtv اینستاگرام و اموزش دانلود ویدیوهای ای جی تی وی از اینستا پلازا

در رتبه دوم بایستی اظهار کرد که اینستاگرام یک عدد از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در دسترس بودن این افراد

توسط ABDOOSNEWS در 1 مهر 1401
در رتبه دوم بایستی اظهار کرد که اینستاگرام یک عدد از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در دسترس بودن این افراد را برای مردمان معمولی فراهم می‌کند. در این برگه می توانید فیلم های منتشر شده بوسیله دوستان عزیز خود را مشاهده کنید. همچنین قابلیت و امکان مشاهده دوستداشتنی ترین ویدیوها در هر مجموعه در این نصیب وجود دارد. اکنون ورقه ای مانند رخ پایین تماشا خواهید کرد که به جهت آپلود ویدیو می بایست بر بر روی آیتم چرخ دنده کلیک کنید.
  • Video Downloader for IGTV همین برنامه به‌سرعت و فارغ از دردسر پست موردنظر ما را دانلود می‌کند.
  • لینک ویدیویی که قصد دانلود آن را دارید، در بخش معین شده وارد نمایید و مورد دانلود را گزینش کنید.
  • قیمت خرید کردن سرویس‌های IGTV ایرانی لایک به شرح بالا می باشد.
  • فقط می‌توانید افراد را باطن توضیحات پست igtv تگ نمایید که اینکار را باید در دوران تکثیر کلیپ ویدیو و هنگام تالیف description یا توضیحات آن به کمک هشتگ و اسم کاربری فرد گزینه حیث انجام دهید.
  • افراد در موقعیت‌های مکانی و جغرافیایی مختلف زندگی می‌کنند؛ به این ترتیب شما می بایست یک دوران مناسب برای ارسال پست گزینش کنید .
  • ویدیو خود را آپلود کنید و یک عکس برای کاور انتخاب کنید، یک تیتر و تفسیر بیشتر کنید و حتی آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید.
از این فرم می‌توانید برای ورود و یا این که تصویب اسم در مجله کاپریلا استفاده کنید. همچنین، سفارش می گردد که از تِم و استایل‌های همیشگی به جهت تولید اپیزودها استفاده نمایید تا یک فن به‌هم پیوسته از محتواهای تصویری تولید شود. از اینجا، میتوانید مجموعه نو بسازید یا ویدیو را به یکی از تیم های موجود طولانی تر کنید. به جهت آغاز یک ویدیو را حیاتی زدن کلید add to series به یک تیم اضافه کنید. چنانچه همین او‌لین ویدیو شما در مجموعه باشد، می بایست اول اسم و توضیحات تیم را وارد کنید. میتوانید اساسی به کارگیری از Facebook Creator Studio ویدیو های IGTV خویش را برنامه ریزی نمایید تا در زمانی مشخص ارسال شوند. ایجاد یک راهکار به شما احساس سوق‌دهی و اعتماد به نفس بیشتر می دهد. پیج آبی تنها وب سایت تخصصی خدمات اینستاگرام کار خویش را از شروع سال ۱۳۹۷ شروع کرده و از ابتدای کار خود هدف خود را ارائه خدمات باکیفیت و رضایت تام مشتریان قرار داد. تارنما ما با علامت اعتماد الکترونیک از وزارت صمت می‌باشد و در 24 ساعت شبانه روز پشتیبان شما دوستان می باشد. امیدواریم از کیفیت، شتاب و امنیت بالا در ارائه سرویس ها راضی بوده باشید. حیاتی کلیک روی مورد Tag people می‌توانید اکانت‌ها متفاوتی را در پست خود تگ کنید. این فعالیت احتمال چشم شدن پست شما در اکسپلور را افزایش می دهد. می‌توانید عکس خویش را ویرایش کرده و اهمیت تعیین افکت بر روی آن جلوه تازه‌ای به آن دهید و بعد از آن دارای دوستان عزیز و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید. اکنون این کانال اجتماعی پرطرفدار برنامه‌ای تازه حساس عنوانIG Tv (تلویزیون اینستاگرام)را معرفی کرده است. اینستاگرام یک کانال اجتماعی پرطرفدار حساس اعضا زیاد است. طبق آمار این شبکه اجتماعی در اکنون حاضر بیش از یک میلیارد کاربر دارد! 6- همین مرحله، سطح آخر به جهت به اشتراک گذاری ویدئو طولانی در اینستاگرام است. و شما می توانید اساسی کلیک بر روی مورد post پست خود را به اشتراک بگذارید. برای دانلود از IGTV یک‌سری راه متفاوت وجود داراست که راحت‌ترین و سریع‌ترین آنها، دانلود از طرز پیوند است. اهمیت داشتن پیوند مطالب شما می‌توانید هرچیزی را در اینستاگرام دانلود کنید.

استانداردهای ویدئوی IGTV:

در زیر صفحه، در تب‌های مختلف هم کانال‌ها و اکانت‌هایی که کلیپ ویدیو آپلود کرده‌اند به جهت شما اکران داده می‌شوند. IGTV اینستاگرام یک پلتفرم می باشد که دارای استفاده از آن شما می‌توانید ویدئوهای بالاتر از یک دقیقه در اینستاگرام آپلود کنید. تا قبل از آمدن IGTV اینستاگرام، اعضا صرفا مجاز بودند ویدئوهای یک دقیقه‌ای ارسال کنند. عمومی وقتی به برگه ی IGTV وارد می شوید در ابتدا حیاتی یک صفحه ی برفکی را روبرو می شوید، احتمال دارد برهان اینستاگرام به جهت همین کار، این باشد که حس تماشای تلویزیون در ذهن شما تداعی شود. پس از کنار رفتن برگه ی برفکی، ویدئویی از دوستان خویش خواهید دید، همین طور در زیر کاغذ نیز در تب های متفاوت هم شبکه ها و اکانت هایی که کلیپ ویدیو آپلود کرده اند برای شما قابل تماشا می باشد. و اهمیت وجود همین برنامه، به شکل مداد وارد بخش ویدئوها می شوید. در اکنون حاضر می توانید اپلیکیشن IGTV را به جهت دستگاه های اندروید و ios از وب سایت گوگل پلی و mirror دانلود و کارگزاری نمایید. البته خوبتر میباشد بدانید که اینستاگرام همین امکان را به جهت کاربران فراهم نموده تا بسادگی ویدئوی خود را در مرورگر وب رایانتور و در بخش IGTV آپلود کنند. از آنجایی که IGTV برای کلیپ ویدیو های طولانی می باشد شما می توانید ویدئوهایی اساسی ارتفاع 15 ثانیه تا 60 دقیقه را در آن آپلود کنید. محل ذخیره شدن ریلز در پیج شما است، ریلز مانند IGTV یک بخش منحصربه‌فرد در پیج اینستاگرام شما دارد. پست های اسلایدی در اینستاگرام معمولا حیاتی استقبال بیشتری رو به رو هستند، زیرا مخاطب ها بیشتر می توانند دارای این نوع پست ها ارتباط برقرار کنند. یکی از دیگر از علت‌های استقبال بسیار از پست اسلایدی در اختیار گذاشتن نکته ها بخش اعظم به جهت مخاطب است. فارق التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه‌ زنجان هستم اما علاقه‌ام به فریلنسری و تولید محتوا باعث شده تا اینجا در سرویس شما باشم. میتونم بگم تو همین عمل اکثر از هر جای دیگه‌ای حتی دانش گاه تونستم مطالب‌ نو یاد بگیرم. امکان IGTV اینستاگرام را می‌توان یکی از پرطرفدارترین امکانات این برنامه دانست.

دستیار پاسخگو دایرکت اینستاگرام

به طور کلی ویدیو ها اینگیجمنت بیشتری از عکس در یافت میکنند. ویدیویی که در بخش IGTV به نمایش در میاد قابلیت و امکان بیشتری به جهت رفتن به اکسپلور و قرار گرفتن در بخش مخصوص IGTV ها رو داره. به جهت همین که بتوان به این سوال جواب اعطا کرد که پست اینستاگرام خوب تر هست یا IGTV، بایستی علاوه بر مزیت های همین قابلیت اشتراک گذاری ویدئو، معایب آن را هم بشناسیم. در پست هایی که به شکل آی جی تی وی به اشتراک گذارده می شوند نمی اقتدار آمار دقیق بازدیدها، لایک ها و نمایش در اکسپلور اینستا را فهمید؛ به این ترتیب قابلیت و امکان تحلیل دقیق این دسته پست ها وجود ندارد. علاوه بر همین نمی قدرت تشخیص اعطا کرد که افراد تا کدام بخش ویدئو را مشاهده کرده اند و چه تعداد از آن ها بدون فشردن دکمه تماشای ادامه ویدئو از آن پیشین اند. به این ادله میباشد که برخی از فعالان در Instagram پست های اسلایدی را ترجیح می دهند.

ویژگی های IGTV یا تلویزیون اینستاگرام چیست؟

در غیر همین رخ حداکثر روزگار ویدیوهای IGTV شما نمی‌تواند بیش از 10 دقیقه باشد. برای بهبود بیشتر دیده شدن فیلم های IGTV خود ، اطمینان حاصل کنید که هشتگ های مربوط به پست خود را در کپشن پست اینستاگرام طولانی تر کنید. تا حتی اشخاصی که فالوور شما نمی باشند ، بتوانند آن ها را در بخش هشتگ ها پیدا کنند. همین عمل فیلم ها را در برابر مخاطبان مرتبط قرار می دهد و نه تنها دنبال کنندگان فعلی شما. یکی از از دوستداشتنی ترین کاربردهای IGTV نشر یک سری فیلم های اپیزودیک (در چندین نصیب و پشت سر نیز یا به رخ سریالی) اصلی مسئله یا این که موضوعات یگانه است. اگر جنس فیزیکی به بازار عرضه می‌کنید، می‌توانید از مراحل ساخت محصول خود ویدئویی تهیه و تنظیم نمایید و به‌ اشتراک بگذارید. ویدئوهای این‌چنینی بهترین معرف برای جنس و کیفیت شماست و مخاطب را به شما نزدیکتر می‌کند. لازم به ذکر میباشد که IGTV تنها در خویش اینستاگرام قابل استعمال نیست، زیرا شما می توانید نرم افزار این تلویزیون شگفت انگیز را دانلود کنید و از دیدن ویدیو درآن لذت ببرید. این آیتم از تنظیمات IGTV اینستاگرام برای ویرایش Title (عنوان)، Description (توضیحات) و افزودن ویدیو به سری‌های IGTV موجود در پیج شما به فعالیت می‌رود. تنظیمات IGTV اینستاگرام چه کاربردی دارند؟ به چه صورت تنظیمات igtv را تغییر و تحول دهیم؟ به جهت اعمال تغییرات در تنظیمات IGTV اینستاگرام می‌توانید .... نظیر هر پلتفرمی، اگر به دنبال تولید مخاطبی هستید، باید اطمینان حاصل کنید که به طور آراسته محتوای اهمیت میزان مرغوب بودن را بارگذاری می کنید. توجه داشته باشید که شما نمی توانید ویدیو را داخل برنامه IGTV ضبط کنید، براین اساس مجبور می باشید اکنون آن ها را به صورت جداگانه از گالری خود آپلود کنید. زمانی که شما پست تون حذف میکنید و مجددا در پیج تون ثبت میکنید نباید انتظار داشته باشید ویو ها هم به پست تازه ارسال بشه. پس مطلقا هر مدل تغییری که میخواید در پستتون بدید رو قبل از تصویب سفارش انجام بدید. با همین فعالیت می‌توانید مخاطب را به دیدن نصیب بعدی ویدیو خویش ترغیب کنید. می‌توانید این عمل را از نحوه آیکون در گوشه بالا-راست برگه فید یا این که پروفایل خود انجام دهید. اکنون در تراز بعدی دو مورد به شما اکران داده می شود که برای تکثیر فیلم در IGTV باید از آیتم Long Video به کار گیری کنید. اگر بر بر روی Short video بزنید، فیلم شما کوچک شده و نهایت یک دقیقه از آن منتشر خواهد شد. ممکن است پس از اینکه نصیب بالا را بازدید کردید، به خودتان گفتید همین بهترین قابلیتی میباشد که می تواند یک برنامه داشته باشد و بهترین ابزار را پیدا کرده ام.

سوالات رایج درباره IGTV اینستاگرام

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خویش را در مقابل دیده مخاطبان هدفتان قرار دهید. در قسمت insight اینستاگرام مشابه تصویر زیر، می‌توانید مقدار زد خورد کاربران اهمیت کلیپ ویدیو و همینطور retention rate مربوط به تماشای ویدئو را ببینید. در حال‌ حاضر، IGTV به عنوان قسمتی از اپلیکیشن مهم اینستاگرام در اپلیکیشن قابل مشاهده‌است و اپلیکیشن مستقل آن برای اندروید و IOS در اپ‌استور موجود است. ۱- هنگامی که یک ویدئوی IGTV تولید می‌کنید، شما به کاغذ ای میروید که از شما می‌خواهد تا تیتر و توضیحات کلیپ ویدیو را در آن بیش تر کنید. کاور ویدیو به عبارتی عکسی هست که قبل از شروع به اکران ویدیو برای مخاطبان نشان داده می شود. در واقعیت کاور به مثل ویترینی برای ویدیوی شماست که در اولین مواجهه، دقت کاربر را جلب می‌کند. چون این قابلیت و امکان را می دهد در هر کدام از اسلاید ها یک جنبه را در نظر بگیریم که از طولانی شدن محتوا در هر اسلاید جلوگیری کند. به کارگیری از کپشن به جهت توضیح مطالب در اینستاگرام تماما موثر می باشد البته هیچ چیز به میزان تصاویر گویا نیست، به این علت اصلی استفاده از پست های اسلایدی می توان مطالب را در کنار عکس ها اهمیت نیز منتشر کرد. به این ترتیب ذوق خواندن و دنبال کردن در مخاطب بخش اعظم می‌شود. با توجه به این‌که اینستاگرام یک پلتفرم تصویر محور است، بهترین شیوه به جهت جذب مخاطب استفاده از تصاویر خوشگل و جالب است. چون در صورتی که اشخاص حتی رغبتی به خواندن محتوا نیز نداشته باشند، حتما این تصاویر را مشاهده می کنند. البته اگر یک پست از حیث ویژگی های ظاهری قشنگ باشد ۱۰۰ % اشخاص برای خواندن آن ترغیب می شوند. اینستاگرام از همین مورد که بخش اعظمی از اعضا این مدل تلفن همراه را در دست می گیرند، به کار گیری کرده و کار اعضا را به جهت آپلود ویدئو های عمودی فراوان سهل وآسان کرده است. مورد بعدی که برای کاربران مرز و بوم ما فراوان حیاتی و کاربردی ست این هست که یوتیوب در مرزوبوم ما فیلتر شده است البته اینستاگرام در درحال حاضر حاضر پابرجاست و این سبب ساز جذب کاربران فراوان متعددی به این اپ خواهد شد. ۵ مطلب دارای کلمه‌ی با «چرا اینستاگرام من igtv نداره» ثبت شده میباشد - دانلود شبکه های اجتماعی, تدریس نتورک های اجتماعی,اندروید و آی او اس,شبکه های اجتماعی کامپیوتر, ... May 11, 2020 — IGTV اینستاگرام به یک حریف جدی برای یوتیوب تبدیل شده است. آخرین سایتی که برای دانلود ویدیوهای IGTV معرفی می‌کنیم، وبسایت igram.io می‌باشد. استفاده از همین تارنما هم همانند دو تارنما معرفی شده زیاد آسان می‌باشد. به جهت دانلود ویدیو IGTV خود مثل راهنمای زیر عمل کنید. حداکثر مدت آپلود ویدیو برای اکانت های معمولی 10 دقیقه و به جهت اکانت های ثبت شده و پهناور 60 دقیقه است. همچنین حداکثر حجم ویدیو به جهت اکانت های بی آلایش 650 مگابایت و به جهت اکانت های ثبت شده 5.4 گیگابایت است. در ادامۀ همین مطلب همه‌چیز را دربارۀ IGTV اینستاگرام یاد می‌گیریم. یک عدد از ویژگی‌های بسیار لطف که در یک سری وقت آخر به اینستاگرام بیش تر شد، IGTV اینستاگرام است که به اشخاص همین اجازه را میدهد تا ویدیوهایی بیش از یک دقیقه را در صفحه‌ی خود آپلود کنند. تا قبل از بیش تر شدن این ویژگی به اینستاگرام، تنها امکان نشر پست‌های یک دقیقه‌ای وجود داشت.

نمونه کارها

تمام کاری که شما برای پیش‌نمایش ویدیو انجام خواهید بخشید همین می باشد که کلید لغرنده را به سمت سبز حرکت دهید. وقتی پیش‌نمایش ویدیو IGTV خود را ارسال می‌کنید، عنوان و توضیحات در زیرنویس فیلم کپی می‌شود. همچنین می‌توانید بر روی ویرایش جلد نمایه ضربه بزنید تا طرز سناریو عکس روی جلد IGTV شما، در شبکه نمایه تهیه شود. در ژوئن سال ۲۰۱۸ بود که اینستاگرام عاقبت با افزودن قابلیتIGTV خود؛ کانون اعتنا را از پلت‌فرم‌های رقیب گرفت و راهی نو به جهت به دست آوردن پیروزی بیشتر پیدا کرد. در حالی که پست‌ها و داستان‌های اینستاگرام، به اعضا اجازه‌ی تکثیر فیلم‌های ۶۰ یا این که ۱۵ ثانیه را می‌دهند؛ ویدیو IGTV توانایی نشر محتوای ویدیویی عمودی یا افقی، حیاتی فرم طولانی مدت را فراهم کرد. ممکن هست به جهت اکثری از اعضا اینستاگرام این سوال پیش بیاید که چطور در اینستاگرام IGTV بگذاریم و چطور آن را به صورت یک پست منتشر کنیم. بایستی گفت که قابلیت‌های اکثری به اینستاگرام بیش تر شد تا بخش IGTV آن بهبود یابد و عمل را به جهت کاربران بیش از پیش ریلکس کند. در همین مقاله کلیدی ما یار باشید تا به طور کامل به نحوه‌ی آپلود IGTV در اینستاگرام بپردازیم. در برگه آن‌گاه می توانید به جهت ویدئوی خویش عنوانی وارد کنید. اگر بخواهید هم‌زمان فیلم در فیسبوک نیز منتشر شود، مورد Facebook page را پر‌نور کنید.

سرویس ارتقا بازدید ویدیو IGTV اینستاگرام !

IGTV اینستاگرام در واقع ترکیبی از دو کلمه و واژه Instagram و TV میباشد که به اختصار و برای آسانی در گفتار IGTV نامگذاری شده است. دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس قدم آخر حرفه‌ای شدن است. در آغاز تازه ترین ورژن اینستاگرام را از app store و یا این که play store دریافت کنید. بنابراین با استفاده از خدمت های خدمات IGTV دکان اهل ایران لایک که واقعی و مناسب می باشند در هزینه های خویش صرفه جویی نمایید. سالهاست در حوزه تدریس بدون پول در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی عمل می کنم و هدفم ارتقای مرحله علمی فارسی زبانان عزیز در سراسر دنیاست. چنانچه یک عکس هزاران حرف برای گفتن دارد، یک ویدیو میتواند میلیون ها کلام داشته باشد. در حالی که اهداف سایت خبری IGTV به دقیقی تحلیل های اینستاگرام وجود ندارد اما هنوز نیز می توان از عملکرد ویدیو اطلاعات متعددی به دست آورد. در این راهنما، هر آنچه در آیتم IGTV بایستی بدانید کلیدی شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از ساخت نتورک و ساخت سریال های مخاطب پسند برای باز‌نگری عملکرد شما. نحوه گذاشتن عکس تمام ورقه و بدون برش در پست اینستاگرام دوچندان معمولی است. در این مقاله قصد داریم طرز آپلود پست در اینستاگرام اهمیت سایز با ... داشتن آی جی تیوی یکی دیگر از خط مش های جذب فالوور و یا شناخته شدن DownloadGram مارک و بیزینس شماست. هر چه میزان ویدیوهای جالب تر و خلاقانه تری را در همین نصیب قرار بدهید مشاهده پیج شما فراتر رفته و این به این معنی که موفقیت. این فرمان باعث افزایش دارای آی جی تیوی در پیج های اینستاگرام شده است. حال بایستی یک کاور برای فیلم خویش گزینش نمایید و این چیزی می باشد که به عنوان قلاب به جهت کاربر اکران داده می شود و می بایست غایت کارایی خود را بکنید که یک کاور مطلوب به جهت فیلم خویش انتخاب کنید. داشتن یک کاور مطلوب سبب می شود عضو به دیدن فیلم شما ترغیب شود. همین کاور می تواند گزیده از ویدئوی شما باشد یا می تواند یک کاور از قبل طراحی شده باشد. به این ترتیب پس از آپدیت اینستاگرام، دیگر نیاز به انجام کاری نیست و به شکل اتومات امکان IGTV به جهت شما فعال می شود. همین امکان حتی برای فیلم سازان و کارگردانان هم کاربرد دارد و می توانند برای فروش بخش اعظم فیلم تولیدی خودشان، بخشی از آن را کلیدی استفاده از IGTV منتشر نمایند و افراد را ترغیب به خرید کنند.
آخرین مطالب