انتخاب بهترین وکیل تهران

انتخاب بهترین وکیل یکی از مهمترین اقداماتی است که باید برای حل مشکلات حقوقی انجام دهید. معیارهای انتخاب بهترین

توسط ABDOOSNEWS در 27 شهریور 1401

انتخاب بهترین وکیل یکی از مهمترین اقداماتی است که باید برای حل مشکلات حقوقی انجام دهید. معیارهای انتخاب بهترین وکیل، ویژگی های بهترین وکیل در این مقاله شرح داده شده است. اولین قدم در هر پرونده قضایی، انتخاب بهترین وکیل بویژه در تهران است. در دنیای امروز کمتر کسی پیدا می شود که درگیر پرونده های حقوقی نباشد. به جای ساعت ها وقت گذرانی در دادگاه و سردرگمی، بهتر است از همان ابتدا یک وکیل متخصص و با تجربه انتخاب کنید. داشتن یک وکیل با مهارت و تخصص کافی می تواند به شما در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کند. در این مقاله لیستی از 10 تا از بهترین وکلای تهران را معرفی کرده ایم.

 

 وکیل مجرب در تهران را از چه طریقی پیدا کنیم؟  معیار شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و برخی از پرونده های معروف 10 وکیل برتر تهران را به همراه آدرس و شماره تماس بهترین وکیل ذکر کرده ایم. شما می توانید بر اساس معیارهای خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

1)      گودرز افتخار جهرمی

 

گودرز افتخار جهرمی وکیل دادگستری، وکیل پایه یک دادگستری، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، رئیس چندین دوره کانون وکلای کانون و یک عضو سابق شورای نگهبان و... جهرمی از ابتدای انقلاب اسلامی مسئولیت های مختلفی را برعهده داشته و به همین دلیل در روزنامه گل آقا لقب ابوالمشاقیل به وی داده شد.

 

آثار تالیفی و پژوهشی دکتر افتخار جهرمی عبارتند از:

 

بررسی تطبیقی ​​شورای نگهبان و شورای قانون اساسی در فرانسه

درآمدی بر مطالعات حقوق تطبیقی

دیوان داوری ایران و ایالات متحده و عملکرد آن در زمینه حقوق بین الملل

انواع کتاب های درسی حقوق

بسیاری از مقالات حقوقی که در نشریات داخلی منتشر شده است.

 

آدرس مطب: فرمانیه شرقی، خیابان شهید عسکریان، پلاک 29، واحد 1

 

۲) امیرحسین آبادی

 

امیرحسین آبادی در سال 1327 در تهران به دنیا آمد. وی وکیل دادگستری و وکیل دادگستری، 20 سال عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و قاضی بازنشسته است. وی سابقه سه دوره عضویت در هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را در کارنامه خود دارد و در سال 1374 ریاست کانون را بر عهده داشت. وی دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی و لیسانس حقوق خصوصی از دانشگاه تهران و همچنین دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه است. تاکنون 8 مقاله از حسین آبادی در مجلات معتبر ایران به چاپ رسیده است.

 

آدرس مطب: خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از استاد مطهری، کوچه شکر آبی، پلاک 10

 

2)      مونا ترابی

 

مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای مرکز با بیش از 10 سال سابقه کاری موفق در زمینه وکالت، یکی از موفق ترین وکلای ایرانی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و مدیریت موسسه حقوقی بین المللی آریان عدالت با مجموعه ای قوی و متبحر از پرونده های متعدد کیفری و مدنی مفتخر است در موارد زیر خدمات حقوقی، کیفری و تجاری را به تمامی افراد حقیقی و حقوقی ارائه دهد:

 

وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از مستغلات، سرقفلی، توقیف مال، تخلیه اموال تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، عائله مندی، طلاق، اختلافات قراردادی، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، فسخ قرارداد، خلع ید

 

وکالت در کلیه پرونده های کیفری از جمله کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا، جرایم مواد مخدر، پولشویی، باج خواهی، قتل، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی

 

وکالت در دیوان عالی کشور

 

داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین افراد و شرکتها

 

وکالت در کمیسیون های ماده 100 شهرداری و کمیسیون های مالیاتی

 

تنظیم قراردادهای مشارکت در قراردادهای ساختمانی، تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی

 

برای وکالت و مشاوره تخصصی می توانید با خانم ترابی یکی از وکلای برتر تهران هماهنگ و تعیین وقت بگیرید:

 

آدرس مطب 1: سارو غربی، نرسیده به میدان کتاب، سعادت آباد، پلاک 129، پلاک 129، طبقه 5، واحد 505.

 

آدرس دفتر 2: تهران، نفت شمالی (مصدق)، ظفر، خیابان دامغانی (11)، پلاک 38، پلاک 38، واحد 2

 

شماره بهترین وکیل تهران : 09121979750

 

شماره دفتر : 02122097090

 

3)      مسعود اسلامی مهر

 

مسعود اسلامی مهر وکیل دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز با 22 سال سابقه وکالت و ریاست هیئت مدیره موسسه داوری حقوق و صلح صدرا مفتخر است که بر تجربه طولانی خود در بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی و همچنین انجام بسیاری از پرونده های حقوقی ویژه با ارائه خدمات مشاوره و وکالت در پرونده های حقوقی، تجاری، کیفری و به ویژه در امور مدنی و همکاری در موارد زیر از جمله:

 

وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی شرکت های بازرگانی داخلی و خارجی و تنظیم قراردادهای تجاری و بازرگانی

 

وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، توقیف مال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ قرارداد، اختلاف قرارداد، مشارکت در ساخت و ساز و دعوا علیه دولت و نهادهای دولتی.

 

وکالت در دعاوی خانوادگی اعم از طلاق، مطالبه مهریه، نفقه، حضانت

 

وکالت در کلیه پرونده های کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، مواد مخدر، سرقت، قتل، پولشویی، قاچاق کالا و ارز، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، جعل اسناد و مشروبات الکلی.

 

وکالت در کلیه مراجع قضایی اعم از دیوان عدالت اداری، دیوان عالی کشور، کمیسیون های ماده 100 شهرداری، کمیسیون های اصل 56 جنگل ها و مراتع و کمیسیون ماده 12 زمین شهری و وکالت در دادگاه های انقلاب اسلامی.

 

داوری در کلیه دعاوی مدنی و دعاوی قراردادی بین اشخاص حقیقی و شرکتهای تجاری و نیز با توجه به وجود داوری به عنوان یکی از مراجع رسیدگی در زمینه حل اختلاف و ایجاد صلح و سازش بین افراد در دعاوی مدنی و قراردادی و در جرایم. چه در دادگاه مطرح شود و چه نباشد و در هر مرحله از دادرسی قابل گذشت است.

 

لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر به عنوان رئیس موسسه حقوقی و داوری بین المللی صدرا پیس ایجاد صلح و سازش بین مردم و انجام داوری در تمامی زمینه های حقوقی و تجاری می باشد.

 

آدرس مطب: تهران، خیابان مصدق شمالی، خیابان دامغانی (یازدهم)، واحد 2، بلوک 38، خیابان ظفر

 

شماره بهترین وکیل تهران: 09121932428

 

شماره دفتر: 02122221867 – 02126413766 – 02126413763 – 02126413112

 

حضور در دفتر با تعیین وقت قبلی و هماهنگی

 

4)      امین گلریز

 

دکتر امین گلریز وکیل پایه یک دادگستری در تهران و عضو کانون وکلای مرکز. وی دارای سوابق کاری و علمی درخشان از جمله فارغ التحصیل رتبه اول دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموز قاضی، عضویت در هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور و نویسنده کاملترین تفسیر قانون مجازات اسلامی دکتر گلریز هم سابقه قضاوت دارد.

 

سوابق خوب او در صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند رسیدگی به پرونده های حقوقی او را به یکی از مشهورترین وکلای کشور تبدیل کرده است. در سوابق کاری او می توان دریافت که پرونده های عمده حقوقی، کیفری، اموال، خانوادگی و ثبتی را پذیرفته است.

 

جهت اخذ نمایندگی و یا مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس مطب: تهران، میدان تجریش، خیابان مالکی (سعدآباد)، نبش بن بست اول، پلاک 2، طبقه 2، پلاک 2.

 

شماره بهترین وکیل تهران: 09120899917

 

شماره دفتر: 02122732919

 

حضور در دفتر با تعیین وقت قبلی و هماهنگی

 

5)      بهمن کشاورز

 

بهمن کشاورز، وکیل دادگستری و وکیل دادگستری ایرانی متولد 1323 است. سوابق تحصیلی وی لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و فوق لیسانس حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی است. متاسفانه در 12 اردیبهشت 1377 آقای کشاورز بر اثر ایست قلبی در بیمارستان مهراد تهران درگذشت. چه حیف که خانواده حقوقی بهترین وکیل خود را از دست دادند. روحشان شاد و یادشان همیشه گرامی!

 

کشاورز دو دوره رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران بود. همچنین در سال 1394 به سمت ریاست کانون وکلای مرکز منصوب شد.

 

آثار فراوانی از وی به جا مانده است، تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق تجارت و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلامی، فن دفاع در دادگاه، راهبرد و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستاجر تایید شده و ... نمونه ای از کارهای کشاورز. هستند. بهمن کشاورز به عنوان فردی محتاط شناخته می شد. گاهی از او به عنوان محافظه کار یاد می شد. اگرچه خودش معتقد بود که تعریف محافظه کار، غیر محافظه کار، افراطی و... در متون ادبی و سیاسی در ایران تعریف مشخصی ندارد و بسته به موارد، زمان و مکان بسیار متفاوت است.

 

چند مورد معروف:

 

غلامحسین کرباسچی: (شهردار سابق تهران) در سال 1376، کرباسچی با اتهامات مالی فراوانی مواجه شد و در سال 77 بازداشت شد. این پرونده توسط وکیل بهمن کشاورز و در دادگاهی به قضاوت غلامحسین محسنی اژی برگزار شد. کرباسچی به 3 سال حبس تعزیری و 10 سال انفصال از خدمات دولتی و استرداد مال محکوم شد. وی همچنین به اتهام اختلاس سه و نیم میلیاردی (که نیمی از آن به حساب شهرداری تهران برنگشته است) به 4 سال حبس تعزیری و 60 ضربه شلاق محکوم شده است.

 

سامیه و شاهرخ: وکالت پرونده سامیه و شاهرخ، دو جوان عاشق که متهم به قتل دو کودک بودند. در دهه هفتاد این دادگاه مورد پیگیری مردم قرار گرفت و همه روزنامه ها درباره آن نوشتند. در پایان این پرونده پدر سامیه مختوما و سامیه به 12 سال حبس و شاهرخ به 10 سال زندان محکوم شدند. شاهرخ پس از پایان دوران محکومیتشان به خارج از ایران می رود و سامیه با شخص دیگری ازدواج می کند.

 

6)      سید محمود علیزاده طباطبایی

 

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری در تهران متولد 1332 در نطنز بود. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک هوانوردی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق است. عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضویت در شورای اول شهر تهران. او یکی از وکلایی است که فهرستی از پرونده های معروف سیاسی و اقتصادی را نمایندگی کرده است. او در میانجیگری پرونده هایش بسیار فعال است. طبق اظهارنظر برخی از مددجویان، طباطبایی با دل و جان از مددجویان دفاع می کند نه با پولی که دریافت می کند.

 

چند مورد معروف:

 

خانواده رفسنجانی: رسیدگی به پرونده فاطمه رفسنجانی و مهدی رفسنجانی فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی را بر عهده دارد. به همین دلیل او را به عنوان وکیل خانواده رفسنجانی می شناسند.

 

شهرام جزایری: یکی از پرونده های معروف طباطبایی، پرونده اقتصادی شهرام جزایری بود. جزایری در سال ۱۳۸۰ به اتهام فساد مالی و ارتشاء بازداشت شد. سپس به 11 سال حبس انفرادی با خودداری از پرداخت مبلغ 48 میلیون و 600 هزار و 185 دلار آمریکا به بانک ملی ایران و صندوق ضمانت صادرات و پرداخت جریمه نقدی معادل دو برابر این مبلغ (97 میلیون و 200 هزار و 370 دلار آمریکا) محکوم شد. دلار). در سال 93 تمام این محکومیت ها به پایان رسید و جزیاری از زندان آزاد شد.

 

برخی از پرونده های معروف دیگر: آقای طباطبایی وکالت افراد مشهوری چون عطریانفر، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، روزنامه شرق، غنچه قومی و محمدعلی نجفی به اتهام قتل همسرش و بسیاری از پرونده های معروف در تهران بود.

 

آدرس مطب: تهران، خیابان اوین، خیابان شهید کچویی، پلاک 131

7)      کارن روحانی

 

دکتر کارن روحانی وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نایب رئیس هیئت مدیره وکلای مرکز و استادیار حقوق بین الملل است. دارای پروانه 26254 از دادگستری تهران می باشد. دکتر روحانی سابقه عضویت در هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران را دارد و پس از عضویت در کانون وکلای دادگستری مرکز، آرای وی در دوره های 29 تا 31 به ترتیب 666، 978 و 1417 رای بوده است و این روند صعودی نشان دهنده وی است. محبوبیت در بین وکلا و در دوره سی ام ریاست دانشگاه کانون وکلا را نیز بر عهده داشتند. مواضع و عملکرد دکتر روحانی علیرغم وابستگی تشکیلاتی، او را فردی متعادل و با دید باز نشان می دهد و به نظر می رسد عضویت ایشان در هیات مدیره و حتی هیات مدیره کانون می تواند به تعادل آن کمک کند. تا حد ممکن. وی یکی از وکلای متخصص در تهران است.

 

آدرس: تهران، خیابان شهید مطهری، نرسیده به جم

 

8)      غلامعلی ریاحی

 

یکی از وجوه تمایز پرونده های غلامعلی ریاحی، سیاست است. بیشتر پرونده های معروف او در دفاع از افراد مشهور سیاسی و یا مربوط به حوادث سیاسی و اجتماعی و مطبوعات است. این وکیل پرونده های خود را بسیار کمتر رسانه ای می کند و همیشه احتیاط را رعایت می کند. متاسفانه غلامعلی ریاحی وکیل دادگستری در روز دوشنبه 3 مرداد 1401 پس از یک هفته در کما بودن پس از ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

 

چند مورد معروف ریاحی

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن