شراب زمان: هوستون Sommeliers بر حفظ کارکنان و مهمانان امن به عنوان ناهار خوردن در سرویس رزومه

فرماندار گرگ ابوت ارائه راهنمایی به تگزاس رستوران که شروع به بازگشایی کسب و کار خود را برای ناهار خوردن در سرو

توسط ABDOOSNEWS در 23 اردیبهشت 1399

فرماندار گرگ ابوت ارائه راهنمایی به تگزاس رستوران که شروع به بازگشایی کسب و کار خود را برای ناهار خوردن در سرویس آغاز هفته گذشته است. به عنوان یک نتیجه بسیاری از آنها به دنبال به گرجستان فرماندار برایان کمپ رستوران دستورالعمل آنها به عنوان رزومه عملیات. اما حتی گرجستان نظم باعث می شود هیچ اشاره ای از شراب خدمات و چگونه به نگه داشتن sommeliers و سرور امن به عنوان آنها بریزید و مصرف کنندگان امن آنها به عنوان نوشیدنی. حداقل یک رستوران گفت: هوستون مطبوعات در هفته گذشته که خود را رستوران نمی خواهد بازگشایی تا اواخر این ماه به دلیل پدر و مادر خود شرکت احساس کردند که sommeliers و طبقه دیگر کارکنان خواهد بود در معرض خطر و بدون به طور گسترده ای در آغوش استاندارد.

نمرات از رستوران ها که شروع به ارائه ناهار خوردن در سرویس شروع جمعه گذشته بسیاری از شراب خوب برنامه. همه از طبقه sommeliers در هوستون مطبوعات صحبت کرد به هفته گذشته توافق کردند که یکی از مهم ترین عناصر برای ایمنی این است که صبر کنید تا زمانی که مهمانان در بررسی قبل از تنظیم جداول خود را با ظروف پایه دار. ترور Wiedeman مدیر و مدیر شراب برای لو استعماری و گفت که او ندارد و حتی تنظیم جدول با لیوان شراب مگر اینکه مهمانان درخواست شراب خدمات. این حذف یک نقطه تماس و کاهش تعداد لیوان شراب که نیاز به شستن او توضیح داد.

Doris Metropolitan wine director Lexey Davis Johnson

دوریس شهری شراب مدیر Lexey دیویس جانسون

عکس Lexey دیویس جانسون.

در دوریس شهری شراب مدیر Lexey دیویس جانسون می پوشد یک ماسک در سراسر شام خدمات مانند هر sommelier تماس برای این پست. اما او نمی پوشیدن دستکش. به جای او شسته دست او و سپس sanitizes آنها را با استفاده از ضد عفونی کننده دست قبل از او مجموعه های هر جدول. او تکرار مراحل قبل از او sanitizes بطری. و سپس تکرار آن یک بار دیگر قبل از ارائه شراب. "من دست های ترک خورده," او گفت: "از شستن آنها بسیار است." در حالی که جانسون اجازه می دهد تا مهمانان را به ریختن شراب خود را پس از او ارائه می دهد اولیه طعم و هرچه دور اول, عینکی, Potente شراب مدیر Vinny Montecuollo می پرسد مهمانان خود را به سطح راحتی خود را به اشتراک بگذارید. او خوشحال به ریختن شراب برای آنها در طول شام او گفت: اما اگر آنها ترجیح می دهند به ریختن آن خود او اجازه می دهد تا آنها را به انجام.

Potente wine director Vinny Montecuolloگسترش

Potente شراب مدیر Vinny Montecuollo

عکس رونالدو Cuadra.

یکی از چالش های عمده ای گفت: Montecuollo است و فهرست شراب. به منظور جلوگیری از هدر رفتن کاغذ است که باید به دور انداخته شود و پس از آن به کار گرفته شده است توسط مهمان او را شیر تغلیظ شده را 500+ مقدار زیادی شراب لیست پایین به حدود 60 شراب مناسب است که بر روی یک ورق. در حالی که گران تر از شراب هنوز هم در دسترس او در حال حاضر با تمرکز بر برنامه های خود را به بهترین ارزش بطری و خشنود شده است با پاسخ. با یک صفحه لیست "من فروش آسمان-پرورشی," او گفت:. به طور مشابه Wiedeman گفت که او با استفاده از یک شیر تغلیظ شده تک صفحه ارائه شده است. اما به منظور کاهش ضایعات او تلاش می کند برای کمک به مهمانان خود را انتخاب کنید یک بطری بدون یک لیست ارائه می دهد و یک کپی دیسک تنها در صورت درخواست.

Backstreet Café and Hugo's wine director Sean Beckگسترش

الان کافه و هوگو شراب مدیر Sean بک

Photo by Sean بک.

H-رستوران شهر گروه خدمه شراب و نوشیدنی مدیر Sean بک گفت که الان کافه و هوگو آغاز خواهد شد ارائه ناهار خوردن در سرویس سهشنبه از جمله شراب است. مانند دیگر sommeliers و سرور تیم او تمام خواهد شد با پوشیدن ماسک و دستکش و آنها را بشویید و بعد از پاک کردن تمام ظروف پایه دار با بهداشتی راه حل قبل از جداول تنظیم شده است. اما او همچنین اشاره کرد که او با دقت دستمال مرطوب تمام بطری های زمانی که آنها می رسند از توزیع انبار. "من می خواهم به مطمئن شوید که آنها در حال پاک کردن زمانی که آنها به ما و تمیز که ما آنها را در خدمت به مهمانان," او گفت:, و اضافه کرد که آنها در حال پاک کردن یک بار دیگر قبل از خدمت.

تعدادی از sommeliers که تماس گرفته شد برای این پست گفت که آنها امیدوار به اجرای آنلاین شراب لیست است که اجازه می دهد تا مهمانان خود را برای انتخاب شراب خود را قبل از آنها می رسند برای وعده غذایی خود را. این کمک خواهد کرد که به کاهش ضایعات آنها اشاره کرد و آن را از بین بردن یک نقطه تماس در حین خدمت.

"این است که به همه ما گفت:" Montecuollo. "ما همه بدانند آن را به عنوان ما است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب