بک لینک باز

لینک فالو یا دوفالو (Dofollow): لینکهایی هستند که موتور جستجو آنها را دنبال میکند و وارد صفحه مقصد میشود. شما

توسط ABDOOSNEWS در 22 دی 1399

لینک فالو یا دوفالو (Dofollow): لینکهایی هستند که موتور جستجو آنها را دنبال میکند و وارد صفحه مقصد میشود. شما باید به دنبال پربازدیدترین و پرترافیک ترین سایت در حوزه تخصصی فعالیت خودتان باشید. ممکنه روی انجمنها یا شرکتهایی که به حوزه کاری شما هیچ ربطی ندارند نظر بذارید و از اونها به سایتتون لینک بدید. همفکری و نظرسنجی همیشه در هر فعالیتی موفق است ، شما نیز میتوانید از افراد فعال و صاحب نام در حوزه فعالیت سایتتان درخواست کنید به مقاله یا محتوای شما نگاهی بیندازند و دیدگاه خود را در مورد آن ثبت کنند . او مقالهاش را به مقالهی علی پیوند میدهد به طوری که خوانندگان این دو مقاله میتوانند هر دو دیدگاه را مطالعه و درک کنند. نقشه سایت به طور کلی به دو دسته نقشه سایت با فرمت XML و نقشه سایت با فرمت HTML تقسیم می شود. اگر این دو سایت به هم بکلینک دهند گوگل اثر زیادی به آن نمیدهد. اما راههای دیگری هم وجود دارد که این کار را با دست خودمان انجام دهیم. بک لینکها باید طبیعی باشند به این معنی که نباید از راههای مصنوعی برای ایجاد آنها در وب سایتهای خود استفاده کرد.

گوگل از امتیازدهندگان کیفی خود می خواهد تا صفحه اصلی و دیگر صفحات سایت شما را بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که این صفحات ارتباط خوبی داشته و بروز، آموزنده و مدرن می باشند. هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمندی را به سایت مزبان هدایت می کند. با این که این روش موثر و کم هزینه است اما نداشتن محتوای مناسب، تعداد بیش از حد بکلینک و زمانبندی نادرست در ایجاد بکلینک میتواند باعث شود گوگل به وبسایت شما شک کند. برخی برنامه ها نیازمند پلاگین خاص مانند فلش هستند، که همین موضوع باعث کاهش سرعت سایت می شود. قبل از اینکه شروع به لینک سازی کنید، باید توجه کنید که فقط با ساخت بک لینک یا pbn ، فقط با محتوا، فقط با سرعت خوب و … بدست آوردن رتبه بالا به معنای بیشتر در معرض دید قرار گرفتن است زیرا زمانی که یک وب سایت در جایگاه بالای نتایج جستجو قرار می گیرد ، لینک ها و بازدیدکنندگان و سیگنال های بیشتری از رسانه های اجتماعی دریافت خواهد کرد.

بک لینکها را میتوان به عنوان مکالمهی میان وب سایتها نیز شناخت، زیرا شما با هر کلیک روی هر کدام از آنها به بالا رفتن سئو نیز کمک خواهید کرد. با توجه به گسترده بودن بحث سئو هر اطلاعاتی نیاز داشتید حتماً در صفحۀ آموزش سئوی آکادمی نوین پیدا میکنید. اینگونه لینک سازی اگر طبیعی انجام پذیرد و گوگل متوجه غیر طبیعی بودن آن نشود؛ می تواند نتایج خارق العاده ای را برای سایتتان به ارمغان بیاورد. این کار به علت کوچک بودن سایز صفحه گوشی ها هوشمند انجام می شود. شاید این روش در مقایسه با روشی که در آن صاحبان وب سایت ها عمل وبلاگ سازی را انجام می دادند، برای بهبود سئو اثرات بسیار بهتری را ایجاد می کرد. یک شبکه وبلاگ شخصی برای گوگل شخصی نیست! حواستان هم باشد که بهبود محتوای یک صفحه کافی نیست. مورد دوم اینکه در نظر داشته باشید در لینک سازی تعداد لینک مهم نیست بلکه کیفیت لینک مهم هست.

محبوبترین شبکه اجتماعی در بین ایرانیها که متاسفانه قابلیت چندانی برای لینک سازی ندارد. با توجه به اهمیت این نوع لینکها، بسیاری از صاحبان وب سایتها برای به دست آوردن بک لینکها از شیوههای اشتباه استفاده میکنند. ایجاد بک لینک در قلب سئو خارج از صفحه است. در مقالهای کامل درباره انواع لینک توضیح دادیم. انواع بک لینک چیست ؟ وبسایتهایی که از نظر محتوا یا کارکرد به هم ربط دارند پس به هم لینک میدهند. حتما شما هم شنیدهاید! سعی کنید که حتما و به اجبار طبق پرسونای مخاطب خود، تولید محتوای جذاب در سوشال هایی مانند توییتر، فیس بوک، پینترست، لینکدین و … در صورتی که شما دومین روش یعنی ریدایرکت را انتخاب کنید، مقداری از ارزش آن بک لینک کاسته می شود ولی خوب از این بهتر است که شما لینکی به صفحه ی اشتباه داشته باشید چون این لینک در سایت شما ارور ۴۰۴ ایجاد می کند و هیچ رنکی به شما نمی دهد.

اما چطور؟ چگونه گوگل وب سایتهایی را که از PBN استفاده می کنند برای افزایش SEO خود مجازات می کند؟ 2. در صورت تمایل پیش از خرید بک لینک یا تبلیغات متنی خود به مقاله "همه چیز درباره بک لینک" رجوع کنید. در این مقاله در مورد بک لینک و تأثیر آن در سئوی وبسایت، صحبت خواهیم کرد. یعنی تا زمانی که پول پرداخت کنید لینک شما میماند. سازندگان PBN با سوق دهی آب راهنما به وبسایت های پول خویش ، از حق اختیاریت دامنه منقضی شده فایده تصمیمبرند. لینک اسپانسری (Sponsored): لینکهایی هستند که در ازای قرار دادن آنها در سایت پول دریافت میشود. در این روش قدیمی مدیران چندین وبسایت به صورت توافقی به یکدیگر لینک میدهند. به طور کلی، این لینکها در وب سایت شما، یک سیگنال برای موتورهای جستجو به حساب می­آیند که دیگران را به محتوای شما پیوند میدهند. متاسفانه یا خوشبختانه پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد. بک لینک، همچنین لینکهای ورودی یا لینکهای مرزی نیز نامیده میشود و زمانی ایجاد خواهند شد که یک لینک به لینک دیگری پیوند داده شود.

آخرین مطالب