انتخابات مجمع بیهار 2020: نیتیش کومار هشدار می دهد - اگر اندکی از بین برود ، زمان گذشته برمی گردد - انتخابات بیهار

[ad_1] نیتیش کومار وزیر ارشد بحار (عکس از پرونده).پاتنا: انتخابات Bihar 2020: کجای Bihar به رهبری Rashtriya J

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]
انتخابات بهار: نیتیش کومار هشدار می دهد - اگر اندکی از بین برود ، زمان گذشته برمی گردد

نیتیش کومار وزیر ارشد بحار (عکس از پرونده).

پاتنا:

انتخابات Bihar 2020: کجای Bihar به رهبری Rashtriya Janata Dal (RJD) اتحاد بزرگ (Mahagathbandhan) به دنبال آرا در انتخابات در مورد مسئله اشتغال و شغل است. نیتیش کومار NDA به رهبری (Nitish Kumar) با یادآوری پانزده سال در مقابل پانزده سال رشتریا جاناتا دال ، به رای دادن دعوت می کند. وزیر ارشد نیتیش کومار هنگام سخنرانی در جلسه حمایت از نامزدهای NDA در داناپور ، عصر شنبه شنبه که به پاتنا پیوست ، گفت که راهی که بیهار در آن قرار دارد مسیر پیشرفت است ، این مسیر عشق ، راه برادری است. اگر قرار است این کار جلو برود ، دوباره NDA را برنده شوید ، ما آمده ایم تا این را بگوییم.

همچنین بخوانید

پس از این ، نیتیش یادآوری کرد که در زمان های قدیم ، اگر اندکی حذف شود ، در شرایط پانزده ساله ، این افراد آنها را به Bihar می برند. نیتیش هشدار داد و گفت كه نباید بدانید كه چگونه می توانید در شب از بقیه خارج شوید.

نیتیش کومار دوباره در این جلسه وعده های شغلی اما گفت که برخی از افراد معنی ندارند ، اینقدر شغل می گویند ، این یک مسئله معنایی است ، آیا اینجا شغلی وجود ندارد؟ به گفته آنها ، مردم باید فرصتی برای کار پیدا کنند. نیتیش گفت که و همه اینها گفتنی است ، نه تجربه وجود دارد و نه اطلاعات. و این نوع کارها را برای ایجاد فضای گیجی غیر ضروری در جامعه انجام دهید.

آیا در Bihar NDA همه چیز درست نیست؟ BJP در مورد تقاضای رزرو با توجه به جمعیت Nitish اختلاف نظر دارد

نیتیش اکنون در هر جلسه خود خاطرات گذشته را به یاد می آورد. وی همچنین در این جلسه گفت که چگونه بازرگانان ، پزشکان به دلیل ترس از گاو مجبور به فرار از کشور شدند و چگونه هنگام تشکیل دولت آنها در مراسمی از همه احترام می گذارد. او از پیرمردها درخواست کرد که از دوران قدیمی به نسل جوان بگویند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن