اطلاعیه مهم ایران خودرو درباره قیمت هایما

اصلی اعتنا به بعدها و ترازو هایما اس7 بایستی گفت که همین خودرو بر بر روی پلتفرم مزدا تریبیوت شکل گرفته که نسبت

توسط ABDOOSNEWS در 13 آذر 1401
اصلی اعتنا به بعدها و ترازو هایما اس7 بایستی گفت که همین خودرو بر بر روی پلتفرم مزدا تریبیوت شکل گرفته که نسبت به اکثر زمان ها کراس‌ اوور های چینی موجود در بازار مرزوبوم از کابین جادار تری برخوردار است . طی سال‌ های قبلی علاقه‌ مندی خریداران اهل ایران به ماشین های شاسی ‌بلند ، موجب شده هست تا شرکت ‌های داخلی بتوانند اساسی مونتاژ و عرضه چنین خودروهایی در بازار کشور، سهم بیشتری را در همین بازار مالامال تمنا از آن خود نمایند . به‌همین برهان کمپانی جمهوری اسلامی ایران ‌خودرو در سال 1394 ، هایما S7 را میهمان جاده‌ های کشورمان کرد . آن گاه از گذشت یک سال هایما S7 توربو اهمیت پیشرانه ای قوی تر ، طراحی به ‌روز خیس و خوشگل تر به بازار کشورمان عرضه شد که در کنار مزایا ، از معایبی نیز برخوردار است. همینطور فضای داخلی اتومبیل در جلو حتی به جهت افراد بلندقامت کاملا راضی‌کننده است و مشکلی به جهت قرارگیری در پشت امر نخواهید داشت، البته موضوعی که ممکن می باشد اندکی آزاردهنده باشد، طریق جانمایی ادوات در باطن کابین همین اتومبیل هست که اندکی به بدور از اصول رخ گرفته. برای مثال کلید شروع تحت کنسول میانی و پشت مدل دنده جا خوش کرده که به جهت لمس‌کردن آن بایستی به جلو متمایل شوید و به غیر از این، در دسترس سرنشین کناری قرار دارد!
  • هایما S7 پلاس در نسخه ساده از امکانات و آپشن های خوبی برخوردار بود که در نسخه پلاس نیز به عبارتی اپشن ها به ملازم یکسری آپشن جدیدتر بیش تر شده می باشد و بخش اعظم همین تغییرات به جهت پیدایش شدن کابین و تجهیزات هایما نسبت به ماشین های جدید روز دنیا میباشد.
  • از منظر امکانات رفاهی بخش اعظمی از کارشناسان آن را در حد اتومبیل های به‌روز دانسته‌اند البته ایمنی همین خودرو نتوانسته حیث آن‌ها را به خویش جلب کند.
  • گیربکس اتوماتیک هایما S7 پلاس ایجاد میهن کره بوده و در تست‌های اولیه هم عملکرد نرم و قابل قبولی داشته میباشد و می‌تواند به جهت دوستداران ماشینهای اتوماتیک یک فاکتور اهمیت به جهت خرید محسوب شود.
  • کیفیت کابین هایما 8S نیز فراوان بهتر از اسلاف خود می باشد و تودوزی چرم کابین نیز میزان مرغوب بودن مهربانی دارد.
  • اگر چه کشور ایران ماشین اشاره‌ای به شتاب صفر تا صد آن نکرده، البته در تست‌های مختلف انجام شده، همین عدد تقریباً برابر اساسی ۱۳ ثانیه می‌باشد.
  • و اگر تعمیرات آنان به کارشناس خوب سپرده نشود منجر خرابی قطعات دیگر و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات می‌شود .
در بخش فنی این ماشین از یک موتور 1.6 لیتری توربو مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت به کارگیری شده میباشد که می تواند 195 اسب بخار اقتدار و 295 نیوتون متر گشتاور تولید کند. برای گیربکس نیز می قدرت یک گیربکس 6 دنده دستی و یا 7 دنده دوبل کلاچ را توصیه داد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این نوع 8 ثانیه اعلام شده میباشد که آن را در حوزه ی بهترین ها در کلاس خود قرار می دهد. حدود یک دهه از معرفی او‌لین ورژن هایما s7 به بازارهای جهانی می‌گذرد. خودرویی که در در آغاز اهمیت ظاهری نه‌چندان قشنگ راهی بازارهای جهانی شد ولی پس از یک سال با تغییرات پایه در ظواهر همین بار حیاتی اعتمادبه‌نفس بیشتری در صف رقیبان بلندقد خود ایستاد. حضور هایما s7 در بازار کشور‌ایران از سال 1394 و اهمیت تلاش‌های ایران‌خودرو انجام گرفت.

افزایش بها اتومبیل های مونتاژی در بازار + جدول

موسسه میراث کهن گلونی، مکتب گلونی و تارنما گلونی جایی به جهت دانستن است. اطلاعات فردی شما به جهت پردازش توصیه شما به کارگیری می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این فروش اثاثیه یدکی هایما وبسایت، و به جهت اهداف دیگری که در سیاست محافظت حریم خصوصی تفسیر داده شده است. ولی به هر هم اکنون نویسندگان متعدد نگاه‌های متفاوتی نسبت به یک گزینه مختص دارند. دسته‌بندی نشده در آخرین طرح فروش نقدی فوری فارغ از قرعه کشی هایمـا S۷ و S۵ در شهریور ۱۴۰۱ این دو خودرو به ترتیب حساس قیمت‌های ۸۴۳ و ۷۹۴ میلیون تومان به فروش رسیده است. چندی پیش هم فروش فارغ از قرعه‌کشی هایما s7 که ۸۴۳ میلیون تومان ارزش داشت، هم لغو شد. به لحاظ می رسد که این کمپانی منتظر ارتقا ارزش بوده که بعد از آن از همین ارتقا قیمت، مجددا طرح فروش بدون قرعه‌کشی را برگزار کند. هایما S7 طراحی زیبا و مالامال ابهتی دارد؛ بخصوص در ورژن توربو که در آن بعضا قسمت‌ها نظیر جلوپنجره و سپر جلو دست خوش اصلاحات شده‌اند، این جذبه ظاهری ارتقا هم داشته است. خب عده شدن این سه خلل در یک جا صرفا و فقط از کشور ایران ماشین و شرکای چینی اش بر میآید! حیاتی اعتنا به وزن ۱۵۵۰ کیلوگرمی این خودرو، به لحاظ می برسد که موتور در نظر گرفته شده برای همین کالا حقیقتا نامناسب است! شرکت خودرو سازی هایما پایین تیم مجموعه خودروسازی فاو میباشد که بزرگترین ساخت کننده خودرو در چین محسوب میشود. همین اتومبیل با توجه به پلتفرم مزدا CX7 ساخته شده البته بخش هایی از آن به وسیله شرکت هایما تغییر دیتا شده است. ماشین های شرکت هایما نیز از گیربکس اتوماتیک به جهت انتقال قدرت از موتور به چرخ ها استعمال میکند. ضمن این‌که این خودرو 85 میلیونی حیاتی عجله صفر تا صد اعلامی نزدیک به 16 ثانیه که در تهران به نزدیکی های 19 ثانیه رسید، در رقابت دارای ماشینهای بسیار ارزان قیمت از قبیل پراید و تیبا هم شرمسار خواهد شد! البته بعد از آن از بدور گرفتن و رسیدن به سرعت های پاره ای فراتر همین قضیه اندکی بهبود میابد تا هجرت رفتن حساس این اتومبیل خیلی نیز وحشتناک نباشد اما در هر صورت انتظارمان از هایما بیش از همین حرف ها بود.

مصاحبه بیت ران اهمیت طراح اهل ایران مرسدس بنز

جالب میباشد بدانید هنوز نیز که تقریباً ۱۱ سال از دوران خریداری کمپانی هایما بوسیله گروه فاو می‌گذرد، در بخش اعظمی از اتومبیلهای هایما از تکنولوژی‌های ماشین های مزدا به کارگیری می‌شود. البته در عمل، حضور همه جانبه رقبای پرطرفداری همچون جک S5 و تیگو 5 در کنار معایب هایما s7 توربو و همینطور عرضه محدودتر همین ماشین در مقایسه حساس بقیه اتومبیلهای همرده سبب ساز شد تا S7 توربو نتواند آن طور که بایستی در بازار میهن برنده کار نماید و به فروش چشمگیری دست یابد. احتمال دارد برایتان جذاب باشد که بدانید کلیدی دقت به گستردگی نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران خودرو، خلل خدمات پس از فروش برای هایما s7 توربو وجود دارااست مجله حوادث خبری و به دارندگان این ماشین سرویس ها مناسبی ارائه نمی‌شود. بخش اعظم نمایندگی‌ها بضاعت تعمیر هایما S7 توربو را نداشته یا حساس کمبود قطعات یدکی مواجه هستند. متاسفانه هایما S7 توربو توسط موسسه ایمنی C-NCAP گزینه باز‌نگری قرار نگرفته میباشد و نمی‌توان به این شاسی‌بلند چینی امتیازی در بخش ایمنی داد. البته ناگفته نماند که 4 عدد کیسه هوا، ترمزهای دیسکی مجهز به ABS+EBD+EBA، سیستم در اختیار گرفتن کشش، سیستم در دست گرفتن پایداری و HAC (کنترل ایستایی در سربالایی) از تجهیزات ایمنی هایما S7 توربو به‌شمار می‌آیند، اما دارای همین حالا نمی‌توان به مقاومت بدنه و ایمنی سرنشینان عقب اطمینان بالایی داشت. ایران‌خودرو اولی عرضه اتومبیلهای خویش در بورس کالای کشور‌ایران را اهمیت محصولات هایما آغاز کرد. تجربه گذشته بهمن موتور در فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس که سبب فروش این خودروها اساسی قیمتی فراتر از قیمت کارگاه شده بود سبب تشویق بقیه شرکت‌ها شده تا برای بدور زدن محدودیت‌های دولت در قیمت‌گذاری دستوری از بورس به‌عنوان یک رویه فرار استعمال کنند. در مدل توربو شارژ هایما S7 مطمئنا وضعیت و پارامترها گوناگون از دسته اساس همین ماشین می باشد و قدرت وپیشرانه هیجان انگیزتری انتظار خریداران همین اتومبیل را می کشد. موتور به کارگیری شده برای همین تیپ از ماشین هایما S7 حیاتی ظرفیت 1795 سی سی می باشد که می تواند نهایتا 170 اسب بخار قدرت ایجاد کرده و به گشتاور 230 نیوتن متر دست پیدا کند.

سایت سایپا فروش فوری

قیمت بازار اشکال اتومبیل هایما (آبان ۱۴۰۱) برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) بها (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور ایران ماشین صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | جمهوری اسلامی ایران ماشین صفر ۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰ S۵... ارزش بازار انواع خودرو هایما (آبان ۱۴۰۱) مارک مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | جمهوری اسلامی ایران خودرو صفر ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | ایران ماشین صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور ایران ماشین صفر ۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰ S۵... قیمت بازار انواع ماشین هایما (آبان ۱۴۰۱) مارک مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) ارزش (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | کشور ایران ماشین صفر ۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | جمهوری اسلامی ایران اتومبیل صفر ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور ایران ماشین صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵... پیش از این کمپانی کشور ایران اتومبیل طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) دارای موعد تحویل 30 روزه را مهم افزایش قیمتی حدود 200 میلیون تومان اعلام کرده بود. که فروش محصولات هایما به عامل مشکلات فنی به دوران دیگری موکول شد.

گزارش تصویری | اول تمرین گروه ملی فوتبال کشورمان پس از شکست درمقابل انگلیس

کما این‌که همین خودرو مثل بسیاری دیگر هم‌وطنانش حساس کشش نامناسب خودرو و عدم تناسب موتور و بدنه رنج می‌برد. چری تیگو گرچه طراحی جذابی دارااست و نقش پرچمدار تولید کننده خود را بازی می کند البته کماکان در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی چند قدم عقب‌تر از هم‌کلاسان کره‌ای خویش که وابسته به یک نسل قبل آن هم میباشند قرار می‌گیرد. موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر این ماشین قدرتمند به تولید ۱۴۷ اسب بخار اقتدار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور است. عجله صفر تا صد همین اتومبیل ۱۰.۵ ثانیه ثبت شده است که به گفته اعضا قابل دسترسی نیست. سقف شتاب آن ۱۹۰ km بر ساعت و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی هم ۶.۷ لیتر در هر صد km است.

آموزش ثبت اسم فروش نقدی بدون قرعه كشی ایرانخودرو خودروی هایما S7 پلاس

دینام علاوه بر تامین انرژی الکتریکی اجزائ برقی ماشین، وظیفه ی شارژ باتری هایما S7 را نیز برعهده دارد. در صورتی که این قطعه در گیر خلل شود، باتری دیگر شارژ نشده و خالی می ماند. 4- بده بستان باتری هایما اس 7 را به کارشناسان کارگزاری فروش لوازم یدکی هایما کمک باتری بسپارید تا از تندرست باتری و ماشین خویش اطمینان حاصل نمایید و گارانتی باتری را به جهت خودتان نگهداری کنید. در صورتی که بوی سوختگی روغن گیربکس را احساس کردید، خوب تر می باشد هرجه سریعتر به جهت حل همین نقص‌ اقدام کنید.

تصاویر شیوه حل همین نقص‌ که اتفاقا برای موتور مضر می باشد، استفاده از بنزین سوپر و باکیفیت است. تعدادی سالی است که متریال کابین کلیه اتومبیل های داخلی و مونتاژی از میزان مرغوب بودن پایینی برخوردار میباشند که هایما از این قاعده مستثنی نمی باشد و نباید انظار متعددی از این اتومبیل داشت ، اما تا حدودی این ایراد در نسخه پلاس برطرف شده میباشد . هایما S7 پلاس در نسخه ساده از امکانات و آپشن های مهربانی برخوردار بود که در نسخه پلاس نیز همان اپشن ها به یار یک سری آپشن جدیدتر اضافه شده است و عمده همین تغییرات به جهت بروز شدن کابین و تجهیزات هایما نسبت به خودرو های تازه روز عالم میباشد. در مشاجره ایمنی، امکانات و بعضا فناوری ها، هایما S5 تا حدی پیشرفته خیس از بعضا محصولات دیگر کشور‌ایران ماشین هست و حتی می تواند گهگاه از نگاه مشتریان فراتر از هایما S7 توربو قرار بگیرد. البته با حضور این خودرو در نمایشگاه های خودروی مختلف، معلوم بود که کیفیت S5 تا حدی کمتر از هایما S7 توربو می باشد و وقتی خودرویی چون هاوال H2 به تراز ی تولید رسید، مشخص و معلوم شوید که هایما S5 توربو، برای رقابت در مشاجره کیفی مشکلات نیکی چندان یه خرده را مهم حریف چینی اش دارد. همین کراس اوور خوش نقش و خال با موتوری قادر و ایمنی تقریبا بالا و امکانات عالی ارزش خرید بالایی دارد. اما در مقایسه با حریف هایش نظیر هایما S7 کارکرده، جک S3 صفر km و جک S5 کارکرده، می اقتدار گفت حق تقدم خرید اهمیت خودرو جک S3 و S5 است.

تهران،میدان آزادی،کوچه نورانی،ساختمان خرم،پلاک 7،واحد 2

تولید این خودرو در اواسط سال ۱۳۹۹ به علت کمبود قطعات به خاطر تحریم‌ها متوقف شد.[۵] البته پس از گذشت حدود دو الی سه ماه مجدد تولید شد و کلیدی ارتقای تجهیزات نام آن به هایما اس۷ پلاس تغییر تحول پیدا کرد. همچنین شتاب صفر تا صد هایما S7 در دسته مبنا 15.8 و حداکثر سرعتی که همین ماشین می تواند به آن رسد 165 km می باشد که همین موردها هم سبب ساز می شوند تا خریداران میل و تمایل کمتری به خرید همین جور داشته و به خرید کردن دسته تربوشارژ تمایل داشته باشند. دو مدل اساس هایما S7 به یک پیشرانه 4 سیلندر از دسته 16 سوپاپ که 2 لیتری بوده و سیستم انژکتوری پاشش چندین نقطه ای دارند. همین موتور می تواند نهایتا اقتدار 148 اسب بخار ایجاد نموده و حداکثر گشتاور 180 نیوتن متر را ساخت نماید. همین مجموعه عرضه کننده محصولات مصرفی ماشین با ضمانت اصالت و سالم فیزیکی جنس هستند و سرویس ها پس از فروشی مانند امکان ردوبدل یا مرجوعی متاع را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. هایما S7 هم جزء آن گونه از ماشین های چینی هست که حیاتی ضعف عرضه اسباب و اثاث یدکی و قطعات رو به روست و درصورتیکه بتوانید مرکز ارائه دهنده آن را بیابید، میزان مرغوب بودن های آن در موارد بخش اعظمی زیر و یا حتی تقلبی می‌باشد. خرید قطعات و لوازم یدکی ماشین از حیاتی ترین بخش هایی می باشد که اشخاص کلیدی اعتنا به سهولت دسترسی به آنها اقدام به خرید مدل اتومبیل مورد لحاظ خود می‌کنند. در واقع، داشتن خودرویی که علاوه بر راحتی و ایمنی، لوازم یدکی و قطعات در دسترسی داشته باشد هم از جمله فاکتور های آیتم اعتنا جهت مبادرت به خرید یک اتومبیل می‌باشد. در نگاه اول به این خودرو ممکن می باشد الهاماتی از خودرو هایی نظیر تویوتا پرادو و بی ام وی ایکس-۳ را بگیریم، که البته صحیح و به جا است چرا که طراحی آن یه خرده تا بخشی شباهت های زیادی حیاتی همین دو گونه ماشین دارد اما در جزئیات حیاتی یکدیگر متعدد هستند. در سال 1396، دسته توربوشارژ S7 با پیشرانه 1.8 لیتری توربو و کلیدی ظاهری مختلف و فیس‌لیفت شده درکنار تجهیزات بیشتر، به بازار جمهوری اسلامی ایران آمد که خطوط عمودی جلوپنجره‌اش، از بارزترین تفاوت‌های S7 توربو اهمیت S7 دو لیتری است. تراکم زدایی تام سطح های مختلف خودرو از گزاره صندلی ها و بقیه قسمت های جلوی خودرو که زیاد در تماس حساس سرنشین هستند. در واقع در صورت عدم دارا بودن تجهیزات منحصر به فرد و باکیفیت برای دیتیلینگ خودروی هایما، تفاوتی فی مابین فرد اهمیت تجربه و ناچیز تجربه وجود نخواهد داشت، چرا که ابزار بدون میزان مرغوب بودن و استانداردهای لازم، جراحت ها را بخش اعظم می نمایند. هایما 6P هیبریدی در راستا طراحی تفاوت چندانی مهم برادر خود یعنی هایما S۵ ندارد. در نمای جلو فرم چراغ‌ها به رخ دو تکه‌ای تغییر‌و تحول یافته و جلو پنجره هم بزرگ‌تر شده و از گرافیک نقطه‌های ماتریسی به کار گیری شده است. در عصر ی تمجید ریموت و سوئیچ ماشینهای داخلی و خارجی، روش تعریف‌و‌تمجید ریموت دستی تمام اتومبیلهای که در جمهوری اسلامی ایران هستند و نیاز به دستگاه ندارند به شما تدریس داده می شود. شما می توانید با خیال سهل وآسان از سرویس ها کارشناسی هایما و خودرو های دیگر به کارگیری نمایید و اهمیت خیال راحت خودرو مورد نظر خود را به فروش برسانید .
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن