برنامه چت کردن برای ایرانیان

برنامه چت کردن برای ایرانیان   من همیشه دوست داشتم با افراد جدیدی آشنا شوم و با فرهنگ های جدید آشنا شوم ، بن

توسط ABDOOSNEWS در 16 مهر 1399

برنامه چت کردن برای ایرانیان

 

من همیشه دوست داشتم با افراد جدیدی آشنا شوم و با فرهنگ های جدید آشنا شوم ، بنابراین بستن برنامه Wayfare برای من چیز بدی بود. من فکر کردم که دیگر هرگز این رویکرد شگفت انگیز را در برنامه دیگری مشاهده نخواهم کرد و فقط باید خاطراتی خوب را که چند روز پیش با Ablo ملاقات کردم و کاملاً تصادفی شاد کنم.

Abloh دقیقاً همان چیزی است که قرار بود Weifari یک برنامه بین المللی چت باشد که با استفاده از آن می توانید ثبت نام کنید تا در سراسر جهان سفر کنید و با افراد جدیدی ملاقات کنید ، اطلاعات فرهنگی و زبانی را تبادل کنید و اطلاعات جغرافیایی را به روشی که هرگز امکان پذیر نبود در مجلات و روزنامه ها

Ablo به طور تصادفی شما را به عنوان دوست پیدا می کند
از ابتدا ، ابلو به شما گفت که این یک برنامه دوست یابی نیست. بنابراین شما نمی توانید هر کاری را برای هر کسی ارسال کنید و اقدامی انجام دهید ، در غیر این صورت با برنامه نویسان و اخراج برنامه مواجه خواهید شد. محیط فرهنگی Ablo به گونه ای طراحی شده است که یک دوست متناظر را پیدا کند که حداقل در یک کشور باشد و بیش از یک قاره از شما دور نیست.

این سیستم تصادفی و البته "کنترل شده" برای دیدار با افراد جدید در نگاه اول چندان خوشایند نیست و مشکلاتی را ایجاد کرده است ، اما مهمترین عاملی است که مانع از انحراف Ablo از اهداف خود شده است. بنابراین اگر از منظر فرهنگی به برنامه بروید ، از این محدودیت شکایت نخواهید کرد. اما چگونه با کاربران جدید ارتباط برقرار کنیم؟

Ablo کاربرانی را که همزمان آنلاین هستند ، به چت در یک پنجره گپ متصل می کند ، اما با چند ویژگی منحصر به فرد. نکته اول این است که برخلاف برنامه های مشابه ، می توانید مکالمه ویدیویی نیز برقرار کنید و مزیت دیگر این است که برای مکالمه با شخص دیگر لازم نیست به انگلیسی مسلط باشید. این یکی از جالبترین ویژگی هایی است که تاکنون در یک برنامه مشابه دیده ام.

در نتیجه بهترین انتخاب من چت باران بود

البته ، خیلی بهتر خواهد بود اگر سازندگان حداقل به حدی تصمیم بگیرند که دوست شما آسیایی باشد یا اروپایی ، انتخاب کمی به شما بدهد. یکی دیگر از مشکلات رایج در سیستم چت تصادفی این است که شما باید انتظار داشته باشید که کاربر دیگری شما را نپذیرد. در حالی که این یکی از شیرینی های تجربه Ablo است که می خواهد شما را با افراد تصادفی غافلگیر کند ، هنگامی که چندین نفر پشت سر هم از صحبت کردن با شما خودداری می کنند ، به احتمال زیاد فکر حذف نصب برنامه به ذهن شما خطور می کند.

با این حال ، در تجربه من با Ablo تا به امروز ، بسیاری از مردم مشتاق صحبت بودند ، و در این مدت کوتاه دوستان خوبی از سراسر جهان پیدا کردم که دوست دارند بیشتر و بیشتر درباره خود و کشورشان بدانند. اگر آن را هم دوست دارید ، پیشنهاد می کنم همین حالا Ablo را امتحان کنید.

منبع اصلی ما برای معرفی باران چت این منبع میباشد

آخرین مطالب